Calp completa la instal·lació de la seua escala mecànica al carrer

 

Les obres de remodelació del carrer Alcalde Vicente Pastor de Calp han arribat a la seua fi. Uns treballs que tenien com a fi facilitar l’accessibilitat per als vianants en aquest carrer que serveix de connexió amb el centre històric del municipi així com el seu millorar el seu aspecte.

 

Aquest matí l’alcaldessa Ana Sala ha visitat aquesta via les obres de la qual s’emmarquen dins de l’Estratègia EDUSI “Revitalitza Calp” cofinançada amb fons FEDER de la Unió Europea.

 

Els treballs han consistit en la instal·lació d’una escala mecànica en el tram superior del carrer – pròxim a la plaça Beat Sendra -, que facilitarà el trànsit en aquest carrer caracteritzat per una forta pendent. A més, s’han construït xicotetes rampes en el primer tram – el més pròxim a l’avinguda d’Ifach -, així com diversos replanells que permetrà l’accés dels veïns als seus habitatges, a més d’un recorregut d’escales pegat a les façanes en cada costat del carrer.

 

Primer dels projectes “Revitalitza Calp”

Així mateix, s’ha renovat la xarxa de sanejament, ampliant la seua capacitat i la xarxa de proveïment d’aigua potable així com el paviment que passa a ser de granit antilliscant; s’ha instal·lat il·luminació led i s’han soterrat els cables elèctrics amb la conseqüent millora de la imatge urbana que això suposa.

 

Es tracta del primer dels projectes que formen part de l’Estratègia EDUSI “Revitalitza Calp” que es duran a terme amb l’objectiu de millorar l’accés per als vianants i el paisatge urbà del barri antic. Pròximament començaran les obres dels carrers Benissa i Murillo així del carrer de Fora.

 

L’alcaldessa de Calp, Ana Sala, ha assenyalat que: “en la zona viu molta gent gran amb problemes de mobilitat pel que mitjançant aquestes obres afavorim que puguen circular per aquest carrer així com per unes altres del centre històric”, alguna cosa que, afig, també beneficiarà a la resta de la població i que “sens dubte contribuirà a revitalitzar el nostre barri antic, un tresor que hem d’acostar a la ciutadania”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla

Emotiva sexta mascletà ‘in memoriam’ a Javi Nadal sota la pluja a València

La sexta mascletà de les Falles 2026 ha retut homenatge 'in memoriam' a Javi Nadal amb 194 quilos de pólvora, traca i 21 salves i un final aeri. Malgrat la pluja, el públic s'ha acollit sota paraigua i les autoritats han seguit el tret des del balcó.