16.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Detenen un advocat per introduir heroïna en la presó de Picassent

 

Este dilluns, 7 de setembre, cap a les 17.30 hores, un advocat ha sigut detingut dins de la presó de Picassent, en la comarca de l’Horta Sud (València), per intentar donar-li 14 grams d’heroïna a un intern del centre penitenciari.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, l’equip de funcionaris de Seguretat de la presó de Picassent portava temps sospitant que un intern, de 36 anys d’edat, es dedicava al tràfic de drogues dins de la presó. Per este motiu, estaven pendents de descobrir com li arribava la droga

 

La hipòtesi més probable era, que tinguera accés a l’heroïna durant les comunicacions amb persones de l’exterior, i l’única visita que rebia era la del seu advocat, amb qui a demés té determinats vincles familiars.

 

Una documentació molt compromesa

Este passat dilluns, els funcionaris de Picassent van posar en marxa totes les alertes quan el lletrat ara detingut, Jesús G.G., va anar a visitar al seu client, reclòs en la presó des del passat 24 de juny.

 

Després de fer la visita, l’advocat li va demanar al funcionari encarregat de vetlar per la seguretat en l’àrea de visites que li entregara al seu client documentació relativa als casos que li porta. L’agent de seguretat va informar al lletrat que anaven a revisar el seu contingut.

Dins de la presó, Jesús G.G., va començar a posar-se molt nerviós i li va demanar a l’agent que li tornara els documents, ja que s’havia equivocat de client i que este reclús no era el destinatari d’estos papers. No obstant això, ja era massa tard.

 

14 grams d’heroïna

El funcionari va examinar els fulls i, va descobrir que entre els últims documents havia amagat alguna cosa que pesava massa. L’agent va sotmetre el paquet al narcotest, i este va detectar que els documents contenien 14 grams d’heroïna

 

Després de descobrir l’activitat il·legal de l’advocat, els funcionaris van cridar a la Guàrdia Civil, que van detindre a l’autor dels fets i el van traslladar a les seues dependències. Tal com ha explicat el citat mitjà, el pres intern serà traslladat de presó.

Últimes notícies

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.

Bernabé sosté que Feijóo ha de marxar-se després de mentir en la seua declaració per la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de mentir en la seua declaració com a testimoni per la DANA de València i ha reclamat la seua eixida. També ha anunciat que acudirà a la comissió del Senat per a explicar la seua actuació.

L’Elx tanca una primera volta notable i encarrila la permanència

acabat d'ascendir i amb la plantilla en construcció, l'Elx ha tancat una primera volta notable: 23 punts i sis de marge sobre el descens impulsats per un joc ambiciós.

El València tanca la seua segona pitjor primera tornada amb 17 punts

El València ha tancat la primera volta amb 17 punts després d'empatar 1-1 davant l'Elx, el seu segon pitjor registre en una Lliga de 20 equips. Torna al descens, sense victòries fora i amb creixent malestar en la graderia.

El Vila-real ha firmat la millor primera tornada de la seua història amb un partit per disputar

Amb 41 punts en 18 jornades i el dol davant el Llevant encara per jugar, el Vila-real supera els seus registres de 2010-11 i 2015-16. Només ha caigut davant Madrid, Atlètic i Barça.

El València CF tanca la seua segona pitjor primera tornada en una Lliga de 20 equips

El València CF ha acabat la primera volta amb 17 punts després del 1-1 davant l'Elx a Mestalla i tanca la seua segona pitjor primera part en una Lliga de 20 equips. Només ha sumat tres victòries i torna a caure a llocs de descens.

L’aeroport de Castelló tanca 2025 amb rècord de 318.309 passatgers i 14 rutes

L'aeroport de Castelló ha tancat 2025 amb 318.309 viatgers, un 16% més que en 2024, i la seua major oferta fins ara: 14 rutes regulars. També ha marcat rècord de moviments amb 12.401 operacions, mentres avança la seua activitat industrial i aeroespacial.