Demanen la retirada de muletes venudes en València i Castelló

Muleta advance

Muleta advance | Aemps

 

L’Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS) ha publicat un avís per a la retirada immediata del mercat de determinats lots de muletes del model Advance de la marca Herdegen. Estos objectes ortopèdics s’han fabricat en França i s’han distribuit per diferents ciutats d’Espanya, entre elles València i Castelló.

 

Sanitat va alertar en setembre de 2018 de la retirada del mercat del lot 04-2018 de les muletes Advance, amb referències 2009 i 2059, fabricades per Herdegen SAS, França. El motiu de la retirada del bastó va ser un problema durant la seua fabricació que pot ocasionar que el mànec es torne fràgil i es trenque, causant el desequilibri i caiguda del pacient.

 

Recentment, l’AEMPS ha tingut coneixement, a través de l’Autoritat Competent de França, de l’ampliació de la retirada del mercat d’estes muletes Advance. Esta ampliació afecta als lots de muletes fabricats entre gener i agost de 2018, lots 01-2018 a 08-2018, pel fet que poden presentar el mateix problema.

 

Nota per als usuaris

Nota per als usuaris | Aemps

 

Retirada del producte

Pel moment, s’han retirat les muletes Advance amb referències 2009 i 2059, i també els lots 01-2018 a 08-2018, en tots els colors, fabricats per Herdegen SAS, França. En Espanya estos bastons s’han distribuït a través de les empreses PRIM S.A. (Móstoles), Grup Queraltó S.A. (Sevilla), Successors de Manuel García S.L. (Segorb), Teyder S.L (Sant Vicenç dels Horts) i l’Ortopèdia José Luis Moliner Ramón (Silla).

 

Sanitat ha demanat a les ortopèdies que si han venut o entregat a pacients o centres sanitaris muletes Advance dels lots afectats, intente identificar-los per a dur a terme el reemplaçament. A més si es disposa d’elles en la botiga, han de sol·licitar al seu distribuïdor el reemplaçament d’estes

 

Per als pacients i centres sanitaris, Sanitat recomana contactar amb el venedor o proveïdor on va adquirir el producte per al seu reemplaçament o, en defecte d’això, amb l’empresa Herdegen SAS.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Dimecres amb ruixats forts a la vesprada a l’interior de Castelló

L’oratge d’este dimecres preveu cels poc nuvolosos a la Comunitat Valenciana, però amb ruixats o tempestes localment fortes a la vesprada a l’interior de Castelló. Temperatures lleugerament més altes a l’interior i vents fluixos de direcció variable, tendint a component este.

L’atur puja en agost en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana

L’atur registrat en agost ha augmentat en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,03 %, fins a les 294.519. Tot i això, hi ha 2.235 aturats menys que en agost de 2025.

Presó sense fiança per a la dona acusada de matar a ganivetades un home en un bar de València

Una jutgessa d Instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per a una dona de 35 anys acusada de matar presumptament a ganivetades un home de 45 anys en un bar del barri de l Olivereta el passat cap de setmana.

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.