Castelló ajorna la decisió de suspendre les vacances de la Magdalena

 

Este matí de dilluns, el consistori de Castelló ha aprovat que el 8 de març, el dilluns de Magdalena, era laborable. Esta vesprada era el torn del Consell Escolar Municipal que havia de votar si la setmana del 8 al 12 de març seria festiva o lectiva en la capital de la Plana.

 

No obstant això, el Consell Escolar Municipal de Castelló ha rebutjat celebrar la votació sobre la proposta de modificació del calendari escolar, convocada per a este dilluns a les 19.00 hores, amb l’objectiu de decidir si suspenia o no les vacances de la Magdalena.

 

La majoria de vots contraris de la urgència de la celebració del consell amb este únic punt a l’ordre del dia ha impedit que continuarà el debat previst per a esta vesprada i, per tant, la votació sobre la proposta de la Junta de Govern de traslladar els dies no lectius de Magdalena a altres dates del curs.

 

Sis dies per al dilluns de Magdalena

Davant estes circumstàncies, el govern municipal es reunirà demà per a valorar la situació i donar una resposta. Cal recordar que només falten sis dies per al dilluns de Magdalena que enguany en el calendari laboral deixa de ser festiu en la capital de la Plana. 

 

Ara com ara, els pares dels xiquets de Castelló seguixen sense saber si els seus fills hauran d’anar al col·legi en la setmana de la ‘Magdalena’ o no. 

 

 

Últimes notícies

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.

Canvi en l’alcaldia de Manises: Jesús Borràs substituïx Javier Mansilla segons el pacte de govern

Jesús Borràs, regidor d’APM-Compromís, ha assumit l’alcaldia de Manises en substitució del socialista Javier Mansilla, tal com preveia el pacte de govern signat a l’inici de la legislatura entre PSPV-PSOE, APM-Compromís i Podem.

CSIF exigix saber amb quin personal es reforçaran els centres de salut este estiu

El sindicat CSIF ha reclamat a la Conselleria de Sanitat que detalle ja amb quin personal reforçarà cada departament de salut este estiu per a cobrir vacacions i l’augment de població, mentre la Conselleria recorda que ja ha remés el Pla de Vacacions de 2026 als sindicats.

Els llauradors tindran cobert el 100 % del cost de replantar fruiters i cítrics danyats per la dana

La Generalitat ha llançat una ordre d’ajudes de 26,7 milions per a cobrir fins al 100 % del cost de replantar vinya, cítrics i altres cultius llenyosos arrasats per la dana, amb un màxim de 6.000 euros per hectàrea i 50.000 euros per beneficiari en tres anys.

Este sera l’estiu amb mes mitjans contra els incendis forestals a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana compta este estiu amb el major dispositiu de prevencio i extincio d’incendis forestals de la seua historia, amb 4.401 professionals i quasi 300 milions d’euros de pressupost.

Algemesí acollirà divendres la segona reunió per a coordinar la reconstrucció després de la dana

La segona reunió de la Comissió Mixta entre la Generalitat i el Govern d'Espanya per a coordinar la reconstrucció després de la dana de 2024 se celebrarà este divendres a l'Ajuntament d'Algemesí, amb Juanfran Pérez Llorca i Ángel Víctor Torres al capdavant.

Un jutjat de Paterna declara injust el fusellament d’un regidor republicà en 1939

El Jutjat d’Instrucció número 5 de Paterna ha reconegut en un auto que José Manuel Murcia Martínez, regidor d’Ayora afusellat en 1939, va ser condemnat sense proves ni garanties. La resolució arxiva la causa per falta d’imputats vius però obri vies de reparació per a la família.