La Marina de València estudia demandar per danys al local desallotjat amb 200 persones

 

Actualització 16/11/2020 a les 09.25 hores. La Marina de València ha reprovat l’actuació del local desallotjat este cap de setmana amb 200 persones en les seues instal·lacions, que segons ha revelat es tracta de l’establiment Destinació Port, i ha avançat que estudia una demanda per danys i perjudicis a la imatge de la Marina.

 

D’eixa forma s’ha pronunciat a través d’un comunicat en les seues xarxes socials, després que agents de la Policia Local de València hagen desallotjat en la nit del divendres a 200 persones d’un local en el que s’estaven cometent presumptes infraccions greus i molt greus de les mesures de seguretat i prevenció del coronavirus.

 

La Marina de València ha reprovat l’actuació del local i ha precisat que es tracta de Destinació Port. «Prendrem les decisions oportunes obrint un expedient per falta molt greu», ha assenyalat.

 

A demés, ha indicat que estudiarà «una demanda penal per danys i perjudicis a la imatge de la Marina de València». «De la mateixa manera, agraïm a la resta de locals de la Marina el seu esforç i gran treball cada dia», ha resolt.

 

Desallotgen un local de La Marina de  València amb 200 persones per infraccions contra les restriccions

Agents de la Policia Local de València han desallotjat a 200 persones de dins d’un local de la Marina en el que s’estaven cometent presumptes infraccions greus i molt greus de les mesures de seguretat i prevenció del coronavirus.

 

Els fets s’han produït cap a les 22.40 hores d’este divendres, quan els agents van inspeccionar l’establiment i van detectar que dins no es respectaven «les mesures de seguretat bàsiques per a la prevenció de la pandèmia», segons han indicat des de la Policia Local de València. Davant d’esta situació, van decidir interrompre l’activitat en el local i desallotjar a les persones en el seu interior.

 

Com a resultat de la inspecció, els agents van alçar una acta al local per diferents infraccions a la normativa sobre prevenció de Covid-19, algunes d’elles tipificades com de caràcter greu i molt greu. A demés, després del desallotjament, es van estendre 18 actes per infraccions al coronavirus i sis per desobediència a assistents.

 

Els agents van procedir també a fer controls de documentació, alcohol i drogues que es van saldar amb cinc alcoholèmies positives amb taxa administrativa, cinc persones denunciades, onze identificades, cinc cotxes immobilitzats i dos retirats per grua.

 

«Un acte d’irresponsabilitat molt greu»

El regidor de Protecció Ciutadana, Aaron Cano, ha condemnat que «el succeït esta nit és un acte d’irresponsabilitat molt greu, especialment en el moment en què ens trobem i després de molts mesos de sofriment i més de 2.000 morts en el territori valencià».

 

«No permetrem esta classe d’actuacions», ha advertit l’edil, que ha assenyalat que «entre tots hem de ser capaços de fer entendre a esta mínima part de la població que estes accions repercutixen contra tots nosaltres, contra la nostra salut, contra el nostre futur i contra la nostra economia».

 

«En definitiva, no tolerarem estes actituds que posen l’interés d’uns pocs sobre l’interés general. No ho hem permés i no ho permetrem. I farem caure tota la força de la llei sobre estes actituds», ha insistit.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.