8.1 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Joan Ribó demanarà a la Conselleria de Sanitat que ordene el tancament de l’oci nocturn

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, demanarà a la Generalitat que tanque l’oci nocturn pels nous rebrots de coronavirus que s’estan produint en la ciutat i en Espanya en general. Ribó ja va dir dimecres que l’oci nocturn era «un focus contrastat» de contagi.

 

Per tot açò, segons ha avançat ‘Levante-EMV’, la Junta de Govern Local celebrada este divendres ha acordat demanar directament a la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública que ordene el tancament dels locals d’oci «des del ‘tardeo’ a la nit».

 

D’altra banda, l’alcalde de València ha volgut remarcar que, amb açò, no es referix a l’oci cultural, pel que teatres, cines o concerts de música no estarien inclosos en esta petició. En este sentit, Ribó es referix a discoteques i pubs, a on s’ajunten desenes de jóvens cada nit.

Últimes notícies

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.