Detenen un advocat per introduir heroïna en la presó de Picassent

 

Este dilluns, 7 de setembre, cap a les 17.30 hores, un advocat ha sigut detingut dins de la presó de Picassent, en la comarca de l’Horta Sud (València), per intentar donar-li 14 grams d’heroïna a un intern del centre penitenciari.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, l’equip de funcionaris de Seguretat de la presó de Picassent portava temps sospitant que un intern, de 36 anys d’edat, es dedicava al tràfic de drogues dins de la presó. Per este motiu, estaven pendents de descobrir com li arribava la droga

 

La hipòtesi més probable era, que tinguera accés a l’heroïna durant les comunicacions amb persones de l’exterior, i l’única visita que rebia era la del seu advocat, amb qui a demés té determinats vincles familiars.

 

Una documentació molt compromesa

Este passat dilluns, els funcionaris de Picassent van posar en marxa totes les alertes quan el lletrat ara detingut, Jesús G.G., va anar a visitar al seu client, reclòs en la presó des del passat 24 de juny.

 

Després de fer la visita, l’advocat li va demanar al funcionari encarregat de vetlar per la seguretat en l’àrea de visites que li entregara al seu client documentació relativa als casos que li porta. L’agent de seguretat va informar al lletrat que anaven a revisar el seu contingut.

Dins de la presó, Jesús G.G., va començar a posar-se molt nerviós i li va demanar a l’agent que li tornara els documents, ja que s’havia equivocat de client i que este reclús no era el destinatari d’estos papers. No obstant això, ja era massa tard.

 

14 grams d’heroïna

El funcionari va examinar els fulls i, va descobrir que entre els últims documents havia amagat alguna cosa que pesava massa. L’agent va sotmetre el paquet al narcotest, i este va detectar que els documents contenien 14 grams d’heroïna

 

Després de descobrir l’activitat il·legal de l’advocat, els funcionaris van cridar a la Guàrdia Civil, que van detindre a l’autor dels fets i el van traslladar a les seues dependències. Tal com ha explicat el citat mitjà, el pres intern serà traslladat de presó.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.