El Bioparc València celebra el seu 11è aniversari

 

El passat dissabte dia 23, nombroses famílies acudiren a Bioparc València per a participar en el cap de setmana de celebració de l’11è Aniversari. Des de les 10 del matí, acompanyats amb “Bon dia, lèmurs i girafes”, fins a última hora de la vesprada amb la degustació del pastís d’aniversari, tota la jornada va estar plena d’activitats especials de les quals han gaudit assistents de totes les edats. La programació, dissenyada pel departament d’Educació del parc, reuneix tota mena de continguts lúdics i formatius, amb l’objectiu de conscienciar sobre la necessitat de conservar el medi ambient. Per als més menuts hi havia pinta cares o rondallaires, gimcanes per a participar en família, taules de mostres biològiques, l’exhibició educativa, visites guiades i tota mena d’activitats divertides que no sols estigueren disponibles el dissabte, sinó que també l’endemà diumenge.

 

No obstant això, per als animals també hi hagué “celebració” i, en aquest cas, la família de goril·les es va trobar el seu recinte decorat, a més d’un pastís commemoratiu amb els seus menjars preferits. El nombrós públic que va assistir al zoològic va gaudir d’alguns dels moments més emotius amb petit Pepe i els seus germans Virunga i Ebo. També, just enfront, la família de ximpanzés, amb els nounats bessons i el bebé Coco, mostrava tota la tendresa d’aquestes espècies amb les quals tant compartim els humans i que es troben en greu perill d’extinció.

 

Cal recordar que, amb motiu de la promoció “amb causa” de l’Aniversari, des del passat diumenge i fins el dijous dia 28 de febrer, els visitants tenen el preu de 18 + 1€ per a l’entrada general i la Passada Anual B! a 38 + 1€. Aquest euro es destinarà, a través de la Fundació BIOPARC, a salvar les ratapenades, l’animal més emblemàtic per als valencians,

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.