La bona notícia que acaba de rebre Iñaki Urdangarin

Iñaki Urdangarin

Iñaki Urdangarin ja podrà sortir de la presó de manera pautada | EUROPA PRESS

Des del darrer dijous, Iñaki Urdangarín pot demanar permisos ordinaris per sortir de la presó durant un temps definit, al haver complert la quarta part de la seva condemna pel cas ‘Nóos’. Això significa que a partir d’ara podrà accedir com qualsevol pres en segon grau, a dies de permís fora de la presó, després de 17 mesos privat de llibertat i amb una condemna a les espatlles de cinc anys i deu mesos de presó.

No se sap si podrà passar les festes nadalenques amb la seva família

El marit de la infanta Cristina hauria realitzat ja la petició formal per obtenir aquests dies de permís, que són un màxim de 36 dies l’any, sense poder sumar més d’una setmana consecutiva. La petició però, encara ha de ser analitzada per la presó de Brieva on Iñaki compleix condemna, i de moment el marit de la infanta Cristina encara no ha rebut resposta; per tant, no se sap si es resoldrà a temps perquè Urdangarín pugui passar el Nadal amb la seva família, que és el que ell més desitja.

 

Des del 19 de setembre, Iñaki Urdangarín surt dos cops per setmana (dimarts i dijous) de la presó de Brieva 8 hores al dia per realitzar un voluntariat al Hogar Don Orione situat a Pozuelo de Alarcón, on realitza tasques d’auxiliar, ajudant a recuperar la mobilitat de les persones que viuen allí.

Urdangarín dirigint-se al centre on realitza el voluntariat

Urdangarín dirigint-se al Hogar Don Orione on realitza el voluntariat | GTRES

A partir d’aquí, el pròxim pas per a Urdangarín serà accedir al tercer grau, fet que no es produirà fins que no es compleixi la meitat de la condemna, que serà aproximadament el 2021.

També et pot interessar…

 

 

Últimes notícies

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.

La sinistralitat viària cau en la Comunitat Valenciana amb 19 morts en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana registra 19 morts en carretera en el primer trimestre, 13 menys que un any abans, en un context de rècord de seguretat viària a Espanya.

Desarticulada a Elx una xarxa que ocultava droga en cotxes amb doble fons: nou detinguts

La Policia Nacional i l'Agència Tributària detenen a Elx a nou persones acusades de transportar droga en vehicles amb dobles fons i de blanquejar beneficis mitjançant béns i efectiu.

La Comunitat Valenciana encapçala l’augment de turistes estrangers amb un 10,4% més al febrer

La Comunitat Valenciana lidera al febrer el creixement del turisme estranger a Espanya, amb un augment interanual del 10,4% i 740.365 visitants que van gastar 920 milions d'euros. La regió consolida estades més llargues i un gasto mitjà per turista de 1.243 euros.

Catalá qüestiona que es mantinga la titlla oberta en el topònim de València

L'alcaldessa de València defén que el topònim oficial reflectisca la pronunciació tancada de la e, que és la forma recomanada per l'Acadèmia Valenciana de la Llengua en el seu dictamen.