10.7 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

La bona notícia que acaba de rebre Iñaki Urdangarin

Iñaki Urdangarin

Iñaki Urdangarin ja podrà sortir de la presó de manera pautada | EUROPA PRESS

Des del darrer dijous, Iñaki Urdangarín pot demanar permisos ordinaris per sortir de la presó durant un temps definit, al haver complert la quarta part de la seva condemna pel cas ‘Nóos’. Això significa que a partir d’ara podrà accedir com qualsevol pres en segon grau, a dies de permís fora de la presó, després de 17 mesos privat de llibertat i amb una condemna a les espatlles de cinc anys i deu mesos de presó.

No se sap si podrà passar les festes nadalenques amb la seva família

El marit de la infanta Cristina hauria realitzat ja la petició formal per obtenir aquests dies de permís, que són un màxim de 36 dies l’any, sense poder sumar més d’una setmana consecutiva. La petició però, encara ha de ser analitzada per la presó de Brieva on Iñaki compleix condemna, i de moment el marit de la infanta Cristina encara no ha rebut resposta; per tant, no se sap si es resoldrà a temps perquè Urdangarín pugui passar el Nadal amb la seva família, que és el que ell més desitja.

 

Des del 19 de setembre, Iñaki Urdangarín surt dos cops per setmana (dimarts i dijous) de la presó de Brieva 8 hores al dia per realitzar un voluntariat al Hogar Don Orione situat a Pozuelo de Alarcón, on realitza tasques d’auxiliar, ajudant a recuperar la mobilitat de les persones que viuen allí.

Urdangarín dirigint-se al centre on realitza el voluntariat

Urdangarín dirigint-se al Hogar Don Orione on realitza el voluntariat | GTRES

A partir d’aquí, el pròxim pas per a Urdangarín serà accedir al tercer grau, fet que no es produirà fins que no es compleixi la meitat de la condemna, que serà aproximadament el 2021.

També et pot interessar…

 

 

Últimes notícies

Dos investigats per vendre cabdells de marihuana en un estanc de Xirivella (València)

La Guàrdia Civil investiga a dos persones per presumpte tràfic de drogues després de trobar cabdells i derivats de cànnabis a la venda en un estanc de Xirivella. Es van confiscar 37 envasos i 29 grams de resina; Sanitat analitzarà la substància intervinguda.

L’any en què la gestió de la dana va arrossegar a Carlos Mazón

2025 ha sigut l'any en què Carlos Mazón va deixar la Presidència de la Generalitat després de la gestió de la dana d'octubre de 2024. La pressió social, l'avanç judicial i un funeral d'Estat van marcar la seua eixida.

L’any en què la gestió de la dana va arrossegar a Carlos Mazón

2025 ha sigut l'any en què la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024 va acabar per forçar la dimissió de Carlos Mazón. La pressió social i l'avanç judicial van consolidar el seu desgast polític.

La Comunitat encara l’últim cap de setmana prenadalenc amb pluges possibles i boires

La mitat sud comença el dia amb ruixats, localment forts en el sud de València i nord d'Alacant, i bancs de boira a l'interior. El divendres continuarà nuvolós amb pluges disperses i vents del nord en el litoral.

La Diputació de València inaugura en el MuVIM l’exposició de Luis Vidal Corella

La Diputació de València ha inaugurat en el MuVIM una gran mostra dedicada a Luis Vidal Corella amb 200 imatges, 80 inèdites, sobre guerra i postguerra. L'exposició s'estructura en tres seccions i incorpora objectes originals, i podrà visitar-se fins al 29 de març de 2026.

El Racing tomba al Vila-real i es fica en octaus (2-1)

El Racing de Santander va véncer 2-1 al Vila-real en El Sardiner amb un doblet d'Arana i va segellar el seu passe a octaus de la Copa del Rei. Ayoze va retallar al final sense premi.

Emergències entrega a la jutgessa el primer esborrany del Es-Alert del dia de la DANA

La Subdirecció d'Emergències va remetre al jutjat l'esborrany del Es-Alert del 29 d'octubre de 2024, amb fitxa tècnica i mapa. L'avís final es va difondre a les 20.11 després del debat en el Cecopi.

1-0: la Cultural torna a octaus cinc anys després després d’eliminar al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa va superar al Llevant per 1-0 i tornarà als octaus de final cinc anys després. Un gol de Rafa Tresaco i la falta d'encert granota van decidir.