Confirmat el segon cas de coronavirus en Espanya

El Centre Nacional de Microbiologia, dependent de l’Institut de Salut Carles III, ha confirmat este diumenge un cas de coronavirus detectat en Mallorca, segons ha informat el Ministeri de Sanitat.

 

En concret, es tracta d’un dels quatre membres de la família britànica que es troben des de divendres passat ingressats, aïllats i baix vigilància en l’Hospital Universitari Son Espases, en Palma. En concret, és el pare de família,  segons ha indicat la Conselleria de Salut del govern balear.

 

El Centre Nacional de Microbiologia ha analitzat les mostres d’estes quatre persones, de les que una ha donat positiu en coronavirus, mentres que les altres tres han donat negatiu.

 

Es tracta del segon positiu en Espanya en coronavirus, ja que el primer és un turista alemany ingressat en l’illa canària de la Gomera.

  

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pablo Martínez deixa el Levante i queda lliure després de no rebre oferta de renovació

El capità del Levante Pablo Martínez ha acabat contracte este 30 de juny i el club no li ha oferit renovar, per la qual cosa queda lliure des de l’1 de juliol després de 155 partits com a granota.

Parejo, Pedraza, Partey i Rafa Marín tanquen etapa al Vila-real CF este 30 de juny

El Vila-real CF ha confirmat este dimarts la marxa de Dani Parejo, Alfonso Pedraza, Thomas Partey i Rafa Marín en finalitzar el seu contracte el 30 de juny, amb especial pes emocional per les eixides de Parejo i Pedraza per la seua llarga trajectòria al club.

Pradilla, davant una millora del València Basket després de l’oferta del Real Madrid

El València Basket ha reaccionat a l’oferta del Real Madrid per Jaime Pradilla amb una millora de contracte i espera la decisió del jugador, en un estiu marcat també per les eixides de Pedro Martínez, Jean Montero i Papi Badio.

Sis banderes negres per a la costa valenciana per contaminació i mala gestió

Ecologistas en Acción ha atorgat sis banderes negres a la Comunitat Valenciana, repartides entre les tres províncies, per contaminants i mala gestió del litoral.

El Valencia Basket dona per feta la marxa de Pedro Martínez al Real Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez abandonarà el club rumb al Real Madrid després d’haver conquistat la Lliga Endesa fa només una setmana.

Un simulacre de terratrémol a la Nucia forma 115 agents en emergències sísmices

L’IVASPE ha organitzat este dimarts i dimecres a la Nucia un curs amb simulacre de terratrémol per a 115 agents, posant el focus en la resposta coordinada davant catàstrofes sísmices.

Maria Giner, nova regidora més jove de València en substitució de Sergi Campillo

Maria Giner, de 28 anys, ha pres possessió com a nova regidora de Compromís per València en substitució de Sergi Campillo i s’ha convertit en l’edil més jove de l’actual mandat, amb l’habitatge com a eix central de la seua acció política.

Quasi 6.000 alumnes es juguen plaça en la PAU extraordinària a la Comunitat Valenciana

Un total de 5.969 alumnes fan la PAU extraordinària des d'este dimarts fins dijous en diverses universitats valencianes, amb les notes el 7 de juliol i la preinscripció oberta fins al 3 de juliol.