706 contagis nous i 2 morts per coronavirus en les últimes hores en territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han pujat este dijous, 8 d’octubre, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat ha confirmat 706 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, 2 persones han mort en les últimes 24 hores, 1.682 en total.

 

Dels 706 casos nous, 427 s’han diagnosticat en la província de València, 222 en la d’Alacant i 57 en la província de Castelló. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 44.695 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència també és negativa. Ara com ara, continuen ingressades 421 persones, 14 més que ahir. D’elles, 67 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes, 531 persones s’han recuperat en les últimes hores i, en total, 46.998 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 32 residències de majors: 3 en Castelló, 9 en la província d’Alacant i 20 en la de València. A demés, també hi ha casos en 3 residències de persones amb diversitat funcional: 0 en Castelló, 1 en Alacant i 2 en València; i en 1 centre de menors: 0 en Castelló, 1 en Alacant i 0 València. 

 

Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari, n’hi ha 6: 1 en Castelló, 1 en la província d’Alacant i 4 en la de València. Els números en residències, per tant, no han variat.

 

Casos de coronavirus per províncies: 44.695

Castelló: 57 nous (4.863 en total).

Alacant: 222 nous (14.995 en total).

València: 427 nous (24.830 en total).

Sense assignar: 0 nous (7 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.682

Castelló: 0 nous (247 en total).

Alacant: 0 nous (585 en total).

València: 2 nous (850 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

  • Alacant Hospital General: 2.301 | 332 | 69
  • Alcoi: 876 | 137 | 120
  • Castelló: 2.422 | 344 | 92
  • Dénia: 1.349 | 74 | 28
  • Elda: 1.329 | 267 | 59
  • Elx: 1.337 | 273 | 14
  • Elx – Crevillent: 1.062 | 169 | 19
  • Gandia: 1.222 | 110 | 33
  • La Marina Baixa: 1.872 | 110 | 114
  • La Plana: 1.456 | 210 | 112
  • La Ribera: 1.753 | 211 | 41
  • Manises: 1.721 | 150 | 76
  • Orihuela: 1.206 | 218 | 28
  • Requena: 659 | 38 | 78
  • Sagunt: 891 | 138 | 45
  • Sant Joan d’Alacant: 1.721 | 212 | 51
  • Torrevieja: 1.350 | 113 | 75
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 2.467 | 251 | 71
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 3.038 | 429 | 98
  • València Dr. Peset: 3.626 | 314 | 87
  • València hospital General: 3.867 | 336 | 153
  • València La Fe: 3.195 | 250 | 114
  • Vinaròs: 662 | 73 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 1.638 | 226 | 55
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.

Onze associacions d’arts escèniques denuncien abandó de Cultura en la Comunitat

Onze associacions del sector han tornat a alertar d'una deriva que desmantella polítiques clau i agreuja els problemes. Cultura reitera el seu compromís i destaca més contractacions en el Circuit.

El PSPV exigix retirar l’aforament de Mazón per a aclarir la DANA de 2024

El PSPV-PSOE ha demanat retirar l'aforament de Carlos Mazón perquè la investigació per la DANA de 2024 avanç en el jutjat de Catarroja. El TSJCV ha rebutjat investigar-ho però ha precisat que la causa 'pot i deu' seguir en instrucció.

Compromís sosté que Bany va poder comptar amb informació privilegiada sobre els bons comercie

Compromís ha activat iniciatives per a esclarir possibles irregularitats en els bons comercie i reclama controls reforçats a la Cambra de Comerç d'Alacant. La formació vincula el cas a la detenció de Carlos Baño i exigix auditories i compareixences.

La mascletà de Tamarit homenatja el món faller amb ritme, potència i una senyera de fum

La Pirotècnia Tamarit ha firmat la setzena mascletà del cicle amb un tret de sis minuts i 216 quilos, dedicat als qui fan possibles les Falles. El tancament, amb una gran senyera de fum, ha segellat el tribut en una plaça abarrotada.

Baldoví afirma que Compromís ha donat una resposta immediata davant la denúncia per violència masclista contra un regidor d’Altea

Joan Baldoví ha defés que la coalició ha cessat l'edil de les seues àrees i l'ha apartat del govern local, a més d'activar els protocols interns. Ha recalcat el respecte al procés judicial i la línia roja enfront de la violència de gènere.

Llibertat amb càrrecs per al regidor d’Altea per maltractament amb lesions i coaccions lleus

L'edil de Compromís Rafael Ramón Mompó ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per un presumpte cas de violència masclista a Xàbia. No s'ha dictat orde de protecció i la causa s'ha remés a la Secció Penal de Benidorm.