Carrers tallats i desviaments de bus per la ‘VI Carrera contra el càncer de pàncrees’ en Alacant

 

Carrera de las Ciudades

Carrera contra el càncer de pàncrees en Madrid | ‘Carrera de las Ciudades’

La regidoria de Trànsit i Transports de l’Ajuntament d’Alacant ha informat que este diumenge, 8 de desembre, se celebrarà la VI Carrera Popular de les Ciutats contra el Càncer de Pàncrees d’Alacant, amb eixida en la Rambla de Méndez Nuñez. L’esdeveniment deportiu benèfic i solidari, que preveu reunir a milers de persones, s’ha organitzat amb l’objectiu de recaptar fons per a finançar projectes i beques per a equips d’investigació científica per al diagnòstic precoç i tractament del càncer de pàncrees.

 

Per la seua part, la regidoria de Seguretat ha organitzat un dispositiu especial amb la Policia Local d’Alacant per a fer els talls dels carrers durant este diumenge per a la celebració de la carrera. En este sentit, es tallarà la Rambla de Méndez Núñez, uns 200 mers lineals, en el tram comprés entre els carrers de Rafael Altamira i del Duc de Saragossa, sense afectar a estos, des de les 07.00 i fins a les 17.00 hores.

 

L’itinerari de la carrera

Concretament, l’itinerari, que estarà tallat per a que transcórrega la prova deportiva baix control i supervisió de la Policia Local, des de les 10.00 i fins a les 13.00 hores, serà per les següents vies: Rambla de Méndez Núñez, Tomas López Torregrosa, Rambla de Méndez Núñez, Rafael Altamira, Jorge Juan, Paseíto de Ramiro, la Vilavella, Maldonado, Carmen, Argensola, General Cosí de Rivera, Rambla de Méndez Núñez, Alfonso el Savi, Plaça dels Estels, Federico Soto, Doctor Gadea, Doctor Ramón i Cajal, Doctor Gadea, Federico Soto, Plaça dels Estels, Alfonso El Savi, Tomás López Torregrosa i Rambla de Méndez Núñez.

 

Carrera Alacant

Itinerari de la carrera | Ajuntament d’Alacant

 

A demés, quedarà prohibit l’estacionament en tot l’itinerari des de les 22.00 hores de hui, dissabte 7 de desembre, i fins que acabe l’esdeveniment el dia 8 de desembre.

 

Desviaments i nous itineraris d’autobusos

Per la seua banda, la Regidoria de Transports de l’Ajuntament informa que es modificaran els itineraris de diferents línies d’autobusos en Alacant per a celebrar la carrera, amb els següents recorreguts:

 

Línia 02-22

  • Sentit Sagrada Família / Platja S. Juan: Des d’av. d’Oscar Espla continua per av. de Loring, av. del Comte de Vallellano, plaça de la Mar i ruta normal.
  • Sentit Florida / Centre: Des de la plaça de la Mar continuua per av. Conde del Comte de Vallellano, av. de Loring, av. d’Oscar Espla a on recuperen la seua ruta normal.

 

Línia 05

  • Sentit Esplanada / Centre: Des d’av. de Salamanca, continua per Oscar Espla, av. de Loring, av. del Comte de Vallellano fent capçalera en la plaça de la Mar i ruta normal.
  • Sentit Sant Agustí:Des de Capçalera de la placa de la Mar continuua per av. del Comte de Vallellano, av. de Loring, av. d’Oscar Espla a on recuperen la seua ruta normal.

 

Línies 01-03-06-09

  • Sentit plaça de l’Estrella: Des de plaça d’Espanya circulará per Alcalde Alfonso de Rojas, av. del Poeta Carmelo Calvo, av. de Benito Pérez Galdós i av. de Salamanca, reprenent la ruta normal.
  • Sentit plaça d’Espanya: Des de la Plaça de l’Estrela, continuará per av. de Salamanca, av. de Benito Pérez Galdós, av. del Poeta Carmelo Calvo continuant per Pare Mariana fins a plaça d’Espanya, a on reprendrà la ruta normal.

 

Línia 12

  • Farà la seua capçalera en av. d’Oscar Espla, 37.

 

Línies 08-10-13

  • Faran les seues capçaleres en plaça d’Espanya.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant acusa a Pérez Llorca de servilisme a Vox per a mantindre’s en la butaca

Diana Morant acusa el president Juanfran Pérez Llorca i al PP valencià d'actuar amb servilisme cap a Vox per a conservar el poder i critica les seues decisions en avortament, memòria democràtica, fiscalitat i sanitat.

Cau a Castelló una xarxa d’estafes bancàries amb quatre detinguts i 266.815 euros defraudats

La Guàrdia Civil deté a quatre persones i investiga a altres cinc per una organització que va obrir 58 comptes amb documentació falsa i va realitzar 484 operacions fraudulentes.

Detingut per tres furts a pacients majors a l’hospital de Torrevieja

Un home de 62 anys ha sigut detingut com a presumpte autor de tres furts a pacients majors estrangers a l'hospital de Torrevieja, on sostreia dispositius tecnològics i material mèdic de les habitacions.

L’ingrés mínim vital aconseguix a 93.539 llars valencianes i creix un 20% en un any

L'ingrés mínim vital va arribar al març a 93.539 llars de la Comunitat Valenciana, prop d'un 20% més que un any abans, en un context d'augment generalitzat d'esta prestació social a Espanya.

Condemnat a nou anys de presó per una onada d’incendis a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant condemna a nou anys de presó a un home per una sèrie d'incendis a la Vila Joiosa en 2023 i 2024, amb risc per a veïns i locals.

Compromís acusa el Consell de retallar recursos en el jutjat que investiga la dana

Compromís acusa el Consell de reduir mitjans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa penal per la dana i advertix que no acceptarà que hi haja impunitat.

Un camió cremant provoca dos quilòmetres de retencions en l’AP-7 a Almenara

Un camió incendiat en l'AP-7 a l'altura d'Almenara provoca dos quilòmetres de circulació lenta en sentit València. El vehicle ocupa el carril dret i, ara com ara, no s'han registrat ferits ni es coneixen les causes del sinistre.

La WNBA cita a Awa Fam per a la cerimònia del draft a Nova York

La WNBA ha convidat oficialment a la pivot alacantina Awa Fam a la cerimònia del draft a Nova York, on part com una de les principals candidates als primers llocs.