El tancament perimetral de grans ciutats de la Comunitat deixa 2.700 sancions des del divendres

 

El quart cap de setmana de tancament perimetral de 16 municipis de més de 50.000 habitants en el territori valencià acumula un total de 2.705 propostes de sanció des de la seua entrada en vigor el divendres a les 15.00 hores. En concret, la Policia Nacional ha elevat 1.372 actes, les policies locals un total de 1.055 i la Policia de la Generalitat altres 278.

 

Les policies locals dels 16 municipis han interposat 635 sancions en València, 369 en Alacant i 51 en Castelló. Totes estes multes sumen un total de 1.055 actes en els 279 controls (138 en Alacant, 113 en València i 28 en Castelló).

 

Pel costat de la Policia Nacional, la Delegació del Govern informa que els controls transcorren amb normalitat, amb 14 sancions menys que la setmana passada. La majoria es concentren en la província de València, amb 984 propostes, enfront de les 798 d’Alacant i les 82 de Castelló.

 

Cinc detinguts en Elda i Petrer

Així, Alacant encapçala les multes elevades per este cos: 318 sancions, a les que se suma dos detinguts. Elda i Petrer lideren els arrestos, amb cinc dels 15 detinguts en l’àmbit autonòmic..

La segona ciutat amb més multes registrades és Gandia, que ha sumat 237 propostes de sanció. Li seguix Elx, amb 160 sancions i un detingut, i després Benidorm, amb 100 sancions. En València s’han comptabilitzat 104 multes i dos detinguts.

 

En Orihuela, els agents han alçat 86 actes de sanció, 71 en Alcoi, 63 en Elda i Petrer, 57 en Torrent, 51 en Sagunt i Castelló, respectivament, 43 en Paterna i 31 en Vila-real.

 

208 persones pillades incomplint el tancament perimetral

A demés, la Policia de la Generalitat ha identificat a 1.838 persones i 1.487 vehicles en les 16 ciutats més poblades de la Comunitat, a on ha multat a 208 persones per saltar-se el tancament perimetral.

 

El cos autonòmic ha dut a terme 93 inspeccions en establiments, una menys que el cap de setmana passat, i ha sancionat a tres. A demés, ha dut a terme 331 advertiments d’ús de la mascareta, de mantindre la distància de seguretat o respectar el confinament, ha sancionat a 12 persones per tinença de droga, armes o altres motius i ha intensificat la seua presència en els centres comercials de les tres províncies.

 

Mentrestant, la Policia Local ha sancionat set establiments: tres en València, tres en Alacant i un en Castelló. També han notificat 124 denúncies de reunions no permeses, ha fet 83 actuacions en l’àmbit familiar o social i ha detingut a huit persones per incompliment de les mesures.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.