Calp completa la instal·lació de la seua escala mecànica al carrer

 

Les obres de remodelació del carrer Alcalde Vicente Pastor de Calp han arribat a la seua fi. Uns treballs que tenien com a fi facilitar l’accessibilitat per als vianants en aquest carrer que serveix de connexió amb el centre històric del municipi així com el seu millorar el seu aspecte.

 

Aquest matí l’alcaldessa Ana Sala ha visitat aquesta via les obres de la qual s’emmarquen dins de l’Estratègia EDUSI “Revitalitza Calp” cofinançada amb fons FEDER de la Unió Europea.

 

Els treballs han consistit en la instal·lació d’una escala mecànica en el tram superior del carrer – pròxim a la plaça Beat Sendra -, que facilitarà el trànsit en aquest carrer caracteritzat per una forta pendent. A més, s’han construït xicotetes rampes en el primer tram – el més pròxim a l’avinguda d’Ifach -, així com diversos replanells que permetrà l’accés dels veïns als seus habitatges, a més d’un recorregut d’escales pegat a les façanes en cada costat del carrer.

 

Primer dels projectes “Revitalitza Calp”

Així mateix, s’ha renovat la xarxa de sanejament, ampliant la seua capacitat i la xarxa de proveïment d’aigua potable així com el paviment que passa a ser de granit antilliscant; s’ha instal·lat il·luminació led i s’han soterrat els cables elèctrics amb la conseqüent millora de la imatge urbana que això suposa.

 

Es tracta del primer dels projectes que formen part de l’Estratègia EDUSI “Revitalitza Calp” que es duran a terme amb l’objectiu de millorar l’accés per als vianants i el paisatge urbà del barri antic. Pròximament començaran les obres dels carrers Benissa i Murillo així del carrer de Fora.

 

L’alcaldessa de Calp, Ana Sala, ha assenyalat que: “en la zona viu molta gent gran amb problemes de mobilitat pel que mitjançant aquestes obres afavorim que puguen circular per aquest carrer així com per unes altres del centre històric”, alguna cosa que, afig, també beneficiarà a la resta de la població i que “sens dubte contribuirà a revitalitzar el nostre barri antic, un tresor que hem d’acostar a la ciutadania”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.