Demanen la retirada de muletes venudes en València i Castelló

Muleta advance

Muleta advance | Aemps

 

L’Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS) ha publicat un avís per a la retirada immediata del mercat de determinats lots de muletes del model Advance de la marca Herdegen. Estos objectes ortopèdics s’han fabricat en França i s’han distribuit per diferents ciutats d’Espanya, entre elles València i Castelló.

 

Sanitat va alertar en setembre de 2018 de la retirada del mercat del lot 04-2018 de les muletes Advance, amb referències 2009 i 2059, fabricades per Herdegen SAS, França. El motiu de la retirada del bastó va ser un problema durant la seua fabricació que pot ocasionar que el mànec es torne fràgil i es trenque, causant el desequilibri i caiguda del pacient.

 

Recentment, l’AEMPS ha tingut coneixement, a través de l’Autoritat Competent de França, de l’ampliació de la retirada del mercat d’estes muletes Advance. Esta ampliació afecta als lots de muletes fabricats entre gener i agost de 2018, lots 01-2018 a 08-2018, pel fet que poden presentar el mateix problema.

 

Nota per als usuaris

Nota per als usuaris | Aemps

 

Retirada del producte

Pel moment, s’han retirat les muletes Advance amb referències 2009 i 2059, i també els lots 01-2018 a 08-2018, en tots els colors, fabricats per Herdegen SAS, França. En Espanya estos bastons s’han distribuït a través de les empreses PRIM S.A. (Móstoles), Grup Queraltó S.A. (Sevilla), Successors de Manuel García S.L. (Segorb), Teyder S.L (Sant Vicenç dels Horts) i l’Ortopèdia José Luis Moliner Ramón (Silla).

 

Sanitat ha demanat a les ortopèdies que si han venut o entregat a pacients o centres sanitaris muletes Advance dels lots afectats, intente identificar-los per a dur a terme el reemplaçament. A més si es disposa d’elles en la botiga, han de sol·licitar al seu distribuïdor el reemplaçament d’estes

 

Per als pacients i centres sanitaris, Sanitat recomana contactar amb el venedor o proveïdor on va adquirir el producte per al seu reemplaçament o, en defecte d’això, amb l’empresa Herdegen SAS.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Oltra defensa a Madrid una candidatura d’esquerres ampla per a la Generalitat i els ajuntaments

Mónica Oltra aposta a Madrid per teixir una gran aliança d’esquerres per a les pròximes eleccions autonòmiques i municipals, que desborde les sigles i el curtterminisme, i confia que així serà en la Comunitat Valenciana.

Barcala nega haver-se reunit amb l’administrador de les vivendes públiques d’Alacant

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha negat en el ple haver mantingut cap reunió amb l’administrador de Fraorgi, empresa que gestiona les vivendes públiques de la platja de Sant Joan, en plena polèmica pel cas Les Naus.

Els voluntaris valencians d’IAE localitzen víctimes mortals del terratrémol en 10 zones de La Guaira

Els onze voluntaris de l’ONG IAE, amb seu a Algemesí, han localitzat i marcat cossos sense vida en deu zones de La Guaira després del terratrémol de Veneçuela, sense rastre encara de supervivents.

Ibáñez (Compromís) exigix més explicacions a Sánchez per les causes judicials del seu entorn

El diputat de Compromís Alberto Ibáñez, integrat en el grup Sumar, ha reclamat a Pedro Sánchez més explicacions al Congrés sobre les causes judicials que afecten el seu entorn i ha instat el PSOE a fer una reflexió profunda i a escoltar el seu electorat.

Les constructores calculen quasi 29.000 milions en obres clau a la Comunitat Valenciana per als pròxims 10 anys

SEOPAN ha quantificat en 28.749 milions d'euros la inversió necessària en infraestructures prioritàries i conservació viària i hidràulica a la Comunitat Valenciana en la pròxima dècada, amb el gruix destinat a aigua i transport.

Colom estrena voreres de granit mentre avancen les obres al cor comercial de València

Les obres de remodelació del carrer Colom de València compleixen dues setmanes, ja mostren les primeres baldoses de granit i mantenen el trànsit i l’accés als comerços.

Les denúncies per violència de gènere creixen un 5,8 % fins a 7.080 casos en tres mesos

Els jutjats de la Comunitat Valenciana han registrat 7.080 denúncies per violència de gènere en el primer trimestre, un 5,8 % més, amb 6.327 víctimes i un descens de les ordres de protecció i de les persones enjuiciades.

Rufus Wainwright porta el seu concert més íntim a Les Arts el 2 de juliol

L’Auditori del Palau de les Arts Reina Sofía acollirà dijous 2 de juliol, a les 19.30 hores, un concert acústic i íntim de Rufus Wainwright, dins de la gira 'Goint to a Town Solo'. El cantant alternarà guitarra i piano per a repassar la seua trajectòria, de l’àlbum debut de 1998 fins a 'Folkocracy' (2023).