Les avingudes valencianes més perilloses d’Espanya

Avinguda del Cid | cedida

 

La Fundació ‘Línea Directa’ ha publicat la llista dels punts urbans amb major sinistralitat d’Espanya. En este document són diferents les vies valencianes que es troben dins d’estes zones més perilloses, tant per als conductors de cotxes, com per als vianants. 

 

En concret, dins d’este estudi, la primera zona en territori valencià és l’avinguda de Dénia d’Alacant, en concret en l’eixida del túnel, a l’altura del número 75. 

 

Este lloc es posiciona com el sisé punt més perillós en una zona urbana espanyola. Més baix, en la posició número 8, es troba l’avinguda del Cid de València, a l’altura del número 150, i que a més és la primera volta que apareix en este rànquing. 

 

També és nova en este document l’avinguda, de la ciutat de València, Blasco Ibáñez, en la zona de l’encreuament amb Blas de Lezo, que es troba en la posició 12. 

 

Llistat de carrers

Llistat de carrers | ValènciaDiari

 

Més accidents

La Fundació ‘Línea Directa’ també ha estudiat l’evolució de la sinistralitat en ciutat, segons les dades oficials de la Direcció General de Trànsit. El resultat mostra que els accidents urbans de trànsit amb víctimes s’han incrementat a Espanya un 24% en els últims 5 anys.

 

Quant a les dades de mortalitat, entre 2013 i 2017, 2.360 persones van perdre la vida en accidents urbans de trànsit, registrant-se un increment del 13% en la totalitat del període a escala nacional.

 

En el cas de la Comunitat Valenciana, quasi es duplica la xifra de morts, que arriba als 250. A més, 24.000 persones van resultar ferides de gravetat i altres 77.000 van patir ferides lleus.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.