El coronavirus deixa més de 5.000 contagiats durant les últimes 24 hores en Espanya

 

Este dimarts, 3 de novembre, el Ministeri de Sanitat ens seguix comunicant males notícies respecte al coronavirus. El número de contagiats per la pandèmia ha augmentat en les últimes 24 hores.

 

Sanitat ha publicat l’última actualització, amb 5.141 casos nous de coronavirus. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la crisi sanitària, puja als 1.259.366.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 832 defuncions per Covid-19 en els últims 7 dies. Per la seua part, la xifra total de morts és de 36.495, 238 més que des de l’última actualització.

 

En l’últim informe dels contagis per Covid-19 en Espanya, el País Basc, és de nou la comunitat autònoma amb més casos nous notificats per coronavirus. En les últimes hores, el Ministeri ha notificat 932 diagnòstics per la malaltia en este territori.

 

Respecte a les morts, 144 corresponen a Andalusia. Castella i Lleó, per la seua part, notifica 129 víctimes per la pandèmia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la dana

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV l'arxiu lliure de la causa penal per la gestió de la dana instruïda a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la causa si s'investiga a Carlos Mazón.

Catalá critica a Renfe per no habilitar autobusos des d’Albal durant la mascletà

Catalá ha criticat que Renfe no habilite autobusos des d'Albal durant la mascletà després del desviament temporal de Rodalia entre el 13 i el 19 de març. Delegació del Govern ha defés la mesura per seguretat i ha descartat els busos per falta de capacitat.

Víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja i no aplicar-li l’aforament

L'associació de víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que siga investigat pel Jutjat de Catarroja. L'acusació invoca un precedent a Extremadura, denúncia un abús del fur i sol·licita, de manera subsidiària, que el tribunal inicie causa per homicidi i lesions per imprudència greu.

El PP reivindica els cent dies de Pérez Llorca, l’oposició els veu pobres i Vox presumix d’influència

El PP ha defés l'arrancada de Juanfran Pérez Llorca amb dades de compliment i rebaixa fiscal, mentres PSOE i Compromís ho han qüestionat i Vox ha reivindicat la seua influència.

Raquel Carrera ja és la tercera màxima anotadora històrica del València Basket

La interior gallega aconseguix els 1.811 punts amb els 9 sumats davant Lointek Guernica i iguala a Marie Gülich en el tercer lloc històric; lideren Queralt Casas i Leticia Romero.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones

El nou centre de salut de Rincón de Loix ja està operatiu amb més espais i servicis i ha reforçat l'accessibilitat per a uns 20.000 usuaris. Urgències 24 hores s'activarà abans de l'estiu.

Catalá critica que Renfe no haja habilitat autobusos des d’Albal per a la mascletà

L'alcaldessa ha mostrat la seua sorpresa per l'absència d'autobusos de reforç des d'Albal mentres es limita l'arribada de Rodalia a l'Estació del Nord en hores de mascletà. Defén la seguretat del dispositiu i anuncia una avaluació després de les Falles.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat ha garantit la seua col·laboració a Benidorm per a acatar la sentència pels terrenys de la serra Gelada, que imposa una multa de 350 milions. El Consell emmarca el suport com a acompanyament per a executar la fallada amb responsabilitat.