La Biblioteca Central de Gandia reprén el cicle de presentació de llibres este dijous

 

La Biblioteca Central de la localitat de Gandia, capital de la Safor (València), torna amb el cicle de presentacions de llibres esta setmana. En la primera sessió es presenta el llibre Almas de papel’ que tindrà lloc este dijous cap a les 19.30 hores de la vesprada en el pati interior de l’edifici, amb la presència de l’autora.

 

L’autora, Amparo Mir Espí és nascuda en Gandia i sempre ha sigut una apassionada de la lectura i escriptura. Fins al moment no havia publicat res perquè no havia tingut ocasió, fins que ha decidit donar el pas de l’autopublicació amb esta primera novel·la.

 

La idea d’escriure el llibre va eixir com a autoajuda en un moment de crisis personal amb l’objectiu de reflexionar sobre ella mateixa i les seues circumstàncies. El llibre parla sobre Alícia, una dona com tantes altres, treballadora, esposa i mare.

 

La protagonista té problemes de convivència amb una de les seues filles i amb el temps una crisi d’identitat que la convertix en una persona vulnerable, però al seu torn valenta i agosarada en la busca de la seua felicitat. Tot això provocarà en la seua vida un fatal desenllaç. Per a poder assistir a la presentació del llibre cal inscripció prèvia al 962 959 591 o al WhatsApp  678 83 74 02.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.