Detenen un advocat per introduir heroïna en la presó de Picassent

 

Este dilluns, 7 de setembre, cap a les 17.30 hores, un advocat ha sigut detingut dins de la presó de Picassent, en la comarca de l’Horta Sud (València), per intentar donar-li 14 grams d’heroïna a un intern del centre penitenciari.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, l’equip de funcionaris de Seguretat de la presó de Picassent portava temps sospitant que un intern, de 36 anys d’edat, es dedicava al tràfic de drogues dins de la presó. Per este motiu, estaven pendents de descobrir com li arribava la droga

 

La hipòtesi més probable era, que tinguera accés a l’heroïna durant les comunicacions amb persones de l’exterior, i l’única visita que rebia era la del seu advocat, amb qui a demés té determinats vincles familiars.

 

Una documentació molt compromesa

Este passat dilluns, els funcionaris de Picassent van posar en marxa totes les alertes quan el lletrat ara detingut, Jesús G.G., va anar a visitar al seu client, reclòs en la presó des del passat 24 de juny.

 

Després de fer la visita, l’advocat li va demanar al funcionari encarregat de vetlar per la seguretat en l’àrea de visites que li entregara al seu client documentació relativa als casos que li porta. L’agent de seguretat va informar al lletrat que anaven a revisar el seu contingut.

Dins de la presó, Jesús G.G., va començar a posar-se molt nerviós i li va demanar a l’agent que li tornara els documents, ja que s’havia equivocat de client i que este reclús no era el destinatari d’estos papers. No obstant això, ja era massa tard.

 

14 grams d’heroïna

El funcionari va examinar els fulls i, va descobrir que entre els últims documents havia amagat alguna cosa que pesava massa. L’agent va sotmetre el paquet al narcotest, i este va detectar que els documents contenien 14 grams d’heroïna

 

Després de descobrir l’activitat il·legal de l’advocat, els funcionaris van cridar a la Guàrdia Civil, que van detindre a l’autor dels fets i el van traslladar a les seues dependències. Tal com ha explicat el citat mitjà, el pres intern serà traslladat de presó.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.