10.9 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

La Marina de València estudia demandar per danys al local desallotjat amb 200 persones

 

Actualització 16/11/2020 a les 09.25 hores. La Marina de València ha reprovat l’actuació del local desallotjat este cap de setmana amb 200 persones en les seues instal·lacions, que segons ha revelat es tracta de l’establiment Destinació Port, i ha avançat que estudia una demanda per danys i perjudicis a la imatge de la Marina.

 

D’eixa forma s’ha pronunciat a través d’un comunicat en les seues xarxes socials, després que agents de la Policia Local de València hagen desallotjat en la nit del divendres a 200 persones d’un local en el que s’estaven cometent presumptes infraccions greus i molt greus de les mesures de seguretat i prevenció del coronavirus.

 

La Marina de València ha reprovat l’actuació del local i ha precisat que es tracta de Destinació Port. «Prendrem les decisions oportunes obrint un expedient per falta molt greu», ha assenyalat.

 

A demés, ha indicat que estudiarà «una demanda penal per danys i perjudicis a la imatge de la Marina de València». «De la mateixa manera, agraïm a la resta de locals de la Marina el seu esforç i gran treball cada dia», ha resolt.

 

Desallotgen un local de La Marina de  València amb 200 persones per infraccions contra les restriccions

Agents de la Policia Local de València han desallotjat a 200 persones de dins d’un local de la Marina en el que s’estaven cometent presumptes infraccions greus i molt greus de les mesures de seguretat i prevenció del coronavirus.

 

Els fets s’han produït cap a les 22.40 hores d’este divendres, quan els agents van inspeccionar l’establiment i van detectar que dins no es respectaven «les mesures de seguretat bàsiques per a la prevenció de la pandèmia», segons han indicat des de la Policia Local de València. Davant d’esta situació, van decidir interrompre l’activitat en el local i desallotjar a les persones en el seu interior.

 

Com a resultat de la inspecció, els agents van alçar una acta al local per diferents infraccions a la normativa sobre prevenció de Covid-19, algunes d’elles tipificades com de caràcter greu i molt greu. A demés, després del desallotjament, es van estendre 18 actes per infraccions al coronavirus i sis per desobediència a assistents.

 

Els agents van procedir també a fer controls de documentació, alcohol i drogues que es van saldar amb cinc alcoholèmies positives amb taxa administrativa, cinc persones denunciades, onze identificades, cinc cotxes immobilitzats i dos retirats per grua.

 

«Un acte d’irresponsabilitat molt greu»

El regidor de Protecció Ciutadana, Aaron Cano, ha condemnat que «el succeït esta nit és un acte d’irresponsabilitat molt greu, especialment en el moment en què ens trobem i després de molts mesos de sofriment i més de 2.000 morts en el territori valencià».

 

«No permetrem esta classe d’actuacions», ha advertit l’edil, que ha assenyalat que «entre tots hem de ser capaços de fer entendre a esta mínima part de la població que estes accions repercutixen contra tots nosaltres, contra la nostra salut, contra el nostre futur i contra la nostra economia».

 

«En definitiva, no tolerarem estes actituds que posen l’interés d’uns pocs sobre l’interés general. No ho hem permés i no ho permetrem. I farem caure tota la força de la llei sobre estes actituds», ha insistit.

Últimes notícies

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.

Avís groc per pluges, neu i onatge en diverses zones de la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat l'avís groc per pluges en el nord d'Alacant i sud de València, per neu a l'interior nord de Castelló i per onatge a València i Castelló. Els avisos s'estenen des de les 10.00 fins a la mitjanit i, en la costa, de 19.00 a 9.00 del divendres.

El Vila-real buscarà repetir en la Lliga de Campions en 2026 després de cinc intents fallits

El club s'ha fixat com a meta encadenar dos participacions consecutives en 2026. Malgrat cinc presències en la seua història, cap va tindre continuïtat immediata.

Corberán complix un any al València: de la salvació heroica a la part baixa

Carlos Corberán complix un any en la banqueta del València després d'un rescat fulgurant i una segona volta de nivell, i tanca el curs en la zona baixa de la taula.