El Bioparc València celebra el seu 11è aniversari

 

El passat dissabte dia 23, nombroses famílies acudiren a Bioparc València per a participar en el cap de setmana de celebració de l’11è Aniversari. Des de les 10 del matí, acompanyats amb «Bon dia, lèmurs i girafes», fins a última hora de la vesprada amb la degustació del pastís d’aniversari, tota la jornada va estar plena d’activitats especials de les quals han gaudit assistents de totes les edats. La programació, dissenyada pel departament d’Educació del parc, reuneix tota mena de continguts lúdics i formatius, amb l’objectiu de conscienciar sobre la necessitat de conservar el medi ambient. Per als més menuts hi havia pinta cares o rondallaires, gimcanes per a participar en família, taules de mostres biològiques, l’exhibició educativa, visites guiades i tota mena d’activitats divertides que no sols estigueren disponibles el dissabte, sinó que també l’endemà diumenge.

 

No obstant això, per als animals també hi hagué «celebració» i, en aquest cas, la família de goril·les es va trobar el seu recinte decorat, a més d’un pastís commemoratiu amb els seus menjars preferits. El nombrós públic que va assistir al zoològic va gaudir d’alguns dels moments més emotius amb petit Pepe i els seus germans Virunga i Ebo. També, just enfront, la família de ximpanzés, amb els nounats bessons i el bebé Coco, mostrava tota la tendresa d’aquestes espècies amb les quals tant compartim els humans i que es troben en greu perill d’extinció.

 

Cal recordar que, amb motiu de la promoció «amb causa» de l’Aniversari, des del passat diumenge i fins el dijous dia 28 de febrer, els visitants tenen el preu de 18 + 1€ per a l’entrada general i la Passada Anual B! a 38 + 1€. Aquest euro es destinarà, a través de la Fundació BIOPARC, a salvar les ratapenades, l’animal més emblemàtic per als valencians,

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.