El CIE de València tanca les portes a nous interns i visites pel cas de tuberculosi detectat

Centre d'Internament d'Estrangers (CIE) de València

El CIE de València tanca l’entrada a nous interns i visites pel cas de tuberculosi detectat | EFE

El Centre d’Internament d’Estrangers (CIE) de València, que se situa en les dependències policials de Sapadors, ha tancat l’entrada a nous interns i ha restringit les visites. Una decisió que s’ha pres en virtut d’un protocol sanitari que ho disposa d’esta manera, segons han informat fonts de la Direcció de la Policia de la Comunitat Valenciana.

 

El tancament del CIE de Sapadors es deu a la detecció d’un cas de tuberculosi en el centre este mateix dimarts, 4 de febrer. L’intern, de 47 anys i origen romanés, va ser atés pel personal sanitari del centre i ràpidament evacuat a un centre hospitalari.

 

D’altra banda, totes les persones que han pogut estar en contacte amb la persona afectada, ja siguen interns o personal del CIE, hauran d’assistir a unes xarrades informatives per a conéixer la malaltia i poder detectar els símptomes en altres possibles casos.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.

Jutgen a Elx a un home acusat d’abús sexual i robatori de 700 euros

Un home se senta en la banqueta a Elx acusat d'abusar sexualment d'una dona i sostraure-li 700 euros després de coincidir en un local nocturn de Torrevieja. La Fiscalia sol·licita per a ell sis anys i deu mesos de presó per delictes d'abús sexual i furt.