El Bioparc València celebra el seu 11è aniversari

 

El passat dissabte dia 23, nombroses famílies acudiren a Bioparc València per a participar en el cap de setmana de celebració de l’11è Aniversari. Des de les 10 del matí, acompanyats amb «Bon dia, lèmurs i girafes», fins a última hora de la vesprada amb la degustació del pastís d’aniversari, tota la jornada va estar plena d’activitats especials de les quals han gaudit assistents de totes les edats. La programació, dissenyada pel departament d’Educació del parc, reuneix tota mena de continguts lúdics i formatius, amb l’objectiu de conscienciar sobre la necessitat de conservar el medi ambient. Per als més menuts hi havia pinta cares o rondallaires, gimcanes per a participar en família, taules de mostres biològiques, l’exhibició educativa, visites guiades i tota mena d’activitats divertides que no sols estigueren disponibles el dissabte, sinó que també l’endemà diumenge.

 

No obstant això, per als animals també hi hagué «celebració» i, en aquest cas, la família de goril·les es va trobar el seu recinte decorat, a més d’un pastís commemoratiu amb els seus menjars preferits. El nombrós públic que va assistir al zoològic va gaudir d’alguns dels moments més emotius amb petit Pepe i els seus germans Virunga i Ebo. També, just enfront, la família de ximpanzés, amb els nounats bessons i el bebé Coco, mostrava tota la tendresa d’aquestes espècies amb les quals tant compartim els humans i que es troben en greu perill d’extinció.

 

Cal recordar que, amb motiu de la promoció «amb causa» de l’Aniversari, des del passat diumenge i fins el dijous dia 28 de febrer, els visitants tenen el preu de 18 + 1€ per a l’entrada general i la Passada Anual B! a 38 + 1€. Aquest euro es destinarà, a través de la Fundació BIOPARC, a salvar les ratapenades, l’animal més emblemàtic per als valencians,

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.