17.1 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

La Biblioteca Central de Gandia reprén el cicle de presentació de llibres este dijous

 

La Biblioteca Central de la localitat de Gandia, capital de la Safor (València), torna amb el cicle de presentacions de llibres esta setmana. En la primera sessió es presenta el llibre Almas de papel’ que tindrà lloc este dijous cap a les 19.30 hores de la vesprada en el pati interior de l’edifici, amb la presència de l’autora.

 

L’autora, Amparo Mir Espí és nascuda en Gandia i sempre ha sigut una apassionada de la lectura i escriptura. Fins al moment no havia publicat res perquè no havia tingut ocasió, fins que ha decidit donar el pas de l’autopublicació amb esta primera novel·la.

 

La idea d’escriure el llibre va eixir com a autoajuda en un moment de crisis personal amb l’objectiu de reflexionar sobre ella mateixa i les seues circumstàncies. El llibre parla sobre Alícia, una dona com tantes altres, treballadora, esposa i mare.

 

La protagonista té problemes de convivència amb una de les seues filles i amb el temps una crisi d’identitat que la convertix en una persona vulnerable, però al seu torn valenta i agosarada en la busca de la seua felicitat. Tot això provocarà en la seua vida un fatal desenllaç. Per a poder assistir a la presentació del llibre cal inscripció prèvia al 962 959 591 o al WhatsApp  678 83 74 02.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen als pares de l’acusat de matar al seu veí a Benimàmet

La Policia Nacional ha arrestat als progenitors del presumpte agressor de Benimàmet per a prendre'ls declaració i aclarir si van tindre implicació en el crim. L'homicidi s'ha produït després de l'avís d'una veïna per sorolls en una vivenda del carrer Gavarda.

Felip VI visita el Roig Arena abans d’assistir a la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. Va arribar amb antelació i va ser rebut per autoritats.

El Barcelona va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant

L'equip de Hansi Flic va aprofitar la punxada blanca a Pamplona i va firmar un 3-0 amb gols de Bernal, De Jong i Fermín per a tornar al cim de LaLiga.

Felip VI recorre el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

El rei va visitar el Roig Arena, seu de la Copa del Rei des del dijous, i va arribar 40 minuts abans del duel entre el Reial Madrid i el Kosner Baskonia. La presència institucional va subratllar la rellevància de l'esdeveniment i del nou recinte valencià.

Felip VI visita el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena de València abans d'assistir a la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. La presència del monarca va reforçar el tancament d'un torneig que el recinte va acollir des del dijous.

Carlos Álvarez lamenta el 3-0 davant el Barcelona: ‘L’equip competix però no ens dona de moment’

Carlos Álvarez ha assumit després del 3-0 davant el Barcelona que el Llevant competix però no aconseguix transformar-lo en punts. Confia a reaccionar davant rivals directes.

3-0: el Barcelona va recuperar el lideratge amb autoritat

El Barcelona va aprofitar l'ensopegada del Reial Madrid a Pamplona i va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant. Van marcar Bernal, De Jong i Fermín López.

3-0 al Llevant: el Barcelona aprofita l’ensopegada del Reial Madrid i recupera el lideratge

El Barcelona va recuperar este diumenge el lideratge de LaLiga EA Sports en véncer 3-0 al Llevant en el Spotify Camp Nou després de l'ensopegada del Reial Madrid a Pamplona. Marc Bernal i Frenkie de Jong van anotar en la primera part i Fermín López va tancar el marcador, la qual cosa va posar fi a dos derrotes seguides entre Copa del Rei i LaLiga.