15.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

El tancament perimetral de grans ciutats de la Comunitat deixa 2.700 sancions des del divendres

 

El quart cap de setmana de tancament perimetral de 16 municipis de més de 50.000 habitants en el territori valencià acumula un total de 2.705 propostes de sanció des de la seua entrada en vigor el divendres a les 15.00 hores. En concret, la Policia Nacional ha elevat 1.372 actes, les policies locals un total de 1.055 i la Policia de la Generalitat altres 278.

 

Les policies locals dels 16 municipis han interposat 635 sancions en València, 369 en Alacant i 51 en Castelló. Totes estes multes sumen un total de 1.055 actes en els 279 controls (138 en Alacant, 113 en València i 28 en Castelló).

 

Pel costat de la Policia Nacional, la Delegació del Govern informa que els controls transcorren amb normalitat, amb 14 sancions menys que la setmana passada. La majoria es concentren en la província de València, amb 984 propostes, enfront de les 798 d’Alacant i les 82 de Castelló.

 

Cinc detinguts en Elda i Petrer

Així, Alacant encapçala les multes elevades per este cos: 318 sancions, a les que se suma dos detinguts. Elda i Petrer lideren els arrestos, amb cinc dels 15 detinguts en l’àmbit autonòmic..

La segona ciutat amb més multes registrades és Gandia, que ha sumat 237 propostes de sanció. Li seguix Elx, amb 160 sancions i un detingut, i després Benidorm, amb 100 sancions. En València s’han comptabilitzat 104 multes i dos detinguts.

 

En Orihuela, els agents han alçat 86 actes de sanció, 71 en Alcoi, 63 en Elda i Petrer, 57 en Torrent, 51 en Sagunt i Castelló, respectivament, 43 en Paterna i 31 en Vila-real.

 

208 persones pillades incomplint el tancament perimetral

A demés, la Policia de la Generalitat ha identificat a 1.838 persones i 1.487 vehicles en les 16 ciutats més poblades de la Comunitat, a on ha multat a 208 persones per saltar-se el tancament perimetral.

 

El cos autonòmic ha dut a terme 93 inspeccions en establiments, una menys que el cap de setmana passat, i ha sancionat a tres. A demés, ha dut a terme 331 advertiments d’ús de la mascareta, de mantindre la distància de seguretat o respectar el confinament, ha sancionat a 12 persones per tinença de droga, armes o altres motius i ha intensificat la seua presència en els centres comercials de les tres províncies.

 

Mentrestant, la Policia Local ha sancionat set establiments: tres en València, tres en Alacant i un en Castelló. També han notificat 124 denúncies de reunions no permeses, ha fet 83 actuacions en l’àmbit familiar o social i ha detingut a huit persones per incompliment de les mesures.

Últimes notícies

València activa 510 policies i un ampli dispositiu de trànsit per a la Marató

L'Ajuntament ha dissenyat un operatiu amb 510 agents i ajustos en trànsit i transport per a la Marató de València. Hi haurà talls progressius des del divendres.

El PSPV acusa a Pradas de completar el puzle de mentides del PP i exigix l’acta de Mazón

El PSPV ha acusat a Salomé Pradas de completar el puzle de mentides del PP després de la seua entrevista i ha demanat al PP exigir l'acta a Carlos Mazón perquè declare sense aforament. A més, ha reclamat recuperar el lloc del grup en la Mesa de Les Corts i ha criticat a Juanfran Pérez Llorca per prioritzar actes partidistes.

La Associació Víctimes 29 d’octubre acusa a Salomé Pradas de ‘teatre públic’ i qüestiona la seua credibilitat

La Associació Víctimes de la dana 29 d'octubre 2024 ha titllat de 'teatre públic' les declaracions de Salomé Pradas i ha posat en dubte la seua credibilitat. L'entitat situa algunes al·lusions a Carlos Mazón en el terreny de la defensa judicial del PP.

Compromís acusa a Salomé Pradas de seguir el guió de les mentides del PP en ‘Salvats’

Compromís considera que l'entrevista de Salomé Pradas en 'Salvats' respon a una estratègia judicial per a eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i critica l'ús del Es-Alert, l'ajuda de la UME i el paper del Cecopi.

Novembre tanca amb 81 morts en les carreteres, 6 menys que al novembre de 2024

Al novembre s'han registrat 76 sinistres mortals i 81 morts en les carreteres espanyoles, 6 menys que un any abans. La mobilitat ha crescut un 5,49% fins a 36,4 milions de viatges i augmenten les víctimes entre usuaris vulnerables.

El tàndem Iborra-Del Moral dirigirà al Llevant esta setmana: ni interins ni definitius

Pablo Sánchez va confirmar que Álvaro Del Moral i Vicente Iborra prendran les regnes del Llevant en Copa i Lliga esta setmana. La decisió sobre la banqueta definitiva continua oberta.

Desmantellada la primera cèl·lula de The Base a Espanya amb tres detinguts a Castelló

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a tres integrants de la primera cèl·lula de The Base detectada a Espanya. Un ha ingressat a la presó i s'han confiscat armes, material tàctic i propaganda.

Zulima Pérez no ha contestat a la petició de Mus de reunir-se per la interinitat del Consell

La comissionada per a la reconstrucció després de la dana ha rebut dos cartes de Vicente Martínez Mus per a reunir-se, però no ha respost en persistir la interinitat del Consell. Ha qüestionat la gestió de l'Executiu autonòmic i ha demanat esperar a la investidura del nou president.