Un positiu de coronavirus obliga a fer-se la prova a tota la plantilla de la discoteca Akuarela de València

Xica ballant en la pista de la discoteca Akuarela de València

Imatge del dissabte 18 de juliol, sense respectar la distància de seguretat | Akuarela

 

Una altra discoteca de la Ciutat de València ha detectat positius de coronavirus entre la plantilla dels treballadors. Després de Mya i l’Umbracle, este és el segon local de la capital valenciana que amenaça de provocar un brot d’afectats per la pandèmia. En este cas, i segons ha avançat ‘Las Provincias’, es tractaria de la discoteca Akuarela, en la Malva-rosa.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Segons pareix, ahir dos treballadors del local van avisar que no es trobaven bé. Un tenia febra i l’altra, malestar. Mentre que el primer va anar a IMED Burjassot a fer-se la prova, i este diumenge a les 14.50 hores ha sigut confirmat de coronavirus, l’altra està en casa. Això ha fet activar el protocol de Sanitat i tota la plantilla està fent-se les proves esta vesprada.

 

Cambrer posant copes en una taula d'Akuarela

Imatge del dissabte 18 de juliol, amb la mascareta posada inadequadament | Akuarela

 

L’alcalde Ribó demana el tancament de l’oci de València

I és que este dissabte de vesprada, i a pesar de què els treballadors van avisar del malestar, la discoteca va estar funcionant en horari normal, de 00.00 a 07.00 hores. De fet, el tancament de Mya eixe mateix dia va afectar positivament en l’afluència del local. El cambrer afectat ha estat treballant durant esta setmana i és que Akuarela, ara en estiu, obri cada dia.

 

Caldrà esperar a vore si es confirma un altre brot en la Ciutat de València, després dels 12 treballadors de Mya i ‘el club de l’Umbracle’ afectats, que se sumarien als altres actius de Santa Pola, Peníscola i Gandia. Este últim va obligar a tancar la setmana passada tot l’oci nocturn de la capital de la Safor. De fet fa dos dies que l’alcalde de València, Joan Ribó, ha sol·licitat a la conselleria de Sanitat tancar tot l’oci de València també.

 

Ara per ara, segons fonts d’Europa Press, Akuarela encara sospesa obrir hui diumenge. De la mateixa manera que la discoteca Mya, que també va estar pensant de tancar el mateix dia que es va detectar el seu brot, cosa que va acabar fent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.

Un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a un home de 28 anys a un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena, amb tocaments a un xiquet d'11 anys i un altre de 12.

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.