El tancament perimetral de grans ciutats de la Comunitat deixa 2.700 sancions des del divendres

 

El quart cap de setmana de tancament perimetral de 16 municipis de més de 50.000 habitants en el territori valencià acumula un total de 2.705 propostes de sanció des de la seua entrada en vigor el divendres a les 15.00 hores. En concret, la Policia Nacional ha elevat 1.372 actes, les policies locals un total de 1.055 i la Policia de la Generalitat altres 278.

 

Les policies locals dels 16 municipis han interposat 635 sancions en València, 369 en Alacant i 51 en Castelló. Totes estes multes sumen un total de 1.055 actes en els 279 controls (138 en Alacant, 113 en València i 28 en Castelló).

 

Pel costat de la Policia Nacional, la Delegació del Govern informa que els controls transcorren amb normalitat, amb 14 sancions menys que la setmana passada. La majoria es concentren en la província de València, amb 984 propostes, enfront de les 798 d’Alacant i les 82 de Castelló.

 

Cinc detinguts en Elda i Petrer

Així, Alacant encapçala les multes elevades per este cos: 318 sancions, a les que se suma dos detinguts. Elda i Petrer lideren els arrestos, amb cinc dels 15 detinguts en l’àmbit autonòmic..

La segona ciutat amb més multes registrades és Gandia, que ha sumat 237 propostes de sanció. Li seguix Elx, amb 160 sancions i un detingut, i després Benidorm, amb 100 sancions. En València s’han comptabilitzat 104 multes i dos detinguts.

 

En Orihuela, els agents han alçat 86 actes de sanció, 71 en Alcoi, 63 en Elda i Petrer, 57 en Torrent, 51 en Sagunt i Castelló, respectivament, 43 en Paterna i 31 en Vila-real.

 

208 persones pillades incomplint el tancament perimetral

A demés, la Policia de la Generalitat ha identificat a 1.838 persones i 1.487 vehicles en les 16 ciutats més poblades de la Comunitat, a on ha multat a 208 persones per saltar-se el tancament perimetral.

 

El cos autonòmic ha dut a terme 93 inspeccions en establiments, una menys que el cap de setmana passat, i ha sancionat a tres. A demés, ha dut a terme 331 advertiments d’ús de la mascareta, de mantindre la distància de seguretat o respectar el confinament, ha sancionat a 12 persones per tinença de droga, armes o altres motius i ha intensificat la seua presència en els centres comercials de les tres províncies.

 

Mentrestant, la Policia Local ha sancionat set establiments: tres en València, tres en Alacant i un en Castelló. També han notificat 124 denúncies de reunions no permeses, ha fet 83 actuacions en l’àmbit familiar o social i ha detingut a huit persones per incompliment de les mesures.

Últimes notícies

Sánchez estudia unes eleccions generals el 29 de novembre davant el rebuig de Junts

El Govern manté els dos decrets d'habitatge i els sotmet este divendres a votació en el Congrés malgrat l'oposició de la formació catalana

Avís roig per pluges torrencials a la costa de Castelló fins al migdia

La costa de Castelló està en avís roig fins a les 12.00 hores per pluges molt intenses, mentre València i Alacant mantenen avisos taronja i groc per forts ruixats i tempestes.

Es reprén la circulació de la línia C2 de Rodalia València-Xàtiva-Moixent

Renfe ha restablit la circulació en la línia C2 de Rodalia València-Xàtiva-Moixent en l’horari habitual, mentres continuen suspesos la resta de servicis per l’alerta per pluges intenses d’Aemet.

Xàfecs torrencials deixen fins a 145 l/m² en 12 hores a la Comunitat Valenciana

Les pluges de les últimes dotze hores han descarregat amb força sobretot al litoral nord de Castelló i a la Ribera, amb 145,8 l/m² a Alcalà de Xivert i més de 120 l/m² en diversos punts.

La mobilitat per carretera cau un 60 % en la Comunitat per l’alerta roja

La Generalitat ha confirmat una caiguda del 60 % del trànsit rodat a la Comunitat Valenciana després de l’activació de l’alerta roja per pluges, sense incidents greus fins ara. Les comarques del litoral sud de València, el nord d’Alacant i el nord de Castelló concentren la major intensitat de precipitació.

Aemet activa avís roig per pluges a Castelló i el litoral de València este divendres

Aemet manté per a este divendres l’avís roig per pluges molt intenses a tota la província de Castelló i el litoral de València, amb fins a 90 litres en una hora. El litoral d’Alacant estarà en nivell taronja i l’interior de València i Alacant en nivell groc.

Lionel Messi es converteix en el nou amo del CD Eldense

El CD Eldense ha confirmat l’adquisició del club per part de Lionel Messi, a l’espera del vistiplau del Consell Superior de Deportes.

L’aiguat descarrega 80 litres en 40 minuts a Yátova i activa els avisos a l’interior

Les pluges han deixat en el municipi de Yátova fins a 80 litres per metre quadrat en 40 minuts i més de 100 litres en altres punts de l’interior en poques hores, sobretot a les comarques de Castelló.