La Marina de València estudia demandar per danys al local desallotjat amb 200 persones

 

Actualització 16/11/2020 a les 09.25 hores. La Marina de València ha reprovat l’actuació del local desallotjat este cap de setmana amb 200 persones en les seues instal·lacions, que segons ha revelat es tracta de l’establiment Destinació Port, i ha avançat que estudia una demanda per danys i perjudicis a la imatge de la Marina.

 

D’eixa forma s’ha pronunciat a través d’un comunicat en les seues xarxes socials, després que agents de la Policia Local de València hagen desallotjat en la nit del divendres a 200 persones d’un local en el que s’estaven cometent presumptes infraccions greus i molt greus de les mesures de seguretat i prevenció del coronavirus.

 

La Marina de València ha reprovat l’actuació del local i ha precisat que es tracta de Destinació Port. «Prendrem les decisions oportunes obrint un expedient per falta molt greu», ha assenyalat.

 

A demés, ha indicat que estudiarà «una demanda penal per danys i perjudicis a la imatge de la Marina de València». «De la mateixa manera, agraïm a la resta de locals de la Marina el seu esforç i gran treball cada dia», ha resolt.

 

Desallotgen un local de La Marina de  València amb 200 persones per infraccions contra les restriccions

Agents de la Policia Local de València han desallotjat a 200 persones de dins d’un local de la Marina en el que s’estaven cometent presumptes infraccions greus i molt greus de les mesures de seguretat i prevenció del coronavirus.

 

Els fets s’han produït cap a les 22.40 hores d’este divendres, quan els agents van inspeccionar l’establiment i van detectar que dins no es respectaven «les mesures de seguretat bàsiques per a la prevenció de la pandèmia», segons han indicat des de la Policia Local de València. Davant d’esta situació, van decidir interrompre l’activitat en el local i desallotjar a les persones en el seu interior.

 

Com a resultat de la inspecció, els agents van alçar una acta al local per diferents infraccions a la normativa sobre prevenció de Covid-19, algunes d’elles tipificades com de caràcter greu i molt greu. A demés, després del desallotjament, es van estendre 18 actes per infraccions al coronavirus i sis per desobediència a assistents.

 

Els agents van procedir també a fer controls de documentació, alcohol i drogues que es van saldar amb cinc alcoholèmies positives amb taxa administrativa, cinc persones denunciades, onze identificades, cinc cotxes immobilitzats i dos retirats per grua.

 

«Un acte d’irresponsabilitat molt greu»

El regidor de Protecció Ciutadana, Aaron Cano, ha condemnat que «el succeït esta nit és un acte d’irresponsabilitat molt greu, especialment en el moment en què ens trobem i després de molts mesos de sofriment i més de 2.000 morts en el territori valencià».

 

«No permetrem esta classe d’actuacions», ha advertit l’edil, que ha assenyalat que «entre tots hem de ser capaços de fer entendre a esta mínima part de la població que estes accions repercutixen contra tots nosaltres, contra la nostra salut, contra el nostre futur i contra la nostra economia».

 

«En definitiva, no tolerarem estes actituds que posen l’interés d’uns pocs sobre l’interés general. No ho hem permés i no ho permetrem. I farem caure tota la força de la llei sobre estes actituds», ha insistit.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.