12.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Les avingudes valencianes més perilloses d’Espanya

Avinguda del Cid | cedida

 

La Fundació ‘Línea Directa’ ha publicat la llista dels punts urbans amb major sinistralitat d’Espanya. En este document són diferents les vies valencianes que es troben dins d’estes zones més perilloses, tant per als conductors de cotxes, com per als vianants. 

 

En concret, dins d’este estudi, la primera zona en territori valencià és l’avinguda de Dénia d’Alacant, en concret en l’eixida del túnel, a l’altura del número 75. 

 

Este lloc es posiciona com el sisé punt més perillós en una zona urbana espanyola. Més baix, en la posició número 8, es troba l’avinguda del Cid de València, a l’altura del número 150, i que a més és la primera volta que apareix en este rànquing. 

 

També és nova en este document l’avinguda, de la ciutat de València, Blasco Ibáñez, en la zona de l’encreuament amb Blas de Lezo, que es troba en la posició 12. 

 

Llistat de carrers

Llistat de carrers | ValènciaDiari

 

Més accidents

La Fundació ‘Línea Directa’ també ha estudiat l’evolució de la sinistralitat en ciutat, segons les dades oficials de la Direcció General de Trànsit. El resultat mostra que els accidents urbans de trànsit amb víctimes s’han incrementat a Espanya un 24% en els últims 5 anys.

 

Quant a les dades de mortalitat, entre 2013 i 2017, 2.360 persones van perdre la vida en accidents urbans de trànsit, registrant-se un increment del 13% en la totalitat del període a escala nacional.

 

En el cas de la Comunitat Valenciana, quasi es duplica la xifra de morts, que arriba als 250. A més, 24.000 persones van resultar ferides de gravetat i altres 77.000 van patir ferides lleus.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Localitzen a la jove desapareguda a Favara i l’evacuen en helicòpter des d’un barranc

Els bombers han trobat a la jove en una zona de barranc i han iniciat la seua evacuació aèria per a transferir-la als medis sanitaris. La troballa s'ha produït a les 16.19 després d'una busca guiada per indicis.

El camp manté les protestes malgrat la paralització de l’acord UE-Mercosur

Les organitzacions agràries han decidit continuar mobilitzant-se encara que l'Eurocambra ha enviat el pacte UE-Mercosur al TJUE. Reclamen evitar la seua aplicació provisional.

Troben roba i calçat de la desapareguda a Favara i creuen que pot haver-se refugiat a prop

Els equips han localitzat un abric i el calçat de la dona i orienten el rastreig al seu entorn immediat. Després d'una nit de fred i pluja, les previsions són optimistes.

València, premiada en Fitur pels seus avanços en turisme inclusiu i sostenible

València ha rebut en Fitur els premis FITUR4all i FITURNext per integrar accessibilitat i sostenibilitat en el seu model turístic. Els guardons destaquen la gestió de l'aigua i la millora de l'experiència per a totes les persones.

La Guàrdia Civil coordina la busca d’una dona desapareguda en un barranc de Favara (València)

Guàrdia Civil i bombers han activat un ampli operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en un barranc de Favara. En el dispositiu intervenen equips terrestres, canins, drons i suport aeri.

Adif limita a 160 km/h un tram de l’AVE Madrid-València després d’avisos d’un maquinista

Adif ha limitat temporalment a 160 km/h un tram de 1,8 km de l'AVE Madrid-València després d'avisos d'un maquinista. La resta de la línia manté la velocitat habitual.

Un jutge ordena a Benidorm complir el pagament de 350 milions pels terrenys de Serra Gelada

El jutjat ha instat l'Ajuntament de Benidorm a executar la sentència del TSJCV pel APR-7 de Serra Gelada i a articular el pagament d'uns 350 milions.

Madrid i la Comunitat Valenciana pacten impulsar junts el seu turisme amb un conveni estratègic

Madrid i la Comunitat Valenciana han firmat un conveni per a coordinar la seua promoció turística i guanyar projecció internacional. L'acord es recolza en innovació, dades i formació per a atraure més visitants.