Castelló convoca les noves subvencions per als propietaris que cedisquen habitatges

 

La Regidoria d’Habitatge de l’Ajuntament de Castelló ha publicat este dimarts en el Butlletí Oficial de la Província la convocatòria de subvencions als propietaris que incloguen un habitatge en la Borsa de Lloguer Municipal. El departament de María Jesús Garrido ha afegit en la bossa incentius a fi d’animar la cessió de pisos buits per a lloguers socials.

L’Ajuntament destina a cada propietari per la incorporació d’un habitatge en condicions d’habitabilitat en la Borsa de Lloguer un incentiu a l’any de 1.500 euros més una quantitat de fins a 2.900 euros per a dur a terme reformes d’adequació.

“En esta primera part de l’any hem fet difusió de la bossa per a rebre i analitzar les primeres propostes de propietaris. Hui obrim el termini perquè puguen optar a les noves subvencions que entregarem si inclouen un habitatge en la bossa de lloguer. D’esta manera pretenem ampliar la xifra de lloguers socials i ajudar a frenar l’especulació en el preu del lloguer”, afirma la regidora d’Habitatge, Maria Jesús Garrido.

La regidora subratlla que promouen estes novetats per a compensar la fixació d’un preu protegit en el lloguer. A canvi d’un preu màxim per lloguer de 4 euros per metre quadrat, cada propietari comptarà amb 1.500 euros anuals més el finançament d’una reforma de fins a 2.900 euros.

La regidoria ha establit per a esta convocatòria un pressupost global de 35.000 euros per a l’incentiu anual de 1.500 euros, i 25.000 per a les reformes d’interior. Esta quantia pot ser ampliable en el cas que la xifra de sol·licituds supere esta assignació inicial.

Les persones interessades pots presentar les sol·licituds a partir d’este dimecres 7 de juliol durant cinc mesos.

Podran ser beneficiàries les persones físiques o jurídiques que siguen propietàries o usufructuàries d’un habitatge de Castelló inscrites en la Borsa de Lloguer i que hagen formalitzat un arrendament. La duració del contracte serà lliurement pactada per les parts segons el que marca la legislació. L’Oficina Municipal d’Habitatge realitzarà labors d’assessorament i també oferirà un depòsit que farà front a possibles impagaments i desperfectes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder