Les avingudes valencianes més perilloses d’Espanya

Avinguda del Cid | cedida

 

La Fundació ‘Línea Directa’ ha publicat la llista dels punts urbans amb major sinistralitat d’Espanya. En este document són diferents les vies valencianes que es troben dins d’estes zones més perilloses, tant per als conductors de cotxes, com per als vianants. 

 

En concret, dins d’este estudi, la primera zona en territori valencià és l’avinguda de Dénia d’Alacant, en concret en l’eixida del túnel, a l’altura del número 75. 

 

Este lloc es posiciona com el sisé punt més perillós en una zona urbana espanyola. Més baix, en la posició número 8, es troba l’avinguda del Cid de València, a l’altura del número 150, i que a més és la primera volta que apareix en este rànquing. 

 

També és nova en este document l’avinguda, de la ciutat de València, Blasco Ibáñez, en la zona de l’encreuament amb Blas de Lezo, que es troba en la posició 12. 

 

Llistat de carrers

Llistat de carrers | ValènciaDiari

 

Més accidents

La Fundació ‘Línea Directa’ també ha estudiat l’evolució de la sinistralitat en ciutat, segons les dades oficials de la Direcció General de Trànsit. El resultat mostra que els accidents urbans de trànsit amb víctimes s’han incrementat a Espanya un 24% en els últims 5 anys.

 

Quant a les dades de mortalitat, entre 2013 i 2017, 2.360 persones van perdre la vida en accidents urbans de trànsit, registrant-se un increment del 13% en la totalitat del període a escala nacional.

 

En el cas de la Comunitat Valenciana, quasi es duplica la xifra de morts, que arriba als 250. A més, 24.000 persones van resultar ferides de gravetat i altres 77.000 van patir ferides lleus.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla