Un positiu de coronavirus obliga a fer-se la prova a tota la plantilla de la discoteca Akuarela de València

Xica ballant en la pista de la discoteca Akuarela de València

Imatge del dissabte 18 de juliol, sense respectar la distància de seguretat | Akuarela

 

Una altra discoteca de la Ciutat de València ha detectat positius de coronavirus entre la plantilla dels treballadors. Després de Mya i l’Umbracle, este és el segon local de la capital valenciana que amenaça de provocar un brot d’afectats per la pandèmia. En este cas, i segons ha avançat ‘Las Provincias’, es tractaria de la discoteca Akuarela, en la Malva-rosa.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Segons pareix, ahir dos treballadors del local van avisar que no es trobaven bé. Un tenia febra i l’altra, malestar. Mentre que el primer va anar a IMED Burjassot a fer-se la prova, i este diumenge a les 14.50 hores ha sigut confirmat de coronavirus, l’altra està en casa. Això ha fet activar el protocol de Sanitat i tota la plantilla està fent-se les proves esta vesprada.

 

Cambrer posant copes en una taula d'Akuarela

Imatge del dissabte 18 de juliol, amb la mascareta posada inadequadament | Akuarela

 

L’alcalde Ribó demana el tancament de l’oci de València

I és que este dissabte de vesprada, i a pesar de què els treballadors van avisar del malestar, la discoteca va estar funcionant en horari normal, de 00.00 a 07.00 hores. De fet, el tancament de Mya eixe mateix dia va afectar positivament en l’afluència del local. El cambrer afectat ha estat treballant durant esta setmana i és que Akuarela, ara en estiu, obri cada dia.

 

Caldrà esperar a vore si es confirma un altre brot en la Ciutat de València, després dels 12 treballadors de Mya i ‘el club de l’Umbracle’ afectats, que se sumarien als altres actius de Santa Pola, Peníscola i Gandia. Este últim va obligar a tancar la setmana passada tot l’oci nocturn de la capital de la Safor. De fet fa dos dies que l’alcalde de València, Joan Ribó, ha sol·licitat a la conselleria de Sanitat tancar tot l’oci de València també.

 

Ara per ara, segons fonts d’Europa Press, Akuarela encara sospesa obrir hui diumenge. De la mateixa manera que la discoteca Mya, que també va estar pensant de tancar el mateix dia que es va detectar el seu brot, cosa que va acabar fent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.