706 contagis nous i 2 morts per coronavirus en les últimes hores en territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han pujat este dijous, 8 d’octubre, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat ha confirmat 706 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, 2 persones han mort en les últimes 24 hores, 1.682 en total.

 

Dels 706 casos nous, 427 s’han diagnosticat en la província de València, 222 en la d’Alacant i 57 en la província de Castelló. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 44.695 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència també és negativa. Ara com ara, continuen ingressades 421 persones, 14 més que ahir. D’elles, 67 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes, 531 persones s’han recuperat en les últimes hores i, en total, 46.998 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 32 residències de majors: 3 en Castelló, 9 en la província d’Alacant i 20 en la de València. A demés, també hi ha casos en 3 residències de persones amb diversitat funcional: 0 en Castelló, 1 en Alacant i 2 en València; i en 1 centre de menors: 0 en Castelló, 1 en Alacant i 0 València. 

 

Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari, n’hi ha 6: 1 en Castelló, 1 en la província d’Alacant i 4 en la de València. Els números en residències, per tant, no han variat.

 

Casos de coronavirus per províncies: 44.695

Castelló: 57 nous (4.863 en total).

Alacant: 222 nous (14.995 en total).

València: 427 nous (24.830 en total).

Sense assignar: 0 nous (7 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.682

Castelló: 0 nous (247 en total).

Alacant: 0 nous (585 en total).

València: 2 nous (850 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

  • Alacant Hospital General: 2.301 | 332 | 69
  • Alcoi: 876 | 137 | 120
  • Castelló: 2.422 | 344 | 92
  • Dénia: 1.349 | 74 | 28
  • Elda: 1.329 | 267 | 59
  • Elx: 1.337 | 273 | 14
  • Elx – Crevillent: 1.062 | 169 | 19
  • Gandia: 1.222 | 110 | 33
  • La Marina Baixa: 1.872 | 110 | 114
  • La Plana: 1.456 | 210 | 112
  • La Ribera: 1.753 | 211 | 41
  • Manises: 1.721 | 150 | 76
  • Orihuela: 1.206 | 218 | 28
  • Requena: 659 | 38 | 78
  • Sagunt: 891 | 138 | 45
  • Sant Joan d’Alacant: 1.721 | 212 | 51
  • Torrevieja: 1.350 | 113 | 75
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 2.467 | 251 | 71
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 3.038 | 429 | 98
  • València Dr. Peset: 3.626 | 314 | 87
  • València hospital General: 3.867 | 336 | 153
  • València La Fe: 3.195 | 250 | 114
  • Vinaròs: 662 | 73 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 1.638 | 226 | 55
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.

Denuncien a un coordinador de seguretat per no auxiliar a un vigilant amb símptomes d’infart en FGV

Alternativa Sindical denúncia a un coordinador de seguretat d'FGV per una presumpta omision de socors a un vigilant que sufria sintomas d'infart en el lloc de comandament de València.

La sentència del cas Vinícius fixa un punt d’inflexió contra el racisme en l’esport

La fiscal delegada de delictes d'odi a València destaca que la sentència del cas Vinícius suposa un abans i un després en la resposta penal al racisme, en un context de infradenuncia i auge de la violència en l'esport.

Pérez Llorca descarta pensar en la seua reelecció i reivindica que només treballa per la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca insistix que no dedica temps a la seua possible reelecció com president de la Generalitat i que centra tot el seu esforç en la recuperació i en les necessitats dels valencians.

Xoc en Les Corts per la derogació del decret de lloguers i el vot del PP

La derogació en el Congrés del decret que prorrogava contractes de lloguer i limitava pujades enfronta a PP, PSPV, Compromís i Vox en Les Corts.