Un positiu de coronavirus obliga a fer-se la prova a tota la plantilla de la discoteca Akuarela de València

Xica ballant en la pista de la discoteca Akuarela de València

Imatge del dissabte 18 de juliol, sense respectar la distància de seguretat | Akuarela

 

Una altra discoteca de la Ciutat de València ha detectat positius de coronavirus entre la plantilla dels treballadors. Després de Mya i l’Umbracle, este és el segon local de la capital valenciana que amenaça de provocar un brot d’afectats per la pandèmia. En este cas, i segons ha avançat ‘Las Provincias’, es tractaria de la discoteca Akuarela, en la Malva-rosa.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Segons pareix, ahir dos treballadors del local van avisar que no es trobaven bé. Un tenia febra i l’altra, malestar. Mentre que el primer va anar a IMED Burjassot a fer-se la prova, i este diumenge a les 14.50 hores ha sigut confirmat de coronavirus, l’altra està en casa. Això ha fet activar el protocol de Sanitat i tota la plantilla està fent-se les proves esta vesprada.

 

Cambrer posant copes en una taula d'Akuarela

Imatge del dissabte 18 de juliol, amb la mascareta posada inadequadament | Akuarela

 

L’alcalde Ribó demana el tancament de l’oci de València

I és que este dissabte de vesprada, i a pesar de què els treballadors van avisar del malestar, la discoteca va estar funcionant en horari normal, de 00.00 a 07.00 hores. De fet, el tancament de Mya eixe mateix dia va afectar positivament en l’afluència del local. El cambrer afectat ha estat treballant durant esta setmana i és que Akuarela, ara en estiu, obri cada dia.

 

Caldrà esperar a vore si es confirma un altre brot en la Ciutat de València, després dels 12 treballadors de Mya i ‘el club de l’Umbracle’ afectats, que se sumarien als altres actius de Santa Pola, Peníscola i Gandia. Este últim va obligar a tancar la setmana passada tot l’oci nocturn de la capital de la Safor. De fet fa dos dies que l’alcalde de València, Joan Ribó, ha sol·licitat a la conselleria de Sanitat tancar tot l’oci de València també.

 

Ara per ara, segons fonts d’Europa Press, Akuarela encara sospesa obrir hui diumenge. De la mateixa manera que la discoteca Mya, que també va estar pensant de tancar el mateix dia que es va detectar el seu brot, cosa que va acabar fent.

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.