La bona notícia que acaba de rebre Iñaki Urdangarin

Iñaki Urdangarin

Iñaki Urdangarin ja podrà sortir de la presó de manera pautada | EUROPA PRESS

Des del darrer dijous, Iñaki Urdangarín pot demanar permisos ordinaris per sortir de la presó durant un temps definit, al haver complert la quarta part de la seva condemna pel cas ‘Nóos’. Això significa que a partir d’ara podrà accedir com qualsevol pres en segon grau, a dies de permís fora de la presó, després de 17 mesos privat de llibertat i amb una condemna a les espatlles de cinc anys i deu mesos de presó.

No se sap si podrà passar les festes nadalenques amb la seva família

El marit de la infanta Cristina hauria realitzat ja la petició formal per obtenir aquests dies de permís, que són un màxim de 36 dies l’any, sense poder sumar més d’una setmana consecutiva. La petició però, encara ha de ser analitzada per la presó de Brieva on Iñaki compleix condemna, i de moment el marit de la infanta Cristina encara no ha rebut resposta; per tant, no se sap si es resoldrà a temps perquè Urdangarín pugui passar el Nadal amb la seva família, que és el que ell més desitja.

 

Des del 19 de setembre, Iñaki Urdangarín surt dos cops per setmana (dimarts i dijous) de la presó de Brieva 8 hores al dia per realitzar un voluntariat al Hogar Don Orione situat a Pozuelo de Alarcón, on realitza tasques d’auxiliar, ajudant a recuperar la mobilitat de les persones que viuen allí.

Urdangarín dirigint-se al centre on realitza el voluntariat

Urdangarín dirigint-se al Hogar Don Orione on realitza el voluntariat | GTRES

A partir d’aquí, el pròxim pas per a Urdangarín serà accedir al tercer grau, fet que no es produirà fins que no es compleixi la meitat de la condemna, que serà aproximadament el 2021.

També et pot interessar…

 

 

Últimes notícies

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.