Castelló ajorna la decisió de suspendre les vacances de la Magdalena

 

Este matí de dilluns, el consistori de Castelló ha aprovat que el 8 de març, el dilluns de Magdalena, era laborable. Esta vesprada era el torn del Consell Escolar Municipal que havia de votar si la setmana del 8 al 12 de març seria festiva o lectiva en la capital de la Plana.

 

No obstant això, el Consell Escolar Municipal de Castelló ha rebutjat celebrar la votació sobre la proposta de modificació del calendari escolar, convocada per a este dilluns a les 19.00 hores, amb l’objectiu de decidir si suspenia o no les vacances de la Magdalena.

 

La majoria de vots contraris de la urgència de la celebració del consell amb este únic punt a l’ordre del dia ha impedit que continuarà el debat previst per a esta vesprada i, per tant, la votació sobre la proposta de la Junta de Govern de traslladar els dies no lectius de Magdalena a altres dates del curs.

 

Sis dies per al dilluns de Magdalena

Davant estes circumstàncies, el govern municipal es reunirà demà per a valorar la situació i donar una resposta. Cal recordar que només falten sis dies per al dilluns de Magdalena que enguany en el calendari laboral deixa de ser festiu en la capital de la Plana. 

 

Ara com ara, els pares dels xiquets de Castelló seguixen sense saber si els seus fills hauran d’anar al col·legi en la setmana de la ‘Magdalena’ o no. 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.