23 C
València
Dissabte, 1 novembre, 2025

Demanen la retirada de muletes venudes en València i Castelló

Muleta advance

Muleta advance | Aemps

 

L’Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS) ha publicat un avís per a la retirada immediata del mercat de determinats lots de muletes del model Advance de la marca Herdegen. Estos objectes ortopèdics s’han fabricat en França i s’han distribuit per diferents ciutats d’Espanya, entre elles València i Castelló.

 

Sanitat va alertar en setembre de 2018 de la retirada del mercat del lot 04-2018 de les muletes Advance, amb referències 2009 i 2059, fabricades per Herdegen SAS, França. El motiu de la retirada del bastó va ser un problema durant la seua fabricació que pot ocasionar que el mànec es torne fràgil i es trenque, causant el desequilibri i caiguda del pacient.

 

Recentment, l’AEMPS ha tingut coneixement, a través de l’Autoritat Competent de França, de l’ampliació de la retirada del mercat d’estes muletes Advance. Esta ampliació afecta als lots de muletes fabricats entre gener i agost de 2018, lots 01-2018 a 08-2018, pel fet que poden presentar el mateix problema.

 

Nota per als usuaris

Nota per als usuaris | Aemps

 

Retirada del producte

Pel moment, s’han retirat les muletes Advance amb referències 2009 i 2059, i també els lots 01-2018 a 08-2018, en tots els colors, fabricats per Herdegen SAS, França. En Espanya estos bastons s’han distribuït a través de les empreses PRIM S.A. (Móstoles), Grup Queraltó S.A. (Sevilla), Successors de Manuel García S.L. (Segorb), Teyder S.L (Sant Vicenç dels Horts) i l’Ortopèdia José Luis Moliner Ramón (Silla).

 

Sanitat ha demanat a les ortopèdies que si han venut o entregat a pacients o centres sanitaris muletes Advance dels lots afectats, intente identificar-los per a dur a terme el reemplaçament. A més si es disposa d’elles en la botiga, han de sol·licitar al seu distribuïdor el reemplaçament d’estes

 

Per als pacients i centres sanitaris, Sanitat recomana contactar amb el venedor o proveïdor on va adquirir el producte per al seu reemplaçament o, en defecte d’això, amb l’empresa Herdegen SAS.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Compromís censura les lluites internes del PP i exigix la dimissió de Mazón

Baldoví ha denunciat un espectacle lamentable en el PP per les seues pugnes internes i ha reclamat la dimissió immediata de Mazón per a obrir la via a eleccions.

Gerard Moreno i Moleiro lideren la golejada del Vila-real al Raig (4-0)

El Vila-real va atropellar 4-0 al Rayo Vallecano en La Ceramica. Un golàs de Gerard Moreno va obrir el xoc i un arreon en la reanudacion amb Moleiro, Comesana i Ayoze sentencie.

El PSPV de Paterna subratlla la necessitat de mantindre viva la memòria democràtica

El PSPV-PSOE de Paterna ha celebrat un acte en la Paredassa d'Espanya per Tots els Sants per a homenatjar als qui van defendre la llibertat i la democràcia. La cita ha reivindicat la solidaritat després de la DANA d'octubre i la importància de mantindre viva la memòria democràtica.

Música en el cementeri de Catarroja per a acompanyar les visites de Tots els Sants

El camposanto de Catarroja ha acompanyat les visites de Tots els Sants amb música en el Racó de la memòria, un espai simbòlic que recorda a les víctimes de la dana. A València, responsables municipals han recorregut els cementeris de la ciutat.

València en ratxa rep al Burgos amb opcions de lideratge

L'equip 'taronja' rep a l'acabat d'ascendir Recol·lectes Burgos amb el 4-0 en l'ACB i la possibilitat d'acabar la jornada com a líder. Un triomf assegura el coliderato i, si falla Tenerife, la primera plaça en solitari.

El Barça, exigit i amb baixes, rep a un Elx en la seua pitjor ratxa

El Barcelona arriba minvat per les lesions i obligat a guanyar per a no perdre el pols amb el líder. L'Elx, després d'un sot i sense triomfs fora, somia amb sorprendre a Montjuïc

El Llevant vol estrenar triomf a casa davant un Celta eufòric

El Llevant no ha guanyat en quatre partits com a local i rep a un Celta amb un punt més després del seu primer triomf. Claus, baixes i onces probables.

Manolo Valdés farà el seu primer monòlit al Parc Central de València

L'artista instal·larà una peça inèdita que presidirà l'Espai Valdés al Parc Central. L'acord inclou la cessió d'obra per 10 anys, amb accés gratuït.