Alguns clients de les dos discoteques de València amb brots de coronavirus es neguen a fer-se les proves

 

Esta setmana s’han estat fent proves PCR als clients de les discoteques de València a on s’han detectat brots de coronavirus, com és el cas de Mya i Akuarela, per a descartar més casos o sumar-ne nous. D’esta manera ho han confirmat el síndic del PSPV en les Corts, Manolo Mata, i el de Compromís, Fran Ferri.

 

A pesar d’això, després de la reunió que han mantingut este dijous, els dos síndics han coincidit en el fet que hi ha alguns jóvens que s’han negat a fer-se les proves. «En València, hi ha gent que no està anant a fer-se la PCR i això és un problema de consciència social», ha assegurat Mata.

 

Per la seua banda, Ferri ha afirmat que hi ha «molta gent», de la que ha estat en llocs a on s’han detectat casos o han estat en contacte amb positius, que «s’estan negant a fer-se les proves PCR», pel que, «s’hauran de prendre mesures», ha afegit.

 

Des del Ministeri de Sanitat asseguren que, si una persona és contactada pels rastrejadors perquè hi ha sospites de què puga estar contagiat, en haver acudit a un lloc específic o haver estat en contacte amb un positiu en coronavirus, està obligada a sotmetre’s a les proves.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.