Una col·lecció de nines amb síndrome de Down feta en Onil, millor joguet del 2020

 

Una col·lecció composta per quatre ninots de diferents races amb síndrome de Down ha sigut triat el millor joguet de 2020 per la patronal nacional del sector, l’Associació Espanyola de Fabricants de Joguets (AEFJ).

 

Es tracta d’una col·lecció del fabricant Miniland, radicat en la localitat d’Onil, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), que consta de dos xiquets i dos xiquetes d’aspecte caucàsic i africà amb els trets propis de les persones amb síndrome de Down.

 

L’AEFJ, que té la seua seu en la localitat d’Ibi, en la mateixa comarca, i el president de la que és José Antonio Pastor, ha informat que l’objectiu d’esta col·lecció és «normalitzar i integrar des de la infància d’esta classe de col·lectius».

 

«El regal ideal per al Nadal»

Per això, la patronal nacional dels jogueters considera que este regal pot ser una «opció ideal» per a començar a elaborar la carta a les seues Majestats els Reis Mags d’Orient en un any especialment complicat per la incertesa que genera la pandèmia sanitària del Covid-19.

 

Un jurat d’experts compost per professionals de la investigació, pedagogia, consumisc mitjans de comunicació i distribució, entre altres, ha decidit este premi al millor joguet de l’any que s’emporta la col·lecció treta per Miniland. El jurat ha valorat l’aposta d’esta empresa alacantina per crear una línia de ninots de diferents races que facilita la normalització a través del «foment del respecte a la diversitat, la tolerància i la integració».

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.