777 contagis nous i 9 morts per coronavirus en les últimes hores en territori valencià

 

La conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha registrat este dijous, 15 d’octubre, 777 nous contagis de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens en el territori valencià, que situen la xifra total de positius en 47.670 persones.  Per la seua banda, 9 persones han mort en les últimes 24 hores, 1.715 en total.

 

Per províncies, la distribució de nous casos per coronavirus és la següent: 49 en Castelló, 296 a Alacant  i 432 en la província de València. A demés, el número total de pacients sense assignar es manté en 7.

 

Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

En relació amb els ingressos hospitalaris, els hospitals valencians tenen, actualment, 565 persones ingressades: 56 a la província de Castelló, amb 6 pacients en UCI; 196 a la província d‘Alacant, 35 d’ells en l’UCI; i 313 a la província de València, 41 d’ells en UCI.

 

D’altra banda, 614  pacients s’han recuperat en les últimes hores pel que el total de persones curades des de l’inici de la pandèmia se situa en 50.159

 

No obstant això, ara per ara, hi ha casos actius en 23 residències de majors: 2 en Castelló, 8 en la província d’Alacant i 13 en la de València, un menys que ahir. A demés, també hi ha casos en 4 residències de persones amb diversitat funcional: 1 en Castelló, 0 en Alacant i 3 en València; i en 2 centres de menors: 0 en Castelló, 2 en Alacant i 0 en València. 

 

En referència als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari, n’hi ha 6: 1 en Castelló, 1 en la província d’Alacant i 4 en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 47.670

Castelló: 49 nous (5.200 en total).

Alacant: 296 nous (16.063 en total).

València: 432 nous (26.400 en total).

Sense assignar: 0 nous (7 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.715

Castelló: 2 nous (252 en total).

Alacant: 4 nous (594 en total).

València: 3 nous (869 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

  • Alacant Hospital General: 2.476 | 287 | 69
  • Alcoi: 931 | 96 | 121
  • Castelló: 2.548 | 255 | 93
  • Dénia: 1.370 | 39 | 29
  • Elda: 1.485 | 271 | 60
  • Elx: 1.503 | 274 | 14
  • Elx – Crevillent: 1.153 | 157 | 22
  • Gandia: 1.268 | 91 | 35
  • La Marina Baixa: 1.918 | 79 | 115
  • La Plana: 1.541 | 177 | 112
  • La Ribera: 1.897 | 195 | 43
  • Manises: 1.778 | 114 | 77
  • Orihuela: 1.337 | 219 | 29
  • Requena: 718 | 85 | 78
  • Sagunt: 1.084 | 255 | 46
  • Sant Joan d’Alacant: 1.839 | 190 | 52
  • Torrevieja: 1.387 | 92 | 76
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 2.621 | 234 | 73
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 3.330 | 454 | 101
  • València Dr. Peset: 3.847 | 340 | 87
  • València hospital General: 4.031 | 326 | 155
  • València La Fe: 3.345 | 233 | 116
  • Vinaròs: 704 | 59 | 30
  • Xàtiva – Ontinyent: 1.753 | 220 | 57

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.