Alguns clients de les dos discoteques de València amb brots de coronavirus es neguen a fer-se les proves

 

Esta setmana s’han estat fent proves PCR als clients de les discoteques de València a on s’han detectat brots de coronavirus, com és el cas de Mya i Akuarela, per a descartar més casos o sumar-ne nous. D’esta manera ho han confirmat el síndic del PSPV en les Corts, Manolo Mata, i el de Compromís, Fran Ferri.

 

A pesar d’això, després de la reunió que han mantingut este dijous, els dos síndics han coincidit en el fet que hi ha alguns jóvens que s’han negat a fer-se les proves. «En València, hi ha gent que no està anant a fer-se la PCR i això és un problema de consciència social», ha assegurat Mata.

 

Per la seua banda, Ferri ha afirmat que hi ha «molta gent», de la que ha estat en llocs a on s’han detectat casos o han estat en contacte amb positius, que «s’estan negant a fer-se les proves PCR», pel que, «s’hauran de prendre mesures», ha afegit.

 

Des del Ministeri de Sanitat asseguren que, si una persona és contactada pels rastrejadors perquè hi ha sospites de què puga estar contagiat, en haver acudit a un lloc específic o haver estat en contacte amb un positiu en coronavirus, està obligada a sotmetre’s a les proves.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.