Anuncios

Conductors de l’EMT rebutgen els colors dels nous uniformes

 

Els conductors de l’Empresa Municipal de Transport (EMT) de València han mostrat el seu «total rebuig» als «colorits tan ‘variopintos’» —rosa, morat, verd i taronja— que l’empresa ha optat per als nous uniformes i que, segons els sindicats, serà un argument més per a la vaga que tenen prevista.

  

Així ho ha manifestat a EFE el president del comitè d’empresa de l’EMT, Adolfo Cruz, qui ha reconegut que «es va pactar millorar la vestimenta actual però en cap moment es va parlar de posar uns colorits tan ‘variopintos’ per a la figura del conductor».

Anuncios

    

Fonts de la direcció de l’EMT han explicat que els sindicats van participar en el plec de condicions tècniques per als nous uniformes que són «més funcionals, còmodes i més econòmics».

 

Els treballadors estan votant però «en contra d’aquests colors»

  

Han explicat que es van pactar la millora de les qualitats tant de les camises, que ara ja no porten el coll rígid perquè s’ha eliminat l’obligació de portar corbata, com dels pantalons, que inclouen com a opcional el curt, i dels jerseis, que abans eren «cent per cent polièster i ara barregen polièster i llana».

  

Les mateixes fonts han indicat que l’empresa adjudicatària els va presentar una paleta de colors i es van triar aquests quatre i ara han donat als treballadors l’oportunitat de votar —fins al pròxim dia 20 de desembre— sobre els nous uniformes. «Hem posat una varietat i els escoltarem», han assegurat.

    

Cruz ha reconegut que els treballadors estan votant però «en contra d’aquests colors tan moderns que ha proposat l’empresa» i que ja han sigut motiu per a fer memes a la seua costa, que els fan sentir-se «atacats» en la seua integritat.

 

El comitè d’empresa ànima als treballadors a «que no utilitzen els nous uniformes»

  

«Si volem respecte i que la figura del conductor siga seriosa i responsable, amb aquest tipus de vestimenta entenem que no és la millor línia a seguir», ha apuntat Cruz, qui ha demanat a l’empresa «mantenir el que tenim amb una millora de la qualitat i la vestimenta però no dels colors». Actualment, l’uniforme dels conductors és de pantalons llargs i suèter blau marí i camisa en blau clar.

  

«L’empresa a dia de hui, diu que manté la proposta», ha explicat Cruz, qui ha posat l’accent que aquest dimecres van presentar un escrit de disconformitat en el Comitè de Seguretat i Salut per l’assumpte de la roba perquè entenien que «no ve al cas aquest nou aire que volen donar-li a la roba dels treballadors».

    

El comitè d’empresa va a enviar un escrit a tots els treballadors per a demanar-los «que no utilitzen els nous uniformes» i seguisquen utilitzant els mateixos i insta a l’empresa a «millorar el que tenim actualment».

  

Per al representant sindical aquesta nova polèmica, serà «un motiu més» per a la vaga que tenen previst proposar en l’assemblea del pròxim dilluns, dia 17 de desembre.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.
Anuncios