Un positiu de coronavirus obliga a fer-se la prova a tota la plantilla de la discoteca Akuarela de València

Xica ballant en la pista de la discoteca Akuarela de València

Imatge del dissabte 18 de juliol, sense respectar la distància de seguretat | Akuarela

 

Una altra discoteca de la Ciutat de València ha detectat positius de coronavirus entre la plantilla dels treballadors. Després de Mya i l’Umbracle, este és el segon local de la capital valenciana que amenaça de provocar un brot d’afectats per la pandèmia. En este cas, i segons ha avançat ‘Las Provincias’, es tractaria de la discoteca Akuarela, en la Malva-rosa.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Segons pareix, ahir dos treballadors del local van avisar que no es trobaven bé. Un tenia febra i l’altra, malestar. Mentre que el primer va anar a IMED Burjassot a fer-se la prova, i este diumenge a les 14.50 hores ha sigut confirmat de coronavirus, l’altra està en casa. Això ha fet activar el protocol de Sanitat i tota la plantilla està fent-se les proves esta vesprada.

 

Cambrer posant copes en una taula d'Akuarela

Imatge del dissabte 18 de juliol, amb la mascareta posada inadequadament | Akuarela

 

L’alcalde Ribó demana el tancament de l’oci de València

I és que este dissabte de vesprada, i a pesar de què els treballadors van avisar del malestar, la discoteca va estar funcionant en horari normal, de 00.00 a 07.00 hores. De fet, el tancament de Mya eixe mateix dia va afectar positivament en l’afluència del local. El cambrer afectat ha estat treballant durant esta setmana i és que Akuarela, ara en estiu, obri cada dia.

 

Caldrà esperar a vore si es confirma un altre brot en la Ciutat de València, després dels 12 treballadors de Mya i ‘el club de l’Umbracle’ afectats, que se sumarien als altres actius de Santa Pola, Peníscola i Gandia. Este últim va obligar a tancar la setmana passada tot l’oci nocturn de la capital de la Safor. De fet fa dos dies que l’alcalde de València, Joan Ribó, ha sol·licitat a la conselleria de Sanitat tancar tot l’oci de València també.

 

Ara per ara, segons fonts d’Europa Press, Akuarela encara sospesa obrir hui diumenge. De la mateixa manera que la discoteca Mya, que també va estar pensant de tancar el mateix dia que es va detectar el seu brot, cosa que va acabar fent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.