Castelló ajorna la decisió de suspendre les vacances de la Magdalena

 

Este matí de dilluns, el consistori de Castelló ha aprovat que el 8 de març, el dilluns de Magdalena, era laborable. Esta vesprada era el torn del Consell Escolar Municipal que havia de votar si la setmana del 8 al 12 de març seria festiva o lectiva en la capital de la Plana.

 

No obstant això, el Consell Escolar Municipal de Castelló ha rebutjat celebrar la votació sobre la proposta de modificació del calendari escolar, convocada per a este dilluns a les 19.00 hores, amb l’objectiu de decidir si suspenia o no les vacances de la Magdalena.

 

La majoria de vots contraris de la urgència de la celebració del consell amb este únic punt a l’ordre del dia ha impedit que continuarà el debat previst per a esta vesprada i, per tant, la votació sobre la proposta de la Junta de Govern de traslladar els dies no lectius de Magdalena a altres dates del curs.

 

Sis dies per al dilluns de Magdalena

Davant estes circumstàncies, el govern municipal es reunirà demà per a valorar la situació i donar una resposta. Cal recordar que només falten sis dies per al dilluns de Magdalena que enguany en el calendari laboral deixa de ser festiu en la capital de la Plana. 

 

Ara com ara, els pares dels xiquets de Castelló seguixen sense saber si els seus fills hauran d’anar al col·legi en la setmana de la ‘Magdalena’ o no. 

 

 

Últimes notícies

Aemet manté l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 90 km/h este dilluns

Aemet activa este dilluns l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, després d'una jornada de ratxes molt fortes que han arribat a 115 km/h i nombroses incidències.

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.