16.3 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Confirmat un positiu de coronavirus en el primer equip del Vila-real CF

 

El Vila-real Club de Futbol ha informat este divendres de què hi ha un cas positiu de coronavirus en el primer equip. Els servicis mèdics ho han confirmat després de vore els resultats de les proves PCR que han fet als jugadors, tècnics i personal este dilluns a causa del començament de la pretemporada.

 

Segons han explicat en la seua pàgina web, el cas de coronavirus «és asimptomàtic i es troba aïllat des del primer dia en sa casa complint el protocol sanitari, davall del control i seguiment dels servicis mèdics del club, LaLiga i les autoritats sanitàries».

 

A demés, el club de futbol ha dit que continuarà complint al 100% el protocol sanitari imposat per LaLiga, i també totes les indicacions de les autoritats sanitàries i esportives.

Últimes notícies

Feijóo defén que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional després de ser citat per la DANA

Alberto Núñez Feijóo ha assegurat que el 29 d'octubre de 2024 la seua funció va ser exigir al Govern l'emergència nacional. La citació com a testimoni s'ha conegut durant un acte en Talarrubias.

Hospitalitzat un britànic després de rebre diversos impactes de bala en Orihuela Costa

Un ciutadà britànic roman ingressat en estat estable després de rebre diversos impactes de bala en Mont Zenia, Orihuela Costa. La Guàrdia Civil investiga i no hi ha detencions.

La jutgessa de la DANA cita a Feijóo com a testimoni a petició d’un grup de víctimes

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa penal per la gestió de la DANA ha acordat citar a Alberto Núñez Feijóo com a testimoni a petició d'una associació de víctimes que exercix l'acusació particular.

CCOO alerta de 300 dies d’espera en dependència i 16.000 persones sense prestació en la Comunitat Valenciana

El sindicat advertix de demores mitjanes de 300 dies, 120 per damunt del màxim legal, i de 16.000 persones pendents d'ajuda. La Generalitat replica amb més pressupost i una reducció del 28,6% de la llista.

Cuenca accepta que la jutgessa consulte si és possible recuperar els seus missatges de WhatsApp amb Mazón del 29-O

José Manuel Cuenca ha acceptat que es consulte a la Generalitat si poden recuperar-se els seus missatges de WhatsApp amb Carlos Mazón del 29-O i, si és viable, que se li demane consentiment per a incorporar-los a la causa per la DANA. La jutgessa i el fiscal han rebutjat imputar-li al no tindre comandament en la gestió de l'emergència.

El preu del torró puja un 16% per l’alça de l’ametla i l’ou, segons l’OCU

El torró tradicional ha encarit un 15,95% i costa de mitjana 23 euros/kg. La pujada s'ha concentrat en les marques de fabricant i s'explica per l'alça d'ametla i ou.

La UE continua negociant les quotes de 2026 després d’una primera proposta sense avanços per a Espanya

Els ministres de Pesca de la UE encaren una altra jornada per a tancar les possibilitats de 2026 a Atlàntic i els dies de pesca al Mediterrani. La primera proposta de compromís aporta pocs avanços per a Espanya, que busca marge al Mediterrani i solucions per al verat davant la falta d'acord amb els Estats costaners.

Avís taronja per pluges de 40 litres en una hora en el sud de València el diumenge

Aemet ha establit l'avís taronja per 40 l/m² en una hora este diumenge a la vesprada en el sud de València. S'espera un cap de setmana plujós, fred i amb tempestes.