Detecten un brot de coronavirus amb 26 contagiats en la residència de Velluters de València

 

Un dels residents de la residència d’ancians de Velluters de València, a on segons les últimes dades facilitades hi ha 19 residents i set treballadors contagiats de Covid-19, la majoria d’ells asimptomàtics, ha mort, segons fonts de la gestora del centre.

 

La vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra, ha informart este dissabte del brot en esta residència i ha assenyalat que s’està estudiant com ha entrat el virus en el centre. Esta residència és gestionada per Gesmed (Gestió Soci Sanitària al Mediterrani), que també gestiona la residència de persones majors i centre de dia Palacio de Raga, en València.

 

Esta última residència també patix un brot de coronavirus amb 28 residents, huit d’ells hospitalitzats, i 15 treballadors afectats, i la setmana passada va registrar la defunció d’un dels ancians al que havien hospitalitzat amb patologies prèvies, encara que en el centre hospitalari es va detectar que era positiu en coronavirus.

Últimes notícies

Avís groc per calor extrema al litoral sud d’Alacant amb fins a 40 graus

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dilluns l’avís groc per calor al litoral sud d’Alacant, on es poden arribar localment als 40 graus.

Un accident en la A-7 col·lapsa l’entrada a Torrent amb fins a quatre quilòmetres d’aturades

Un accident per abast en la A-7, en sentit Alacant i a l’altura de Torrent, ha obligat a tallar un carril i ha generat retencions que han arribat als quatre quilòmetres, ara reduïdes a uns dos.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior i nord d’Alacant este dilluns

El dilluns arribarà amb intervals nuvolosos a la Comunitat Valenciana i un descens de les màximes a l’extrem interior i nord d’Alacant, mentres que dimarts s’espera ambient més assolellat i un lleuger repunt tèrmic a l’interior.

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.
FILMOTECA D'ESTIU