Castelló convoca les noves subvencions per als propietaris que cedisquen habitatges

 

La Regidoria d’Habitatge de l’Ajuntament de Castelló ha publicat este dimarts en el Butlletí Oficial de la Província la convocatòria de subvencions als propietaris que incloguen un habitatge en la Borsa de Lloguer Municipal. El departament de María Jesús Garrido ha afegit en la bossa incentius a fi d’animar la cessió de pisos buits per a lloguers socials.

L’Ajuntament destina a cada propietari per la incorporació d’un habitatge en condicions d’habitabilitat en la Borsa de Lloguer un incentiu a l’any de 1.500 euros més una quantitat de fins a 2.900 euros per a dur a terme reformes d’adequació.

“En esta primera part de l’any hem fet difusió de la bossa per a rebre i analitzar les primeres propostes de propietaris. Hui obrim el termini perquè puguen optar a les noves subvencions que entregarem si inclouen un habitatge en la bossa de lloguer. D’esta manera pretenem ampliar la xifra de lloguers socials i ajudar a frenar l’especulació en el preu del lloguer”, afirma la regidora d’Habitatge, Maria Jesús Garrido.

La regidora subratlla que promouen estes novetats per a compensar la fixació d’un preu protegit en el lloguer. A canvi d’un preu màxim per lloguer de 4 euros per metre quadrat, cada propietari comptarà amb 1.500 euros anuals més el finançament d’una reforma de fins a 2.900 euros.

La regidoria ha establit per a esta convocatòria un pressupost global de 35.000 euros per a l’incentiu anual de 1.500 euros, i 25.000 per a les reformes d’interior. Esta quantia pot ser ampliable en el cas que la xifra de sol·licituds supere esta assignació inicial.

Les persones interessades pots presentar les sol·licituds a partir d’este dimecres 7 de juliol durant cinc mesos.

Podran ser beneficiàries les persones físiques o jurídiques que siguen propietàries o usufructuàries d’un habitatge de Castelló inscrites en la Borsa de Lloguer i que hagen formalitzat un arrendament. La duració del contracte serà lliurement pactada per les parts segons el que marca la legislació. L’Oficina Municipal d’Habitatge realitzarà labors d’assessorament i també oferirà un depòsit que farà front a possibles impagaments i desperfectes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.