Detenen un advocat per introduir heroïna en la presó de Picassent

 

Este dilluns, 7 de setembre, cap a les 17.30 hores, un advocat ha sigut detingut dins de la presó de Picassent, en la comarca de l’Horta Sud (València), per intentar donar-li 14 grams d’heroïna a un intern del centre penitenciari.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, l’equip de funcionaris de Seguretat de la presó de Picassent portava temps sospitant que un intern, de 36 anys d’edat, es dedicava al tràfic de drogues dins de la presó. Per este motiu, estaven pendents de descobrir com li arribava la droga

 

La hipòtesi més probable era, que tinguera accés a l’heroïna durant les comunicacions amb persones de l’exterior, i l’única visita que rebia era la del seu advocat, amb qui a demés té determinats vincles familiars.

 

Una documentació molt compromesa

Este passat dilluns, els funcionaris de Picassent van posar en marxa totes les alertes quan el lletrat ara detingut, Jesús G.G., va anar a visitar al seu client, reclòs en la presó des del passat 24 de juny.

 

Després de fer la visita, l’advocat li va demanar al funcionari encarregat de vetlar per la seguretat en l’àrea de visites que li entregara al seu client documentació relativa als casos que li porta. L’agent de seguretat va informar al lletrat que anaven a revisar el seu contingut.

Dins de la presó, Jesús G.G., va començar a posar-se molt nerviós i li va demanar a l’agent que li tornara els documents, ja que s’havia equivocat de client i que este reclús no era el destinatari d’estos papers. No obstant això, ja era massa tard.

 

14 grams d’heroïna

El funcionari va examinar els fulls i, va descobrir que entre els últims documents havia amagat alguna cosa que pesava massa. L’agent va sotmetre el paquet al narcotest, i este va detectar que els documents contenien 14 grams d’heroïna

 

Després de descobrir l’activitat il·legal de l’advocat, els funcionaris van cridar a la Guàrdia Civil, que van detindre a l’autor dels fets i el van traslladar a les seues dependències. Tal com ha explicat el citat mitjà, el pres intern serà traslladat de presó.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic s'ha convertit en el primer artista faller estranger a guanyar el ninot indultat infantil i a portar a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal al primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El seu projecte destaca per la coordinació amb Ramón Pla, el suport de la comissió i l'ús de materials més sostenibles.

Mor en caure per un penya-segat a Orihuela en intentar recuperar unes ulleres

Un home de 28 anys ha mort després de precipitar-se per un penya-segat d'Orihuela quan intentava recuperar unes ulleres. El GEAS de la Guàrdia Civil va recuperar el cos de la mar.

El exasesor de Mazón es nega a respondre davant la comissió de la DANA en el Congrés

Josep Lanuza s'ha negat a contestar en la comissió que investiga la DANA i ha remés les seues explicacions al jutjat, entre retrets de diversos grups.

Identificats cinc jóvens per un incendi en El Saler després de llançar un artefacte pirotècnic

La Policia Local de València ha identificat a cinc jóvens després d'un incendi en la zona protegida del Saler, originat per un artefacte pirotècnic. El foc va afectar 200 m² i un d'ells va quedar investigat per presumpte delicte d'incendi forestal.

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.