Les avingudes valencianes més perilloses d’Espanya

Avinguda del Cid | cedida

 

La Fundació ‘Línea Directa’ ha publicat la llista dels punts urbans amb major sinistralitat d’Espanya. En este document són diferents les vies valencianes que es troben dins d’estes zones més perilloses, tant per als conductors de cotxes, com per als vianants. 

 

En concret, dins d’este estudi, la primera zona en territori valencià és l’avinguda de Dénia d’Alacant, en concret en l’eixida del túnel, a l’altura del número 75. 

 

Este lloc es posiciona com el sisé punt més perillós en una zona urbana espanyola. Més baix, en la posició número 8, es troba l’avinguda del Cid de València, a l’altura del número 150, i que a més és la primera volta que apareix en este rànquing. 

 

També és nova en este document l’avinguda, de la ciutat de València, Blasco Ibáñez, en la zona de l’encreuament amb Blas de Lezo, que es troba en la posició 12. 

 

Llistat de carrers

Llistat de carrers | ValènciaDiari

 

Més accidents

La Fundació ‘Línea Directa’ també ha estudiat l’evolució de la sinistralitat en ciutat, segons les dades oficials de la Direcció General de Trànsit. El resultat mostra que els accidents urbans de trànsit amb víctimes s’han incrementat a Espanya un 24% en els últims 5 anys.

 

Quant a les dades de mortalitat, entre 2013 i 2017, 2.360 persones van perdre la vida en accidents urbans de trànsit, registrant-se un increment del 13% en la totalitat del període a escala nacional.

 

En el cas de la Comunitat Valenciana, quasi es duplica la xifra de morts, que arriba als 250. A més, 24.000 persones van resultar ferides de gravetat i altres 77.000 van patir ferides lleus.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.