El Bioparc València celebra el seu 11è aniversari

 

El passat dissabte dia 23, nombroses famílies acudiren a Bioparc València per a participar en el cap de setmana de celebració de l’11è Aniversari. Des de les 10 del matí, acompanyats amb “Bon dia, lèmurs i girafes”, fins a última hora de la vesprada amb la degustació del pastís d’aniversari, tota la jornada va estar plena d’activitats especials de les quals han gaudit assistents de totes les edats. La programació, dissenyada pel departament d’Educació del parc, reuneix tota mena de continguts lúdics i formatius, amb l’objectiu de conscienciar sobre la necessitat de conservar el medi ambient. Per als més menuts hi havia pinta cares o rondallaires, gimcanes per a participar en família, taules de mostres biològiques, l’exhibició educativa, visites guiades i tota mena d’activitats divertides que no sols estigueren disponibles el dissabte, sinó que també l’endemà diumenge.

 

No obstant això, per als animals també hi hagué “celebració” i, en aquest cas, la família de goril·les es va trobar el seu recinte decorat, a més d’un pastís commemoratiu amb els seus menjars preferits. El nombrós públic que va assistir al zoològic va gaudir d’alguns dels moments més emotius amb petit Pepe i els seus germans Virunga i Ebo. També, just enfront, la família de ximpanzés, amb els nounats bessons i el bebé Coco, mostrava tota la tendresa d’aquestes espècies amb les quals tant compartim els humans i que es troben en greu perill d’extinció.

 

Cal recordar que, amb motiu de la promoció “amb causa” de l’Aniversari, des del passat diumenge i fins el dijous dia 28 de febrer, els visitants tenen el preu de 18 + 1€ per a l’entrada general i la Passada Anual B! a 38 + 1€. Aquest euro es destinarà, a través de la Fundació BIOPARC, a salvar les ratapenades, l’animal més emblemàtic per als valencians,

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vila-real i Elx arriben amb la mateixa urgència i objectius oposats en La Ceràmica

Vila-real i Elx es veuen les cares amb l'obligació de guanyar: els locals miren a la Champions i els visitants a la permanència. El dol arranca a les 14.00.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes: ‘en el PSOE no caben señoros ni puters’

Diana Morant ha recolzat l'expulsió del PSOE de Toni González i ha subratllat que el partit se situa del costat de les víctimes enfront de l'assetjament.

Morant reivindica més feminisme enfront del feixisme i defén els drets de les dones

Diana Morant ha reclamat més feminisme enfront del feixisme en un acte del 8M i ha advertit contra la violència digital i els retrocessos en la Comunitat.

València Basket s’aferra a la segona plaça davant l’empenyiment del UCAM en el Roig Arena

València Basket rep a UCAM Murcia amb la segona plaça en joc. Els locals arriben amb ritme després de l'Eurolliga; els murcians, més descansats i amb precedents favorables a València.

Finalitza l’alerta groga per pluja a València i Alacant i es manté a Castelló

Emergències ha actualitzat els avisos: el nivell groc per pluja es manté a Castelló i acaba a València i Alacant. Fins al dia 8 poden acumular-se 60 l/m² en 12 hores i els ruixats podran anar amb tempesta.

La Generalitat declara d’Interés Turístic Autonòmic les festes de Moros i Cristians de Sagunt

La Generalitat atorga la distinció d'Interés Turístic Autonòmic a les festes de Moros i Cristians de Sagunt. La resolució, firmada per la consellera Marián Cano, es publicarà en el DOGV.

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.