Calp completa la instal·lació de la seua escala mecànica al carrer

 

Les obres de remodelació del carrer Alcalde Vicente Pastor de Calp han arribat a la seua fi. Uns treballs que tenien com a fi facilitar l’accessibilitat per als vianants en aquest carrer que serveix de connexió amb el centre històric del municipi així com el seu millorar el seu aspecte.

 

Aquest matí l’alcaldessa Ana Sala ha visitat aquesta via les obres de la qual s’emmarquen dins de l’Estratègia EDUSI “Revitalitza Calp” cofinançada amb fons FEDER de la Unió Europea.

 

Els treballs han consistit en la instal·lació d’una escala mecànica en el tram superior del carrer – pròxim a la plaça Beat Sendra -, que facilitarà el trànsit en aquest carrer caracteritzat per una forta pendent. A més, s’han construït xicotetes rampes en el primer tram – el més pròxim a l’avinguda d’Ifach -, així com diversos replanells que permetrà l’accés dels veïns als seus habitatges, a més d’un recorregut d’escales pegat a les façanes en cada costat del carrer.

 

Primer dels projectes “Revitalitza Calp”

Així mateix, s’ha renovat la xarxa de sanejament, ampliant la seua capacitat i la xarxa de proveïment d’aigua potable així com el paviment que passa a ser de granit antilliscant; s’ha instal·lat il·luminació led i s’han soterrat els cables elèctrics amb la conseqüent millora de la imatge urbana que això suposa.

 

Es tracta del primer dels projectes que formen part de l’Estratègia EDUSI “Revitalitza Calp” que es duran a terme amb l’objectiu de millorar l’accés per als vianants i el paisatge urbà del barri antic. Pròximament començaran les obres dels carrers Benissa i Murillo així del carrer de Fora.

 

L’alcaldessa de Calp, Ana Sala, ha assenyalat que: “en la zona viu molta gent gran amb problemes de mobilitat pel que mitjançant aquestes obres afavorim que puguen circular per aquest carrer així com per unes altres del centre històric”, alguna cosa que, afig, també beneficiarà a la resta de la població i que “sens dubte contribuirà a revitalitzar el nostre barri antic, un tresor que hem d’acostar a la ciutadania”.

Últimes notícies

Carlos Baño acudix a la comissió pel presumpte frau dels bons comercie reivindicant el seu honor

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, compareix en la comissió d'investigació de la Diputació sobre el presumpte frau en els bons comercie de 2022 i 2023 assegurant que arriba molt tranquil i amb l'honor molt alt.

Simulacre del sistema És-Alert en els municipis de l’entorn de la nuclear de Cofrentes

El Govern prova el sistema d'avisos És-Alert en diversos municipis pròxims a la central nuclear de Cofrentes per a comprovar la seua cobertura i ajustar els protocols d'emergència si fora necessari.

El València Basket busca a Saragossa el primer pas cap a la seua quarta lliga femenina

El València Basket obri en la pista del Casademont Zaragoza la final de la Lliga Femenina Endesa, una sèrie al millor de tres en la qual perseguix el seu quart títol consecutiu.

Generalitat i Diputació de València destinaran 51 milions a modernitzar 77 depuradores

La Generalitat i la Diputació de València invertiran 51 milions d'euros entre 2026 i 2029 per a modernitzar 62 depuradores i construir 15 noves en 13 comarques de la província.

La Diputació obri la porta a vendre, comprar o compartir l’edifici d’Hisenda a València

La Diputació de València es mostra oberta a vendre, comprar o compartir l'antic edifici d'Hisenda de Guillem de Castro i emplaça a l'Ajuntament a concretar l'ús futur de l'immoble.

Pérez Llorca critica al PSPV per voler portar a la Fiscalia la gestió sanitària de la immigració

Juanfran Pérez Llorca acusa el PSPV de recórrer a la via judicial per no guanyar en les urnes després de la denúncia socialista davant la Fiscalia per la gestió sanitària de persones immigrants.

Muñoz exigix a Pérez Llorca que deixe d’atacar al professorat i s’assega a negociar

El síndic del PSPV en Les Corts reclama a Juanfran Pérez Llorca que abandone la confrontació amb els docents i participe directament en la negociació de la vaga indefinida.

El PSPV porta a la Fiscalia una circular de Sanitat per boicotejar la regularització de migrants

El PSPV presenta una denúncia davant la Fiscalia contra una circular de la Conselleria de Sanitat que, segons el partit, boicoteja el procés de regularització de migrants impulsat pel Govern.