Castelló suspén les Festes del Lledó pel coronavirus

Castelló

Basílica de la Mare de Déu del Lledó | Wikipedia

 

La ciutat de Castelló ha decidit suspendre les Festes de la Mare de Déu del Lledó, que fan honor a la seua patrona, a causa de l’estat d’alarma imposat pel coronavirus. Esta festivitat no s’havia deixat de celebrar des de la Guerra Civil i ara, després de 84 anys en actiu, ha hagut de ser posposada fins que les condicions ho permeten.

 

Segons informa el periòdic ‘Mediterráneo’, el prior de la Reial Confraria, Ignacio Pérez Heredia, explica que tots els actes programats fins a finals d’abril no van a poder celebrar-se i, amb molta probabilitat, tampoc els actes previstos per a la primera setmana de maig. «La Reial Confraria procurarà oferir algun mitjà que facilite la celebració piadosa», afirma Pérez Heredia.

 

De la mateixa manera, el president de la Reial Confraria, Samuel Fabregat, ha confirmat que es mantindran les activitats telemàtiques i la publicació del butlletí anual en format digital i físic, si la situació ho permet.

 

A conseqüència de la suspensió de les Festes de la Patrona de la ciutat, també queda descartada la possible alternativa de celebrar durant el mes de maig les Festes de la Magdalena, que enguany celebraven el seu 75 aniversari. 

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.