14.1 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Castelló ajorna la decisió de suspendre les vacances de la Magdalena

 

Este matí de dilluns, el consistori de Castelló ha aprovat que el 8 de març, el dilluns de Magdalena, era laborable. Esta vesprada era el torn del Consell Escolar Municipal que havia de votar si la setmana del 8 al 12 de març seria festiva o lectiva en la capital de la Plana.

 

No obstant això, el Consell Escolar Municipal de Castelló ha rebutjat celebrar la votació sobre la proposta de modificació del calendari escolar, convocada per a este dilluns a les 19.00 hores, amb l’objectiu de decidir si suspenia o no les vacances de la Magdalena.

 

La majoria de vots contraris de la urgència de la celebració del consell amb este únic punt a l’ordre del dia ha impedit que continuarà el debat previst per a esta vesprada i, per tant, la votació sobre la proposta de la Junta de Govern de traslladar els dies no lectius de Magdalena a altres dates del curs.

 

Sis dies per al dilluns de Magdalena

Davant estes circumstàncies, el govern municipal es reunirà demà per a valorar la situació i donar una resposta. Cal recordar que només falten sis dies per al dilluns de Magdalena que enguany en el calendari laboral deixa de ser festiu en la capital de la Plana. 

 

Ara com ara, els pares dels xiquets de Castelló seguixen sense saber si els seus fills hauran d’anar al col·legi en la setmana de la ‘Magdalena’ o no. 

 

 

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.