La Marina de València estudia demandar per danys al local desallotjat amb 200 persones

 

Actualització 16/11/2020 a les 09.25 hores. La Marina de València ha reprovat l’actuació del local desallotjat este cap de setmana amb 200 persones en les seues instal·lacions, que segons ha revelat es tracta de l’establiment Destinació Port, i ha avançat que estudia una demanda per danys i perjudicis a la imatge de la Marina.

 

D’eixa forma s’ha pronunciat a través d’un comunicat en les seues xarxes socials, després que agents de la Policia Local de València hagen desallotjat en la nit del divendres a 200 persones d’un local en el que s’estaven cometent presumptes infraccions greus i molt greus de les mesures de seguretat i prevenció del coronavirus.

 

La Marina de València ha reprovat l’actuació del local i ha precisat que es tracta de Destinació Port. «Prendrem les decisions oportunes obrint un expedient per falta molt greu», ha assenyalat.

 

A demés, ha indicat que estudiarà «una demanda penal per danys i perjudicis a la imatge de la Marina de València». «De la mateixa manera, agraïm a la resta de locals de la Marina el seu esforç i gran treball cada dia», ha resolt.

 

Desallotgen un local de La Marina de  València amb 200 persones per infraccions contra les restriccions

Agents de la Policia Local de València han desallotjat a 200 persones de dins d’un local de la Marina en el que s’estaven cometent presumptes infraccions greus i molt greus de les mesures de seguretat i prevenció del coronavirus.

 

Els fets s’han produït cap a les 22.40 hores d’este divendres, quan els agents van inspeccionar l’establiment i van detectar que dins no es respectaven «les mesures de seguretat bàsiques per a la prevenció de la pandèmia», segons han indicat des de la Policia Local de València. Davant d’esta situació, van decidir interrompre l’activitat en el local i desallotjar a les persones en el seu interior.

 

Com a resultat de la inspecció, els agents van alçar una acta al local per diferents infraccions a la normativa sobre prevenció de Covid-19, algunes d’elles tipificades com de caràcter greu i molt greu. A demés, després del desallotjament, es van estendre 18 actes per infraccions al coronavirus i sis per desobediència a assistents.

 

Els agents van procedir també a fer controls de documentació, alcohol i drogues que es van saldar amb cinc alcoholèmies positives amb taxa administrativa, cinc persones denunciades, onze identificades, cinc cotxes immobilitzats i dos retirats per grua.

 

«Un acte d’irresponsabilitat molt greu»

El regidor de Protecció Ciutadana, Aaron Cano, ha condemnat que «el succeït esta nit és un acte d’irresponsabilitat molt greu, especialment en el moment en què ens trobem i després de molts mesos de sofriment i més de 2.000 morts en el territori valencià».

 

«No permetrem esta classe d’actuacions», ha advertit l’edil, que ha assenyalat que «entre tots hem de ser capaços de fer entendre a esta mínima part de la població que estes accions repercutixen contra tots nosaltres, contra la nostra salut, contra el nostre futur i contra la nostra economia».

 

«En definitiva, no tolerarem estes actituds que posen l’interés d’uns pocs sobre l’interés general. No ho hem permés i no ho permetrem. I farem caure tota la força de la llei sobre estes actituds», ha insistit.

Últimes notícies

Bernabé acusa Pérez Llorca d’estafar els valencians per no forçar Feijóo a desbloquejar la financiació

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha qualificat d’estafa que el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, no pressione Alberto Núñez Feijóo per alçar el bloqueig del nou sistema de financiació autonòmica que, segons afirma, doblaria els recursos per a la Comunitat Valenciana.

La Comunitat Valenciana encapçala el rànquing de deute autonòmic amb un 40,4 % del seu PIB

La Comunitat Valenciana ha acumulat 64.348 milions de deute públic en el primer trimestre de lany i registra la ràtio més alta despanya, amb un 40,4 % del seu PIB, segons el Banc dEspanya.

Bernabé acusa Catalá de esquivar responsabilitats per la DANA mortal de València

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha acusat l’alcaldessa de València, María José Catalá, de no assumir cap responsabilitat per la DANA del 29 d’octubre de 2024 i de carregar-les sobre altres administracions després de la seua compareixença en la comissió d’investigació del Congrés.

Detinguts dos lladres per robar 2.000 quilos de coure en pobles d’Alacant i València

Dos hòmens de 21 i 41 anys han sigut detinguts acusats de robar 2.000 quilos de coure en l’enllumenat públic i carregadors de vehicles elèctrics de diversos pobles d’Alacant i València, amb un perjuí que supera els 100.000 euros.

La nova Coca del Poble ajuda els comerços de Paiporta colpits per la dana

Paiporta ha presentat la Coca del Poble, un dolç solidari creat per alumnat d’hoteleria per a donar suport als comerços afectats per la dana de 2024 i recuperar la rebosteria tradicional de l’Horta Sud.

Educació reprén dijous la negociació amb els sindicats docents sobre inclusió

La Conselleria d'Educació ha convocat per a dijous una nova mesa sectorial amb els cinc sindicats de l'ensenyament públic per a negociar les mesures d'inclusió, després de la suspensió de la vaga indefinida docent iniciada el 11 de maig.

Les falsificacions fan perdre més de 1.200 milions d’euros cada any a Espanya

Les falsificacions en confecció, bosses, joieria i rellotgeria provoquen a Espanya pèrdues anuals de més de 1.200 milions d’euros, segons la EUIPO amb seu a Alacant.

Ferran Torres iguala Albiol com a valencianista amb més partits amb Espanya

Ferran Torres ha arribat als 58 partits amb la selecció espanyola en el debut mundialista contra Cap Verd i ha igualat així el registre de Raúl Albiol com a jugador valencià amb més internacionalitats.