Castelló suspén les Festes del Lledó pel coronavirus

Castelló

Basílica de la Mare de Déu del Lledó | Wikipedia

 

La ciutat de Castelló ha decidit suspendre les Festes de la Mare de Déu del Lledó, que fan honor a la seua patrona, a causa de l’estat d’alarma imposat pel coronavirus. Esta festivitat no s’havia deixat de celebrar des de la Guerra Civil i ara, després de 84 anys en actiu, ha hagut de ser posposada fins que les condicions ho permeten.

 

Segons informa el periòdic ‘Mediterráneo’, el prior de la Reial Confraria, Ignacio Pérez Heredia, explica que tots els actes programats fins a finals d’abril no van a poder celebrar-se i, amb molta probabilitat, tampoc els actes previstos per a la primera setmana de maig. «La Reial Confraria procurarà oferir algun mitjà que facilite la celebració piadosa», afirma Pérez Heredia.

 

De la mateixa manera, el president de la Reial Confraria, Samuel Fabregat, ha confirmat que es mantindran les activitats telemàtiques i la publicació del butlletí anual en format digital i físic, si la situació ho permet.

 

A conseqüència de la suspensió de les Festes de la Patrona de la ciutat, també queda descartada la possible alternativa de celebrar durant el mes de maig les Festes de la Magdalena, que enguany celebraven el seu 75 aniversari. 

Últimes notícies

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.