19 contagis i un mort per coronavirus en les últimes hores en el territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han baixat este dimarts, 7 de juliol, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 19 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, una persona ha perdut la vida en les últimes 72 hores, 1.476 en total.

 

Dels 19 casos nous de hui, 13 s’han diagnosticat en València, 4 en Alacant, 2 en Castelló i 2 no assignat. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 11.689 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència passa a ser negativa. Ara com ara, continuen ingressades 54 persones, tres més que en les últimes 24 hores D’elles, 6 es troben ingressades en UCI, dos més que el passat dilluns. Respecte de les altes, 74 persones s’han recuperat en les últimes 24 hores i, en total, 17.088 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 8 residències de majors —1 en Caselló, 1 en Alacant i 6 en València—. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari en són 4: 1 en Alacant i 3 en València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 11.689 (PCR)

  • València: 6.055
  • Alacant: 3.992
  • Castelló: 1.640
  • 3 no assignats

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.476

  • València: 737
  • Alacant: 512
  • Castelló: 227

 

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 07/07 (Dades a 06/07)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Castelló: 658 | 30 | 83
  • Sagunt: 332 | 0 | 43
  • Requena: 458 | 9 | 78
  • València hospital General: 1.016 | 24 | 134
  • València Dr. Peset: 684 | 19 | 73
  • Alcoi: 394 | 1 | 116
  • Elda: 489 | 8 | 56
  • Orihuela: 131 | 5 | 22
  • Elx – Crevillent: 162 | 1 | 10
  • Vinaròs: 165 | 3 | 30
  • La Plana: 716 | 4 | 101
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 726 | 10 | 86
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 719 | 14 | 63
  • València La Fe: 805 | 12 | 96
  • La Ribera: 499 | 1 | 38
  • Gandia: 200 | 0 | 28
  • Dénia: 197 | 1 | 19
  • Xàtiva – Ontinyent: 255 | 0 | 40
  • La Marina Baixa: 715 | 6 | 111
  • Sant Joan d’Alacant: 498 | 3 | 45
  • Alacant Hospital General: 648 | 0 | 63
  • Elx: 371 | 2 | 12
  • Torrevieja: 383 | 1 | 58
  • Manises: 446 | 5 | 70
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Síndic de Greuges reclama respecte institucional i alerta de mala administració en la Comunitat

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, demana a les Corts que respecten la independència de la institució i alerta de greus fallades en servicis socials, vivenda i transparència en l'administració valenciana.

Morant critica que el PP assumisca el discurs de l’extrema dreta sobre migració

Diana Morant acusa el PP d'assumir el marc ideològic de l'extrema dreta en els seus pactes amb Vox i defén la regularització i aportació de les persones migrants.

Inspectores de Transports neguen pressions en l’auditoria dels contractes del cas Koldo

Tres inspectores del Ministeri de Transports defenen davant el Suprem la independència de l'auditoria interna sobre contractes de màscares vinculats al cas Koldo i que afecten a José Luis Ábalos.

Morant insistix que el PSPV continuarà exigint transparència sobre els diners a la sanitat privada

Diana Morant afirma que el PSPV-PSOE mantindrà la pressió al Consell per a conéixer amb detall quants diners públics es destina a la sanitat privada i en quines condicions.

Ford Europa reafirma el paper clau de la planta de València en la seua transformació de negoci

El president de Ford Europa visita la factoria d'Almussafes i subratlla el seu paper estratègic en la transformació del negoci en el continent, en un context d'ERTO i a l'espera d'un nou model.

El TSJCV ordena revisar l’absolució de 14 acusats per 117 quilos de cocaïna intervinguts a València

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana anul·la l'absolució de 14 acusats per introduir 117 quilos de cocaïna en el Port de València i ordena dictar una nova sentència valorant totes les proves, incloses les converses intervingudes en Sky ECC.

Bernabé reivindica Malilla com a exemple de polítiques del PSPV i acusa el PP de fer negoci amb la vivenda

Pilar Bernabé defén que Malilla exemplifica les polítiques de barri del PSPV a València i acusa el PP de castigar la zona, frenar el Corredor Verd i convertir la vivenda en un negoci.

Troben en Becerreá a la menor desapareguda a València gràcies a un operatiu de la Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil ha localitzat en un pis de Becerreá a una menor desapareguda a València, després d'un dispositiu de busca recolzat en la investigació operativa i la col·laboració veïnal.