16.2 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

La Marina de València estudia demandar per danys al local desallotjat amb 200 persones

 

Actualització 16/11/2020 a les 09.25 hores. La Marina de València ha reprovat l’actuació del local desallotjat este cap de setmana amb 200 persones en les seues instal·lacions, que segons ha revelat es tracta de l’establiment Destinació Port, i ha avançat que estudia una demanda per danys i perjudicis a la imatge de la Marina.

 

D’eixa forma s’ha pronunciat a través d’un comunicat en les seues xarxes socials, després que agents de la Policia Local de València hagen desallotjat en la nit del divendres a 200 persones d’un local en el que s’estaven cometent presumptes infraccions greus i molt greus de les mesures de seguretat i prevenció del coronavirus.

 

La Marina de València ha reprovat l’actuació del local i ha precisat que es tracta de Destinació Port. «Prendrem les decisions oportunes obrint un expedient per falta molt greu», ha assenyalat.

 

A demés, ha indicat que estudiarà «una demanda penal per danys i perjudicis a la imatge de la Marina de València». «De la mateixa manera, agraïm a la resta de locals de la Marina el seu esforç i gran treball cada dia», ha resolt.

 

Desallotgen un local de La Marina de  València amb 200 persones per infraccions contra les restriccions

Agents de la Policia Local de València han desallotjat a 200 persones de dins d’un local de la Marina en el que s’estaven cometent presumptes infraccions greus i molt greus de les mesures de seguretat i prevenció del coronavirus.

 

Els fets s’han produït cap a les 22.40 hores d’este divendres, quan els agents van inspeccionar l’establiment i van detectar que dins no es respectaven «les mesures de seguretat bàsiques per a la prevenció de la pandèmia», segons han indicat des de la Policia Local de València. Davant d’esta situació, van decidir interrompre l’activitat en el local i desallotjar a les persones en el seu interior.

 

Com a resultat de la inspecció, els agents van alçar una acta al local per diferents infraccions a la normativa sobre prevenció de Covid-19, algunes d’elles tipificades com de caràcter greu i molt greu. A demés, després del desallotjament, es van estendre 18 actes per infraccions al coronavirus i sis per desobediència a assistents.

 

Els agents van procedir també a fer controls de documentació, alcohol i drogues que es van saldar amb cinc alcoholèmies positives amb taxa administrativa, cinc persones denunciades, onze identificades, cinc cotxes immobilitzats i dos retirats per grua.

 

«Un acte d’irresponsabilitat molt greu»

El regidor de Protecció Ciutadana, Aaron Cano, ha condemnat que «el succeït esta nit és un acte d’irresponsabilitat molt greu, especialment en el moment en què ens trobem i després de molts mesos de sofriment i més de 2.000 morts en el territori valencià».

 

«No permetrem esta classe d’actuacions», ha advertit l’edil, que ha assenyalat que «entre tots hem de ser capaços de fer entendre a esta mínima part de la població que estes accions repercutixen contra tots nosaltres, contra la nostra salut, contra el nostre futur i contra la nostra economia».

 

«En definitiva, no tolerarem estes actituds que posen l’interés d’uns pocs sobre l’interés general. No ho hem permés i no ho permetrem. I farem caure tota la força de la llei sobre estes actituds», ha insistit.

Últimes notícies

Gerard Moreno veu a Pamplona un punt d’inflexió

El davanter del Vila-real va valorar el 2-2 davant Osasuna com un punt d'inflexió després de dos derrotes fora. Va reclamar autocrítica pels gols encaixats i va mirar a l'Espanyol.

Matías Moreno ja està a casa després de passar la nit a l’hospital per un xoc amb Sorloth

El central del Llevant va rebre l'alta este diumenge després de passar la nit en observació pel colp al cap patit en el minut 23 davant l'Atlètic. El club va actuar per prevenció i va seguir el protocol.

L’Elx frena al gener i perd solidesa a casa i avantatge sobre el descens

L'Elx ha sumat només 2 de 15 punts al gener, va perdre la imbatibilidad a casa i ha vist retallat el seu matalàs amb el descens. L'eliminació copera accentua el sot mentres l'equip seguix sense guanyar a domicili

La Generalitat inicia la revisió del Catàleg de Platges de la Comunitat amb consulta pública

La Generalitat ha iniciat la consulta pública prèvia per a revisar el Catàleg de Platges de la Comunitat Valenciana. El procés busca incorporar aportacions ciutadanes i municipals abans del nou text.

Juan Romero, nou alcalde de Marines després d’un relleu pactat

El ple extraordinari ha triat a Juan Romero (Compromis per Marines) com a nou alcalde amb els vots de PSPV-PSOE i Compromis; el relleu complix el pacte de 2023.

Fernando Esteso, icona del destape que va fer ombra a Star Wars

L'actor ha mort este diumenge a València. Figura clau del destape en els 70 i 80, va triomfar al costat d'Andrés Pajares amb comèdies que van trencar la taquilla.

Fernando Esteso, mite de l’humor dels setanta i huitanta, mor als 80 a València

L'actor i humorista va morir este diumenge a València als 80 anys. Icona del cinema popular, va triomfar amb Pallers en les comèdies de Ozores i va mantindre una llarga carrera en teatre i televisió.

Mor l’actor i humorista Fernando Esteso als 80 anys

El comediant va morir de matinada a l'Hospital La Fe després de diversos dies ingressat. Va ser mitat del cèlebre tàndem amb Andrés Pajares i rostre clau del cinema popular.