El tancament perimetral de grans ciutats de la Comunitat deixa 2.700 sancions des del divendres

 

El quart cap de setmana de tancament perimetral de 16 municipis de més de 50.000 habitants en el territori valencià acumula un total de 2.705 propostes de sanció des de la seua entrada en vigor el divendres a les 15.00 hores. En concret, la Policia Nacional ha elevat 1.372 actes, les policies locals un total de 1.055 i la Policia de la Generalitat altres 278.

 

Les policies locals dels 16 municipis han interposat 635 sancions en València, 369 en Alacant i 51 en Castelló. Totes estes multes sumen un total de 1.055 actes en els 279 controls (138 en Alacant, 113 en València i 28 en Castelló).

 

Pel costat de la Policia Nacional, la Delegació del Govern informa que els controls transcorren amb normalitat, amb 14 sancions menys que la setmana passada. La majoria es concentren en la província de València, amb 984 propostes, enfront de les 798 d’Alacant i les 82 de Castelló.

 

Cinc detinguts en Elda i Petrer

Així, Alacant encapçala les multes elevades per este cos: 318 sancions, a les que se suma dos detinguts. Elda i Petrer lideren els arrestos, amb cinc dels 15 detinguts en l’àmbit autonòmic..

La segona ciutat amb més multes registrades és Gandia, que ha sumat 237 propostes de sanció. Li seguix Elx, amb 160 sancions i un detingut, i després Benidorm, amb 100 sancions. En València s’han comptabilitzat 104 multes i dos detinguts.

 

En Orihuela, els agents han alçat 86 actes de sanció, 71 en Alcoi, 63 en Elda i Petrer, 57 en Torrent, 51 en Sagunt i Castelló, respectivament, 43 en Paterna i 31 en Vila-real.

 

208 persones pillades incomplint el tancament perimetral

A demés, la Policia de la Generalitat ha identificat a 1.838 persones i 1.487 vehicles en les 16 ciutats més poblades de la Comunitat, a on ha multat a 208 persones per saltar-se el tancament perimetral.

 

El cos autonòmic ha dut a terme 93 inspeccions en establiments, una menys que el cap de setmana passat, i ha sancionat a tres. A demés, ha dut a terme 331 advertiments d’ús de la mascareta, de mantindre la distància de seguretat o respectar el confinament, ha sancionat a 12 persones per tinença de droga, armes o altres motius i ha intensificat la seua presència en els centres comercials de les tres províncies.

 

Mentrestant, la Policia Local ha sancionat set establiments: tres en València, tres en Alacant i un en Castelló. També han notificat 124 denúncies de reunions no permeses, ha fet 83 actuacions en l’àmbit familiar o social i ha detingut a huit persones per incompliment de les mesures.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.