11.2 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

El coronavirus registra més de 5.000 contagis durant les últimes 24 hores en Espanya

 

Este dimarts, 22 de desembre, el Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització de la situació del coronavirus en Espanya, que apunta que s’han diagnosticat 5.637 nous casos de coronavirus en les últimes hores. 

 

Ara bé, hui este total puja fins als 1.829.903 contagis, que és la xifra total d’infectats des de què va començar la pandèmia.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 658 defuncions en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 49.520 morts per coronavirus, 260 més que ahir.

 

Este divendres, Catalunya s’ha convertit per segon dia consecutiu en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes 24 hores, amb un total de 1.830 nous infectats. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut la Comunitat Valenciana amb 79 morts.

Últimes notícies

Atzeneta del Maestrat ha registrat ratxes de 63 km/h i Morella de 56 km/h

L'interior de Castelló ha concentrat les ratxes més intenses de la jornada, amb 63 km/h a Atzeneta del Maestrat i 56 km/h a Morella. L'avís groc per vent del nord-oest seguix actiu fins al matí del dijous en diferents punts de la província.

La dana d’octubre va disparar en 2024 la factura per catàstrofes a Espanya fins a 11.330 milions

La factura per catàstrofes a Espanya va ascendir en 2024 a 11.330 milions, més del doble que en 2023, per l'impacte de la dana d'octubre. El cost assegurat es va disparar i el colp econòmic va aconseguir també al PIB i a les emergències.

Controlat l’incendi sense ferits a l’hospital Saint Lucia de Cartagena; demanen auditar la seua façana ventilada

El foc s'ha iniciat en una terrassa, s'ha propagat per la façana pel vent i s'ha controlat en 20 minutos, sense ferits. S'han evacuat 113 pacients i sindicats i PSOE han demanat auditories i retirada de materials inflamables.

El Consorci de Compensació d’Assegurances supera els 4.000 milions en indemnitzacions per la DANA

El Consorci de Compensació d'Assegurances ha superat els 4.000 milions en pagaments per la DANA. Ha gestionat el 98,3% de 250.946 sol·licituds i manté 4.276 pendents.

Robo i trobo

Leo Giménez es lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa el valencià viu i tradicional, reivindica paraules autèntiques que alguns sectors han qualificat erròniament de vulgars o castellanitzants, i critica una visió purista que se separa de la parla

Braxton Key evita una lesió greu de genoll i estarà diversos dies al marge

Les proves van descartar danys importants en el genoll de l'ala pivot del València Basket, que seguirà uns dies apartat mentres completa rehabilitació.

Aldaia se suma a un projecte per a atendre les persones sense llar afectades per la DANA

Aldaia s'ha sumat a una iniciativa per a analitzar l'impacte de la DANA en el sensellarisme i orientar respostes públiques. Este dijous 27 hi haurà un recompte nocturn amb l'equip municipal i voluntariat, també en onze municipis pròxims.

Braxton Key evita una lesió greu de genoll però estarà diversos dies apartat

L'ala pivot del València Basket va caure en l'últim quart davant el Bayern i les proves van descartar una lesió de gravetat. Seguirà rehabilitació i el seu retorn dependrà de l'evolució.