El Bioparc València celebra el seu 11è aniversari

 

El passat dissabte dia 23, nombroses famílies acudiren a Bioparc València per a participar en el cap de setmana de celebració de l’11è Aniversari. Des de les 10 del matí, acompanyats amb «Bon dia, lèmurs i girafes», fins a última hora de la vesprada amb la degustació del pastís d’aniversari, tota la jornada va estar plena d’activitats especials de les quals han gaudit assistents de totes les edats. La programació, dissenyada pel departament d’Educació del parc, reuneix tota mena de continguts lúdics i formatius, amb l’objectiu de conscienciar sobre la necessitat de conservar el medi ambient. Per als més menuts hi havia pinta cares o rondallaires, gimcanes per a participar en família, taules de mostres biològiques, l’exhibició educativa, visites guiades i tota mena d’activitats divertides que no sols estigueren disponibles el dissabte, sinó que també l’endemà diumenge.

 

No obstant això, per als animals també hi hagué «celebració» i, en aquest cas, la família de goril·les es va trobar el seu recinte decorat, a més d’un pastís commemoratiu amb els seus menjars preferits. El nombrós públic que va assistir al zoològic va gaudir d’alguns dels moments més emotius amb petit Pepe i els seus germans Virunga i Ebo. També, just enfront, la família de ximpanzés, amb els nounats bessons i el bebé Coco, mostrava tota la tendresa d’aquestes espècies amb les quals tant compartim els humans i que es troben en greu perill d’extinció.

 

Cal recordar que, amb motiu de la promoció «amb causa» de l’Aniversari, des del passat diumenge i fins el dijous dia 28 de febrer, els visitants tenen el preu de 18 + 1€ per a l’entrada general i la Passada Anual B! a 38 + 1€. Aquest euro es destinarà, a través de la Fundació BIOPARC, a salvar les ratapenades, l’animal més emblemàtic per als valencians,

Últimes notícies

Presó sense fiança per a la dona acusada de matar a ganivetades un home en un bar de València

Una jutgessa d Instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per a una dona de 35 anys acusada de matar presumptament a ganivetades un home de 45 anys en un bar del barri de l Olivereta el passat cap de setmana.

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.