Demanen la retirada de muletes venudes en València i Castelló

Muleta advance

Muleta advance | Aemps

 

L’Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS) ha publicat un avís per a la retirada immediata del mercat de determinats lots de muletes del model Advance de la marca Herdegen. Estos objectes ortopèdics s’han fabricat en França i s’han distribuit per diferents ciutats d’Espanya, entre elles València i Castelló.

 

Sanitat va alertar en setembre de 2018 de la retirada del mercat del lot 04-2018 de les muletes Advance, amb referències 2009 i 2059, fabricades per Herdegen SAS, França. El motiu de la retirada del bastó va ser un problema durant la seua fabricació que pot ocasionar que el mànec es torne fràgil i es trenque, causant el desequilibri i caiguda del pacient.

 

Recentment, l’AEMPS ha tingut coneixement, a través de l’Autoritat Competent de França, de l’ampliació de la retirada del mercat d’estes muletes Advance. Esta ampliació afecta als lots de muletes fabricats entre gener i agost de 2018, lots 01-2018 a 08-2018, pel fet que poden presentar el mateix problema.

 

Nota per als usuaris

Nota per als usuaris | Aemps

 

Retirada del producte

Pel moment, s’han retirat les muletes Advance amb referències 2009 i 2059, i també els lots 01-2018 a 08-2018, en tots els colors, fabricats per Herdegen SAS, França. En Espanya estos bastons s’han distribuït a través de les empreses PRIM S.A. (Móstoles), Grup Queraltó S.A. (Sevilla), Successors de Manuel García S.L. (Segorb), Teyder S.L (Sant Vicenç dels Horts) i l’Ortopèdia José Luis Moliner Ramón (Silla).

 

Sanitat ha demanat a les ortopèdies que si han venut o entregat a pacients o centres sanitaris muletes Advance dels lots afectats, intente identificar-los per a dur a terme el reemplaçament. A més si es disposa d’elles en la botiga, han de sol·licitar al seu distribuïdor el reemplaçament d’estes

 

Per als pacients i centres sanitaris, Sanitat recomana contactar amb el venedor o proveïdor on va adquirir el producte per al seu reemplaçament o, en defecte d’això, amb l’empresa Herdegen SAS.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.