10.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

La Biblioteca Central de Gandia reprén el cicle de presentació de llibres este dijous

 

La Biblioteca Central de la localitat de Gandia, capital de la Safor (València), torna amb el cicle de presentacions de llibres esta setmana. En la primera sessió es presenta el llibre Almas de papel’ que tindrà lloc este dijous cap a les 19.30 hores de la vesprada en el pati interior de l’edifici, amb la presència de l’autora.

 

L’autora, Amparo Mir Espí és nascuda en Gandia i sempre ha sigut una apassionada de la lectura i escriptura. Fins al moment no havia publicat res perquè no havia tingut ocasió, fins que ha decidit donar el pas de l’autopublicació amb esta primera novel·la.

 

La idea d’escriure el llibre va eixir com a autoajuda en un moment de crisis personal amb l’objectiu de reflexionar sobre ella mateixa i les seues circumstàncies. El llibre parla sobre Alícia, una dona com tantes altres, treballadora, esposa i mare.

 

La protagonista té problemes de convivència amb una de les seues filles i amb el temps una crisi d’identitat que la convertix en una persona vulnerable, però al seu torn valenta i agosarada en la busca de la seua felicitat. Tot això provocarà en la seua vida un fatal desenllaç. Per a poder assistir a la presentació del llibre cal inscripció prèvia al 962 959 591 o al WhatsApp  678 83 74 02.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.