Carrers tallats i desviaments de bus per la ‘VI Carrera contra el càncer de pàncrees’ en Alacant

 

Carrera de las Ciudades

Carrera contra el càncer de pàncrees en Madrid | ‘Carrera de las Ciudades’

La regidoria de Trànsit i Transports de l’Ajuntament d’Alacant ha informat que este diumenge, 8 de desembre, se celebrarà la VI Carrera Popular de les Ciutats contra el Càncer de Pàncrees d’Alacant, amb eixida en la Rambla de Méndez Nuñez. L’esdeveniment deportiu benèfic i solidari, que preveu reunir a milers de persones, s’ha organitzat amb l’objectiu de recaptar fons per a finançar projectes i beques per a equips d’investigació científica per al diagnòstic precoç i tractament del càncer de pàncrees.

 

Per la seua part, la regidoria de Seguretat ha organitzat un dispositiu especial amb la Policia Local d’Alacant per a fer els talls dels carrers durant este diumenge per a la celebració de la carrera. En este sentit, es tallarà la Rambla de Méndez Núñez, uns 200 mers lineals, en el tram comprés entre els carrers de Rafael Altamira i del Duc de Saragossa, sense afectar a estos, des de les 07.00 i fins a les 17.00 hores.

 

L’itinerari de la carrera

Concretament, l’itinerari, que estarà tallat per a que transcórrega la prova deportiva baix control i supervisió de la Policia Local, des de les 10.00 i fins a les 13.00 hores, serà per les següents vies: Rambla de Méndez Núñez, Tomas López Torregrosa, Rambla de Méndez Núñez, Rafael Altamira, Jorge Juan, Paseíto de Ramiro, la Vilavella, Maldonado, Carmen, Argensola, General Cosí de Rivera, Rambla de Méndez Núñez, Alfonso el Savi, Plaça dels Estels, Federico Soto, Doctor Gadea, Doctor Ramón i Cajal, Doctor Gadea, Federico Soto, Plaça dels Estels, Alfonso El Savi, Tomás López Torregrosa i Rambla de Méndez Núñez.

 

Carrera Alacant

Itinerari de la carrera | Ajuntament d’Alacant

 

A demés, quedarà prohibit l’estacionament en tot l’itinerari des de les 22.00 hores de hui, dissabte 7 de desembre, i fins que acabe l’esdeveniment el dia 8 de desembre.

 

Desviaments i nous itineraris d’autobusos

Per la seua banda, la Regidoria de Transports de l’Ajuntament informa que es modificaran els itineraris de diferents línies d’autobusos en Alacant per a celebrar la carrera, amb els següents recorreguts:

 

Línia 02-22

  • Sentit Sagrada Família / Platja S. Juan: Des d’av. d’Oscar Espla continua per av. de Loring, av. del Comte de Vallellano, plaça de la Mar i ruta normal.
  • Sentit Florida / Centre: Des de la plaça de la Mar continuua per av. Conde del Comte de Vallellano, av. de Loring, av. d’Oscar Espla a on recuperen la seua ruta normal.

 

Línia 05

  • Sentit Esplanada / Centre: Des d’av. de Salamanca, continua per Oscar Espla, av. de Loring, av. del Comte de Vallellano fent capçalera en la plaça de la Mar i ruta normal.
  • Sentit Sant Agustí:Des de Capçalera de la placa de la Mar continuua per av. del Comte de Vallellano, av. de Loring, av. d’Oscar Espla a on recuperen la seua ruta normal.

 

Línies 01-03-06-09

  • Sentit plaça de l’Estrella: Des de plaça d’Espanya circulará per Alcalde Alfonso de Rojas, av. del Poeta Carmelo Calvo, av. de Benito Pérez Galdós i av. de Salamanca, reprenent la ruta normal.
  • Sentit plaça d’Espanya: Des de la Plaça de l’Estrela, continuará per av. de Salamanca, av. de Benito Pérez Galdós, av. del Poeta Carmelo Calvo continuant per Pare Mariana fins a plaça d’Espanya, a on reprendrà la ruta normal.

 

Línia 12

  • Farà la seua capçalera en av. d’Oscar Espla, 37.

 

Línies 08-10-13

  • Faran les seues capçaleres en plaça d’Espanya.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Santa Pola un fugitiu reclamat a Itàlia per robar en màquines recreatives

La Policia Nacional ha arrestat a Santa Pola a un home de 51 anys buscat a Itàlia per integrar un grup que va robar més de 4.500 euros en màquines de joc en 2020.

Una nova nanopartícula valenciana connecta al sistema immune amb el tumor i obri una via contra el càncer

Investigadors de la Politècnica de València han creat una nanopartícula tipus Janus que actua com a pont entre cèl·lules tumorals i immunes, restaurant la seua comunicació i potenciant la destrucció de les cèl·lules canceroses.

La memòria oculta del Patronat de Protecció a la Dona de València emergix després de dècades de silenci

Investigadores i supervivents trauen a la llum la història del Patronat de Protecció a la Dona de València, una institució franquista que va tancar a milers de jóvens per conductes considerades immorals.

La Comunitat Valenciana supera la mitjana espanyola en feminicidis des de 2003

La Comunitat Valenciana registra una taxa acumulada de feminicidis superior a la mitjana nacional des de 2003, en un context on Canàries i Melilla presenten els nivells més alts i Extremadura els més baixos.

Dissabte Sant amb cel buidat i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El Dissabte Sant arriba a la Comunitat Valenciana amb cels buidats, temperatures màximes en ascens i vent fluix amb brises en el litoral. El diumenge es mantindrà l'ambient estable i lleugerament més càlid.

Nteka decidix un triomf clau del Raig davant un Elx en inferioritat

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar al Rayo Vallecano una victòria patida davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i es complica la seua lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.