Castelló ajorna la decisió de suspendre les vacances de la Magdalena

 

Este matí de dilluns, el consistori de Castelló ha aprovat que el 8 de març, el dilluns de Magdalena, era laborable. Esta vesprada era el torn del Consell Escolar Municipal que havia de votar si la setmana del 8 al 12 de març seria festiva o lectiva en la capital de la Plana.

 

No obstant això, el Consell Escolar Municipal de Castelló ha rebutjat celebrar la votació sobre la proposta de modificació del calendari escolar, convocada per a este dilluns a les 19.00 hores, amb l’objectiu de decidir si suspenia o no les vacances de la Magdalena.

 

La majoria de vots contraris de la urgència de la celebració del consell amb este únic punt a l’ordre del dia ha impedit que continuarà el debat previst per a esta vesprada i, per tant, la votació sobre la proposta de la Junta de Govern de traslladar els dies no lectius de Magdalena a altres dates del curs.

 

Sis dies per al dilluns de Magdalena

Davant estes circumstàncies, el govern municipal es reunirà demà per a valorar la situació i donar una resposta. Cal recordar que només falten sis dies per al dilluns de Magdalena que enguany en el calendari laboral deixa de ser festiu en la capital de la Plana. 

 

Ara com ara, els pares dels xiquets de Castelló seguixen sense saber si els seus fills hauran d’anar al col·legi en la setmana de la ‘Magdalena’ o no. 

 

 

Últimes notícies

Reforcen la seguretat de Susana Camarero per un home que acudix a tots els seus actes

La Policia Autonòmica ha reforçat la contravigilància al voltant de la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, per la presència reiterada d’un home amb nombrosos antecedents que acudix a tots els seus actes públics i s’espera davant la Conselleria.

Vox exigirà prioritat nacional i més retalls a agents socials en els pressupostos del 2026

Vox ha anunciat que presentarà esmenes als pressupostos de la Generalitat del 2026 per a introduir la prioritat nacional en ajudes públiques i vivenda i per a rebaixar un 20 % addicional les subvencions a patronal i sindicats, fins al 50 % en dos anys. El partit vincula l’aprovació dels comptes a l’aplicació d’estes mesures i reivindica que el pacte amb el PP inclou també la defensa del producte nacional.

El Vila-real CF demana començar la Lliga jugant fora per les obres a l’estadi de la Ceràmica

El Vila-real CF ha sol·licitat a LaLiga disputar com a visitant les tres primeres jornades del pròxim campionat per poder completar les obres de remodelació de l’estadi de la Ceràmica.

El desig d’un refugiat palestí a Alacant: reagrupar la seua família per a viure en pau

El refugiat palestí Karam Alzweidi, establit a Alacant, vol portar la seua família des de Gaza, especialment la mare, perquè puguen viure a Espanya amb dignitat, llibertat i pau, malgrat els obstacles burocràtics i la destrucció del consolat espanyol.

Així seran els dies grans de les Fogueres d’Alacant: mascletades, ‘plantà’ i ‘cremà’

Alacant enceta els dies grans de les Fogueres de Sant Joan amb la primera mascletà en Luceros, la ‘plantà’ de més de 180 monuments i la ‘cremà’ final en la nit del 24 al 25 de juny.

Carrasco assegura que PP i Vox ja han complit quasi tot el pacte de govern a Castelló

L’alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, afirma que el govern PP-Vox ja ha executat o té en marxa el 87% del seu acord de govern i destaca avanços en vivenda, empleu i rebaixa fiscal quan es complixen tres anys del mandat.

Catalá posa el focus en les urnes davant un possible congrés del PP valencià

L'alcaldessa de València, María José Catalá, rebutja entrar en el debat sobre un congrés regional del PP i insistix que la prioritat és preparar-se per a les pròximes eleccions, descartant alhora una candidatura seua a la Generalitat.

PSPV i Compromís acusen PP i Vox de tindre Les Corts segrestades i frenar el control al Consell

PSPV i Compromís denuncien que PP i Vox tenen Les Corts 'segrestades', amb unes 600 preguntes i peticions sense resposta i limitant la tasca de l'oposició. PP i Vox neguen el bloqueig i acusen l'esquerra de fer teatre parlamentari.