19 contagis i un mort per coronavirus en les últimes hores en el territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han baixat este dimarts, 7 de juliol, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 19 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, una persona ha perdut la vida en les últimes 72 hores, 1.476 en total.

 

Dels 19 casos nous de hui, 13 s’han diagnosticat en València, 4 en Alacant, 2 en Castelló i 2 no assignat. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 11.689 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència passa a ser negativa. Ara com ara, continuen ingressades 54 persones, tres més que en les últimes 24 hores D’elles, 6 es troben ingressades en UCI, dos més que el passat dilluns. Respecte de les altes, 74 persones s’han recuperat en les últimes 24 hores i, en total, 17.088 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 8 residències de majors —1 en Caselló, 1 en Alacant i 6 en València—. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari en són 4: 1 en Alacant i 3 en València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 11.689 (PCR)

  • València: 6.055
  • Alacant: 3.992
  • Castelló: 1.640
  • 3 no assignats

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.476

  • València: 737
  • Alacant: 512
  • Castelló: 227

 

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 07/07 (Dades a 06/07)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Castelló: 658 | 30 | 83
  • Sagunt: 332 | 0 | 43
  • Requena: 458 | 9 | 78
  • València hospital General: 1.016 | 24 | 134
  • València Dr. Peset: 684 | 19 | 73
  • Alcoi: 394 | 1 | 116
  • Elda: 489 | 8 | 56
  • Orihuela: 131 | 5 | 22
  • Elx – Crevillent: 162 | 1 | 10
  • Vinaròs: 165 | 3 | 30
  • La Plana: 716 | 4 | 101
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 726 | 10 | 86
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 719 | 14 | 63
  • València La Fe: 805 | 12 | 96
  • La Ribera: 499 | 1 | 38
  • Gandia: 200 | 0 | 28
  • Dénia: 197 | 1 | 19
  • Xàtiva – Ontinyent: 255 | 0 | 40
  • La Marina Baixa: 715 | 6 | 111
  • Sant Joan d’Alacant: 498 | 3 | 45
  • Alacant Hospital General: 648 | 0 | 63
  • Elx: 371 | 2 | 12
  • Torrevieja: 383 | 1 | 58
  • Manises: 446 | 5 | 70

Últimes notícies

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.