13.7 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

El tancament perimetral de grans ciutats de la Comunitat deixa 2.700 sancions des del divendres

 

El quart cap de setmana de tancament perimetral de 16 municipis de més de 50.000 habitants en el territori valencià acumula un total de 2.705 propostes de sanció des de la seua entrada en vigor el divendres a les 15.00 hores. En concret, la Policia Nacional ha elevat 1.372 actes, les policies locals un total de 1.055 i la Policia de la Generalitat altres 278.

 

Les policies locals dels 16 municipis han interposat 635 sancions en València, 369 en Alacant i 51 en Castelló. Totes estes multes sumen un total de 1.055 actes en els 279 controls (138 en Alacant, 113 en València i 28 en Castelló).

 

Pel costat de la Policia Nacional, la Delegació del Govern informa que els controls transcorren amb normalitat, amb 14 sancions menys que la setmana passada. La majoria es concentren en la província de València, amb 984 propostes, enfront de les 798 d’Alacant i les 82 de Castelló.

 

Cinc detinguts en Elda i Petrer

Així, Alacant encapçala les multes elevades per este cos: 318 sancions, a les que se suma dos detinguts. Elda i Petrer lideren els arrestos, amb cinc dels 15 detinguts en l’àmbit autonòmic..

La segona ciutat amb més multes registrades és Gandia, que ha sumat 237 propostes de sanció. Li seguix Elx, amb 160 sancions i un detingut, i després Benidorm, amb 100 sancions. En València s’han comptabilitzat 104 multes i dos detinguts.

 

En Orihuela, els agents han alçat 86 actes de sanció, 71 en Alcoi, 63 en Elda i Petrer, 57 en Torrent, 51 en Sagunt i Castelló, respectivament, 43 en Paterna i 31 en Vila-real.

 

208 persones pillades incomplint el tancament perimetral

A demés, la Policia de la Generalitat ha identificat a 1.838 persones i 1.487 vehicles en les 16 ciutats més poblades de la Comunitat, a on ha multat a 208 persones per saltar-se el tancament perimetral.

 

El cos autonòmic ha dut a terme 93 inspeccions en establiments, una menys que el cap de setmana passat, i ha sancionat a tres. A demés, ha dut a terme 331 advertiments d’ús de la mascareta, de mantindre la distància de seguretat o respectar el confinament, ha sancionat a 12 persones per tinença de droga, armes o altres motius i ha intensificat la seua presència en els centres comercials de les tres províncies.

 

Mentrestant, la Policia Local ha sancionat set establiments: tres en València, tres en Alacant i un en Castelló. També han notificat 124 denúncies de reunions no permeses, ha fet 83 actuacions en l’àmbit familiar o social i ha detingut a huit persones per incompliment de les mesures.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.