17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

La bona notícia que acaba de rebre Iñaki Urdangarin

Iñaki Urdangarin

Iñaki Urdangarin ja podrà sortir de la presó de manera pautada | EUROPA PRESS

Des del darrer dijous, Iñaki Urdangarín pot demanar permisos ordinaris per sortir de la presó durant un temps definit, al haver complert la quarta part de la seva condemna pel cas ‘Nóos’. Això significa que a partir d’ara podrà accedir com qualsevol pres en segon grau, a dies de permís fora de la presó, després de 17 mesos privat de llibertat i amb una condemna a les espatlles de cinc anys i deu mesos de presó.

No se sap si podrà passar les festes nadalenques amb la seva família

El marit de la infanta Cristina hauria realitzat ja la petició formal per obtenir aquests dies de permís, que són un màxim de 36 dies l’any, sense poder sumar més d’una setmana consecutiva. La petició però, encara ha de ser analitzada per la presó de Brieva on Iñaki compleix condemna, i de moment el marit de la infanta Cristina encara no ha rebut resposta; per tant, no se sap si es resoldrà a temps perquè Urdangarín pugui passar el Nadal amb la seva família, que és el que ell més desitja.

 

Des del 19 de setembre, Iñaki Urdangarín surt dos cops per setmana (dimarts i dijous) de la presó de Brieva 8 hores al dia per realitzar un voluntariat al Hogar Don Orione situat a Pozuelo de Alarcón, on realitza tasques d’auxiliar, ajudant a recuperar la mobilitat de les persones que viuen allí.

Urdangarín dirigint-se al centre on realitza el voluntariat

Urdangarín dirigint-se al Hogar Don Orione on realitza el voluntariat | GTRES

A partir d’aquí, el pròxim pas per a Urdangarín serà accedir al tercer grau, fet que no es produirà fins que no es compleixi la meitat de la condemna, que serà aproximadament el 2021.

També et pot interessar…

 

 

Últimes notícies

Vox supedita el seu suport a Pérez Llorca al discurs d’investidura en Les Corts

Vox va deixar en l'aire el seu suport al candidat del PP, Juanfran Pérez Llorca, i el va condicionar al que expose en el debat d'investidura d'este dijous en Les Corts.

Mor un ancià de 89 anys atropellat a Algemesí i el conductor és detingut

Un home de 89 anys ha mort després de ser atropellat a Algemesí. El conductor, que va continuar circulant amb un camió xicotet, ha sigut detingut a Alaquàs.

Ratxes de fins a 72 km/h activen avisos i mobilitzen als bombers en la Comunitat Valenciana

Ratxes de fins a 72 km/h activen avisos taronja i groc en la Comunitat Valenciana. Bombers atenen caigudes i sanejaments a València; sense incidents a Alacant i Castelló.

Detingut a Castelló un jove que robava joies fent-se passar per inversor

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a un jove de 24 anys per sostraure joies en diverses botigues després de simular alt poder adquisitiu i inversions a l'estranger. La investigació continua oberta i s'han recuperat quatre peces i part dels diners.

Alacant tanca parcs i castells i reforça la protecció del Betlem Gegant pel vent

L'Ajuntament d'Alacant ha activat el pla d'emergència per ratxes superiors a 70 km/h. Es tanquen parcs i castells i s'amplien els perímetres del Betlem Gegant i els Àngels.

La gigafactoria de PowerCo a Sagunt acaba el primer bloc i produirà en 2026

PowerCo tancarà abans de cap d'any l'obra del primer bloc de la seua planta de cel·les a Sagunt i iniciarà la instal·lació de sales blanques. Manté setembre de 2026 per a l'arrancada productiva i avança el segon bloc amb una inversió total de 3.000 milions.

La jutgessa de la DANA demana a Pérez Llorca la factura del telèfon de les trucades amb Mazón

La instructora reclama la factura del mòbil corporatiu de Finestrat i ordena acarar trucades i missatges del 29 d'octubre. També sol·licita vídeos oficials i dades del restaurant on va menjar Mazón.

El Consell de Dentistes demana prudència i rebutja conjectures per la mort d’una xiqueta a Alzira

L'òrgan col·legial insta a evitar juís paral·lels i a no difondre dades que identifiquen a la menor després de la defunció d'una xiqueta de 6 anys a Alzira. Recorda que els professionals estaven col·legiats i que la sedació endovenosa és una tècnica habitual amb riscos inherents.