La bona notícia que acaba de rebre Iñaki Urdangarin

Iñaki Urdangarin

Iñaki Urdangarin ja podrà sortir de la presó de manera pautada | EUROPA PRESS

Des del darrer dijous, Iñaki Urdangarín pot demanar permisos ordinaris per sortir de la presó durant un temps definit, al haver complert la quarta part de la seva condemna pel cas ‘Nóos’. Això significa que a partir d’ara podrà accedir com qualsevol pres en segon grau, a dies de permís fora de la presó, després de 17 mesos privat de llibertat i amb una condemna a les espatlles de cinc anys i deu mesos de presó.

No se sap si podrà passar les festes nadalenques amb la seva família

El marit de la infanta Cristina hauria realitzat ja la petició formal per obtenir aquests dies de permís, que són un màxim de 36 dies l’any, sense poder sumar més d’una setmana consecutiva. La petició però, encara ha de ser analitzada per la presó de Brieva on Iñaki compleix condemna, i de moment el marit de la infanta Cristina encara no ha rebut resposta; per tant, no se sap si es resoldrà a temps perquè Urdangarín pugui passar el Nadal amb la seva família, que és el que ell més desitja.

 

Des del 19 de setembre, Iñaki Urdangarín surt dos cops per setmana (dimarts i dijous) de la presó de Brieva 8 hores al dia per realitzar un voluntariat al Hogar Don Orione situat a Pozuelo de Alarcón, on realitza tasques d’auxiliar, ajudant a recuperar la mobilitat de les persones que viuen allí.

Urdangarín dirigint-se al centre on realitza el voluntariat

Urdangarín dirigint-se al Hogar Don Orione on realitza el voluntariat | GTRES

A partir d’aquí, el pròxim pas per a Urdangarín serà accedir al tercer grau, fet que no es produirà fins que no es compleixi la meitat de la condemna, que serà aproximadament el 2021.

També et pot interessar…

 

 

Últimes notícies

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.

Corberán denuncia la desigualtat de descans del Valencia davant el Betis

Carlos Corberán assegura que el Valencia arribarà al partit de Lliga contra el Betis amb un dia menys de descans i un 33 % menys de recuperació física, cosa que considera una situació injusta, encara que desvincula el club sevillà de la responsabilitat.

Investiguen la mort d’una dona de 64 anys trobada en la platja de Puçol

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona de 64 anys trobada flotant en la platja de Puçol, sense signes aparents de violència. Els agents esperen confirmar la identitat i no descarten cap hipòtesi, inclosa la del suïcidi.