Detenen un advocat per introduir heroïna en la presó de Picassent

 

Este dilluns, 7 de setembre, cap a les 17.30 hores, un advocat ha sigut detingut dins de la presó de Picassent, en la comarca de l’Horta Sud (València), per intentar donar-li 14 grams d’heroïna a un intern del centre penitenciari.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, l’equip de funcionaris de Seguretat de la presó de Picassent portava temps sospitant que un intern, de 36 anys d’edat, es dedicava al tràfic de drogues dins de la presó. Per este motiu, estaven pendents de descobrir com li arribava la droga

 

La hipòtesi més probable era, que tinguera accés a l’heroïna durant les comunicacions amb persones de l’exterior, i l’única visita que rebia era la del seu advocat, amb qui a demés té determinats vincles familiars.

 

Una documentació molt compromesa

Este passat dilluns, els funcionaris de Picassent van posar en marxa totes les alertes quan el lletrat ara detingut, Jesús G.G., va anar a visitar al seu client, reclòs en la presó des del passat 24 de juny.

 

Després de fer la visita, l’advocat li va demanar al funcionari encarregat de vetlar per la seguretat en l’àrea de visites que li entregara al seu client documentació relativa als casos que li porta. L’agent de seguretat va informar al lletrat que anaven a revisar el seu contingut.

Dins de la presó, Jesús G.G., va començar a posar-se molt nerviós i li va demanar a l’agent que li tornara els documents, ja que s’havia equivocat de client i que este reclús no era el destinatari d’estos papers. No obstant això, ja era massa tard.

 

14 grams d’heroïna

El funcionari va examinar els fulls i, va descobrir que entre els últims documents havia amagat alguna cosa que pesava massa. L’agent va sotmetre el paquet al narcotest, i este va detectar que els documents contenien 14 grams d’heroïna

 

Després de descobrir l’activitat il·legal de l’advocat, els funcionaris van cridar a la Guàrdia Civil, que van detindre a l’autor dels fets i el van traslladar a les seues dependències. Tal com ha explicat el citat mitjà, el pres intern serà traslladat de presó.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.