Demanen la retirada de muletes venudes en València i Castelló

Muleta advance

Muleta advance | Aemps

 

L’Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS) ha publicat un avís per a la retirada immediata del mercat de determinats lots de muletes del model Advance de la marca Herdegen. Estos objectes ortopèdics s’han fabricat en França i s’han distribuit per diferents ciutats d’Espanya, entre elles València i Castelló.

 

Sanitat va alertar en setembre de 2018 de la retirada del mercat del lot 04-2018 de les muletes Advance, amb referències 2009 i 2059, fabricades per Herdegen SAS, França. El motiu de la retirada del bastó va ser un problema durant la seua fabricació que pot ocasionar que el mànec es torne fràgil i es trenque, causant el desequilibri i caiguda del pacient.

 

Recentment, l’AEMPS ha tingut coneixement, a través de l’Autoritat Competent de França, de l’ampliació de la retirada del mercat d’estes muletes Advance. Esta ampliació afecta als lots de muletes fabricats entre gener i agost de 2018, lots 01-2018 a 08-2018, pel fet que poden presentar el mateix problema.

 

Nota per als usuaris

Nota per als usuaris | Aemps

 

Retirada del producte

Pel moment, s’han retirat les muletes Advance amb referències 2009 i 2059, i també els lots 01-2018 a 08-2018, en tots els colors, fabricats per Herdegen SAS, França. En Espanya estos bastons s’han distribuït a través de les empreses PRIM S.A. (Móstoles), Grup Queraltó S.A. (Sevilla), Successors de Manuel García S.L. (Segorb), Teyder S.L (Sant Vicenç dels Horts) i l’Ortopèdia José Luis Moliner Ramón (Silla).

 

Sanitat ha demanat a les ortopèdies que si han venut o entregat a pacients o centres sanitaris muletes Advance dels lots afectats, intente identificar-los per a dur a terme el reemplaçament. A més si es disposa d’elles en la botiga, han de sol·licitar al seu distribuïdor el reemplaçament d’estes

 

Per als pacients i centres sanitaris, Sanitat recomana contactar amb el venedor o proveïdor on va adquirir el producte per al seu reemplaçament o, en defecte d’això, amb l’empresa Herdegen SAS.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.

Ferran Torres firma pel PSG fins a 2031 i deixarà quasi un milió al València CF

Ferran Torres ha fitxat pel París Saint-Germain per cinc temporades i lluirà el dorsal 9. El traspàs ronda els 50 milions i deixarà prop d’un milió d’euros al València CF pels drets de formació.

El centre de salut Sant Vicent 1 sumarà Fisioteràpia i més espai per a embarassades

La Conselleria de Sanitat està ampliant el Centre de Salut Sant Vicent del Raspeig 1 amb més de 280 metres quadrats nous, per incorporar Fisioteràpia i millorar l’atenció a les dones embarassades.

Castielfabib aconseguix la distinció de Municipi Turístic de Singularitat

Castielfabib ha sigut reconegut com a Municipi Turístic de Singularitat de la Comunitat Valenciana, la qual cosa li obri l’accés a finançament extraordinari de Turisme. Amb esta incorporació, la Comunitat suma 40 municipis en esta categoria i un total de 85 destinacions amb distintiu turístic oficial.

Les Arts anuncia quatre grans estrenes d’òpera per a la temporada 2026-2027

El Palau de les Arts Reina Sofía incorporarà a la temporada 2026-2027 quatre noves produccions d’òpera a la Sala Principal: ‘Carmen’, ‘Lohengrin’, ‘La clemenza di Tito’ i ‘Simon Boccanegra’. Els muntatges comptaran amb direcció escènica de Ted Huffman, Damiano Michieletto, Rafael R. Villalobos i Àlex Ollé.