17.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

La Biblioteca Central de Gandia reprén el cicle de presentació de llibres este dijous

 

La Biblioteca Central de la localitat de Gandia, capital de la Safor (València), torna amb el cicle de presentacions de llibres esta setmana. En la primera sessió es presenta el llibre Almas de papel’ que tindrà lloc este dijous cap a les 19.30 hores de la vesprada en el pati interior de l’edifici, amb la presència de l’autora.

 

L’autora, Amparo Mir Espí és nascuda en Gandia i sempre ha sigut una apassionada de la lectura i escriptura. Fins al moment no havia publicat res perquè no havia tingut ocasió, fins que ha decidit donar el pas de l’autopublicació amb esta primera novel·la.

 

La idea d’escriure el llibre va eixir com a autoajuda en un moment de crisis personal amb l’objectiu de reflexionar sobre ella mateixa i les seues circumstàncies. El llibre parla sobre Alícia, una dona com tantes altres, treballadora, esposa i mare.

 

La protagonista té problemes de convivència amb una de les seues filles i amb el temps una crisi d’identitat que la convertix en una persona vulnerable, però al seu torn valenta i agosarada en la busca de la seua felicitat. Tot això provocarà en la seua vida un fatal desenllaç. Per a poder assistir a la presentació del llibre cal inscripció prèvia al 962 959 591 o al WhatsApp  678 83 74 02.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.