11.6 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Més de 4.200 contagis per coronavirus durant les últimes 24 hores en Espanya

 

El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dimecres, 31 de març, que apunta que s’han diagnosticat 4.234 nous casos de coronavirus en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja als 3.284.353 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 257 defuncions per coronavirus en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 75.459 morts per Covid-19 des de l’inici de la pandèmia.

 

Este dimecres, Madrid s’ha convertit de nou en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes hores, amb un total de 1.736. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut Madrid, amb 53 morts.

Últimes notícies

Tres detinguts per traficar amb drogues des d’un pis de Benidorm i repartir-les en la zona anglesa

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a dos hòmens i una dona per vendre marihuana i cocaïna des de la seua vivenda. Distribuïen en la zona anglesa i usaven un patinet elèctric.

La UPV impulsa el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb IA gràcies a volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a la ressonància magnètica per a mesurar amb precisió estructures cerebrals vinculades a l'epilèpsia i donar suport a decisions clíniques.

Vent fort i pluges febles a l’interior de la Comunitat Valenciana este diumenge

La Comunitat Valenciana registrarà intervals nuvolosos, ruixats febles i vent del nord-oest amb ratxes molt fortes a l'interior; la cota de neu estarà en 1.200-1.400 m. El dilluns augmentaran els núvols i pujaran les màximes.

La UPV impulsa amb IA el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a l'anàlisi de ressonàncies per a oferir mètriques objectives i reproduïbles. Facilita diagnòstics més precisos i dona suport a la presa de decisions clíniques i la investigació.

3-1: la Real de Matarazzo evidencia la fragilitat de l’Elx

Sucic, Oyarzabal i Óskarsson van firmar el triomf de la Real davant un Elx que va començar millor però es va desunflar després de dos colps abans del descans. remire va ser decisiu.

Finalitza sense ferits l’atrinxerament d’un home en la seua vivenda de Teulada (Alacant)

La Guàrdia Civil ha donat per acabat sense ferits l'atrinxerament d'un home en la seua vivenda de Teulada després de prop de cinc hores. El CICU ha mobilitzat un SAMU i un home ha sigut traslladat a l'Hospital de Dénia; s'instruiran diligències.

Tres ferits per inhalació de fum en l’incendi d’una vivenda a Dénia

Un incendi en la segona planta d'un edifici de nou altures a l'Esplanada Cervantes ha generat una gran quantitat de fum. Tres hòmens han sigut atesos per inhalació i traslladats a l'Hospital de Dénia, i els veïns han sigut confinats en les seues vivendes.

Exhibició de Evenepoel per a guanyar l’etapa regna i vestir-se de groc

Remco Evenepoel es va imposar en solitari en l'etapa regna entre La Nucia i Teulada (172 km), va marcar 4h14:01 i es va enfundar el jersei groc després d'atacar a 13 km de meta. Amb 24 segons sobre João Almeida i Giulio Pellizzari, va deixar la general molt encarrilada mancant l'última jornada.