15.5 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Pugen els contagis per coronavirus en Espanya en les últimes hores

 

Els contagis per coronavirus en Espanya han pujat. El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dilluns, 24 d’agost, que apunta que s’han diagnosticat 2.060 nous casos de coronavirus en les últimes 24 hores, i 19.382 des del divendres. Este total puja hui fins als 405.463 contagis, mentres divendres era de 386.054 (19.409 més), pel que les xifres continuen sense quadrar.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 96 defuncions en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 28.872, 34 més que divendres.

 

Este dilluns, el País Basc s’ha convertit en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes hores, amb un total de 413. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut Madrid, amb 32 morts.

Últimes notícies

Thiago Fernández firma pel Vila-real fins a 2031

El Vila-real va anunciar la incorporació del migcampista Thiago Fernández, que ha firmat per cinc temporades i mitja fins a juny de 2031. Ha arribat lliure després d'acabar el seu vincle amb Vélez i s'integrarà de manera progressiva als ordes de Marcelino.

El Palau de la Música de València tanca 2025 amb 229.472 assistents

L'auditori ha tancat el curs 2025 amb 229.472 assistents i un dels seus millors últims trimestres, amb un augment pròxim al 90% respecte a 2024, malgrat incidències.

Avís especial per pluja i neu en la Comunitat Valenciana per la borrasca Francis

Emergències ha emés un avís especial per la borrasca Francis des del dissabte fins a Reis, amb pluges intenses i neu en cotes molt baixes. Aemet preveu dos fases: temporal de pluges i entrada d'aire molt fred.

Detinguda a la Marina Alta una parella que venia cocaïna en localitats de La Safor

Un home de 32 anys i una dona de 30 han sigut detinguts a la Marina Alta per presumpta distribució de cocaïna en diverses localitats de La Safor. La Policia Nacional va intervindre 640,8 grams de droga, 403,6 de tall i 8.390 euros, a més d'útils i dos vehicles.

El Museu de Belles Arts de València supera les 250.000 visites en 2025

El MuBAV ha aconseguit 250.949 visites en 2025, un 5% més que l'any anterior. L'últim trimestre va ser el més concorregut i el 59% del públic va ser estranger.

La Va unir demana a Agricultura un estudi per la baixada de rendiment de la xufa

La Va unir ha detectat una caiguda sostinguda de la productivitat de la xufa i ha sol·licitat a la Generalitat un estudi integral per a identificar causes i solucions. L'organització alerta de riscos per a la viabilitat del cultiu en la DOP de València.

La Policia d’Indonèsia investiga possible negligència en el naufragi d’un vaixell turístic amb espanyols

La Policia ha obert una investigació per possible negligència després de l'enfonsament d'un vaixell turístic en la zona de Komodo amb sis espanyols a bord. Una menor va morir i tres espanyols seguixen desapareguts després de huit dies de busca.

Condemnat a 2 anys i 9 mesos per patronejar una pastera amb 14 migrants en risc d’enfonsament

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a 2 anys i 9 mesos per pilotar una pastera amb 14 compatriotes des d'Algèria, en condicions precàries i amb perill d'enfonsament. L'embarcació va quedar a la deriva i va ser localitzada per un veler abans del rescat per Salvament Marítim.