El CIE de València tanca les portes a nous interns i visites pel cas de tuberculosi detectat

Centre d'Internament d'Estrangers (CIE) de València

El CIE de València tanca l’entrada a nous interns i visites pel cas de tuberculosi detectat | EFE

El Centre d’Internament d’Estrangers (CIE) de València, que se situa en les dependències policials de Sapadors, ha tancat l’entrada a nous interns i ha restringit les visites. Una decisió que s’ha pres en virtut d’un protocol sanitari que ho disposa d’esta manera, segons han informat fonts de la Direcció de la Policia de la Comunitat Valenciana.

 

El tancament del CIE de Sapadors es deu a la detecció d’un cas de tuberculosi en el centre este mateix dimarts, 4 de febrer. L’intern, de 47 anys i origen romanés, va ser atés pel personal sanitari del centre i ràpidament evacuat a un centre hospitalari.

 

D’altra banda, totes les persones que han pogut estar en contacte amb la persona afectada, ja siguen interns o personal del CIE, hauran d’assistir a unes xarrades informatives per a conéixer la malaltia i poder detectar els símptomes en altres possibles casos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.