33 classes acaben confinades en la 25a setmana del curs escolar valencià

 

La setmana del 15 al 18 de març, dels quasi 47.000 grups que hi ha a les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 99,9 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència. Dels 1.845 centres educatius que constitueixen el sistema educatiu valencià, ha conclòs la setmana sense cap aula confinada el 99 %, és a dir, 1.827 centres.

 

Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant la tercera setmana de març, grups que romanen confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat. S’ha determinat el confinament de 10 grups de 7 centres educatius. El total de grups confinats en finalitzar la setmana passada ha sigut de 33 aules de 18 centres educatius. S’han desconfinat 22 grups de 16 centres educatius. L’acumulat d’aules confinades s’ha reduït un 27 %.

 

Dels 818.644 alumnes d’Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat i FP, n’hi ha un 0,04 % de positius actius, 305 alumnes. Amb l’aplicació dels protocols i les mesures de seguretat, s’ha establit l’aïllament preventiu, perquè han sigut contacte estret amb positius, d’un 0,1 % d’alumnes.

Últimes notícies

Ortí defensa que els pressupostos de 2026 són els més alts sense maltractar l’educació pública

La consellera Carmen Ortí assegura en Les Corts que el pressupost de 2026 per a Educació, Cultura i Universitats és el més alt de la història i que no suposa cap maltractament a l’escola pública, mentres PSPV i Compromís l’acusen de retallades i li reclamen la dimissió.

Ortí apel·la al respecte físic en la nova mesa de negociació amb els sindicats docents

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, confia que en la mesa de negociació convocada per a este divendres a les 14.00 hores es respecte la integritat física i la llibertat dels participants per a avançar en la resolució del conflicte amb el professorat en vaga.

La jutgessa de la dana anul·la la citació de Mazón com a testimoni

La magistrada que investiga la gestió de la dana del 29 d’octubre de 2024 a Catarroja deixa sense efecte la declaració testifical de Carlos Mazón després que l’Audiència de València haja admés la seua personació en la causa.

Bernabé reclama unitat contra la violència masclista: una lluita de tots

La delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, demana la unitat de tota la societat i de totes les institucions per a fer front a la violència masclista després de l’assassinat d’una dona a Callosa de Segura.

El professorat torna als carrers de València mentres Educació els cita a negociar demà

Milers de docents de l’ensenyament públic no universitari es manifesten a València en el 19é dia lectiu de vaga indefinida, mentre la Conselleria d’Educació els convoca a una nova mesa sectorial este divendres.

Papi Robles augura que Mónica Oltra serà la pròxima alcaldessa de València

La portaveu de Compromís a lAjuntament de València, Papi Robles, dona per fet que Mónica Oltra encapçalarà la candidatura municipal i assegura que la coalició ja ha posat en marxa els tràmits interns per a ratificar-la.

Bernabé replica a Catalá per l’acampada de docents: No sóc una governadora civil

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, defensa la protesta docent a la plaça de la Verge i acusa l’alcaldessa Maria José Catalá de reclamar actuacions pròpies d’una governadora civil dels temps que ella enyora.

Irene Montero reclama recuperar des del carrer el rumb que veu perdut en el Govern de Sánchez

La dirigent de Podemos i eurodiputada Irene Montero acusa el Govern de Pedro Sánchez d'estar podrit i d'haver perdut el lideratge progressista, i apel·la a recuperar el rumb amb mobilitzacions als carrers, en el marc de la vaga indefinida de docents a València.