9.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Busquen casa per a vora 100 gatets després de què l’amo s’haja quedat sense casa en Gandia

 

La Societat Protectores d’Animals i Medi Ambient (SPAMA) de la Safor i l’Ajuntament de Gandia, capital de la d’esta comarca (València), busquen casa per a 96 gats que han hagut de ser acollits després de què l’amo dels animalets haja perdut la casa a on convivia amb tots ells.

 

La protectora ha fet esta crida a través de xarxes socials després de què esta setmana un fons d’inversió haja canviat el pany del pis a on vivia un home amb tots els animals, després d’haver-li enviat diversos avisos de què havia d’abandonar-lo.

 

Segons ha explicat la regidora de Sanitat del consistori, Liduvina Gil, els animals s’havien quedat tancats, i des de l’Ajuntament, es va demanar a la immobiliària que els deixara accedir per a poder traure-los i traslladar-los a una protectora. Este divendres se n’han tret els 50 primers gatets, més menuts i, durant este dissabte, els altres abandonaran el pis, que també serà netejat.

 

Gil ha explicat que els animals estaven cuidats i que la casa estava condicionada per a mantindre’ls, a pesar de què «un pis no és un lloc per a mantindre a 96 gats». La regidora ha explicat que els servicis socials de l’Ajuntament s’han fet càrrec del cas de l’home. A demés, s’està a l’espera d’una intervenció judicial, de cara a la setmana que ve, respecte del canvi de pany de la vivenda.

 

Ara es busca solució per als gats, ja que la protectora no pot acollir tal quantitat d’animals en tan poc de temps. Gil ha indicat que estan en contacte amb diferents associacions encarregades de cuidar de les colònies felines del municipi encara que és «complicat», ja que s’han de fer càrrec d’ells «de hui per a hui». Per això, des de la protectora han posat en marxa una petició per xarxes socials per a adoptar-los.

 

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.