11.2 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Un positiu de coronavirus obliga a fer-se la prova a tota la plantilla de la discoteca Akuarela de València

Xica ballant en la pista de la discoteca Akuarela de València

Imatge del dissabte 18 de juliol, sense respectar la distància de seguretat | Akuarela

 

Una altra discoteca de la Ciutat de València ha detectat positius de coronavirus entre la plantilla dels treballadors. Després de Mya i l’Umbracle, este és el segon local de la capital valenciana que amenaça de provocar un brot d’afectats per la pandèmia. En este cas, i segons ha avançat ‘Las Provincias’, es tractaria de la discoteca Akuarela, en la Malva-rosa.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Segons pareix, ahir dos treballadors del local van avisar que no es trobaven bé. Un tenia febra i l’altra, malestar. Mentre que el primer va anar a IMED Burjassot a fer-se la prova, i este diumenge a les 14.50 hores ha sigut confirmat de coronavirus, l’altra està en casa. Això ha fet activar el protocol de Sanitat i tota la plantilla està fent-se les proves esta vesprada.

 

Cambrer posant copes en una taula d'Akuarela

Imatge del dissabte 18 de juliol, amb la mascareta posada inadequadament | Akuarela

 

L’alcalde Ribó demana el tancament de l’oci de València

I és que este dissabte de vesprada, i a pesar de què els treballadors van avisar del malestar, la discoteca va estar funcionant en horari normal, de 00.00 a 07.00 hores. De fet, el tancament de Mya eixe mateix dia va afectar positivament en l’afluència del local. El cambrer afectat ha estat treballant durant esta setmana i és que Akuarela, ara en estiu, obri cada dia.

 

Caldrà esperar a vore si es confirma un altre brot en la Ciutat de València, després dels 12 treballadors de Mya i ‘el club de l’Umbracle’ afectats, que se sumarien als altres actius de Santa Pola, Peníscola i Gandia. Este últim va obligar a tancar la setmana passada tot l’oci nocturn de la capital de la Safor. De fet fa dos dies que l’alcalde de València, Joan Ribó, ha sol·licitat a la conselleria de Sanitat tancar tot l’oci de València també.

 

Ara per ara, segons fonts d’Europa Press, Akuarela encara sospesa obrir hui diumenge. De la mateixa manera que la discoteca Mya, que també va estar pensant de tancar el mateix dia que es va detectar el seu brot, cosa que va acabar fent.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.