14.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

La Diputació de Castelló impulsa una campanya fotogràfica en Instagram per a amenitzar la quarentena

 

La Diputació de Castelló ha posat en marxa amb notable èxit una campanya interactiva en Instagram per a animar a la població durant la crisi del coronavirus i fer més suportables els dies de confinament en casa. Es tracta d’una iniciativa que coordina el responsable de l’arxiu fotogràfic de la institució, Javier Vilar, amb la que es pretén oferir als seguidors del compte @dipcas sensacions agradables amb imàtgens representatives de la província de Castelló. S’afegix d’esta manera una finestra imaginària a les cases dels castellonencs per a què puguen vore a través d’ella els llocs que ara no és possible visitar.

 

Donat el bon acolliment que està tenint esta iniciativa, en 48 hores ja s’han pujat vora 200 fotos en l’apartat d’històries del compte de la institució provincial en esta xarxa social. Són imàtgens sol·licitades pels instagramers que al clickar en el logotip de la Diputació es troben amb un reclam al que donen resposta, a on es pot llegir «demana’ns una foto que et faça feliç i la intentem pujar».

 

Fins al moment, s’han publicat espectaculars fotografies de diferents localitats i de celebracions i situacions representatives de la província com els pelegrins de les Useres, la fira d’Onda o el FIB.

 

Fotografies originals mai abans publicades

Donat l’al·luvió de peticions, es prima l’originalitat de les mateixes i que no hagen sigut publicades amb anterioritat. I si la imatge sol·licitada no forma part de l’arxiu provincial, en la mesura que siga possible, s’intenta mostrar una altra que guarde certa relació amb ella.

 

Els administradors del compte recorden als seus seguidors que, a demés de sol·licitar fotos de poblacions concretes, també existix la possibilitat de fer peticions referides a temàtiques identificatives de la província relatives a música, danses, artesania, festes, celebracions religioses o civils, proves deportives, festivals, etc.

Últimes notícies

El jutjat certifica que Vilaplana va pagar l’aparcament a les 19.48 el dia de la DANA

Un jutjat ha certificat els horaris d'entrada, pagament i eixida del cotxe de Maribel Vilaplana el 29 d'octubre. L'acusació popular demana tornar a citar-la.

La factura de l’esmorzar de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del 29 d'octubre de 2024, ja en el sumari sobre la gestió de la dana, reflectix dos menús per 165 euros en El Ventorro i figura a nom del PP.

Factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro: 165 euros per dos menús el dia de la dana

La factura del 29 d'octubre de 2024 arreplega 'dos menús concertats' per 165 euros i consigna com a receptor al PP de la Comunitat Valenciana. El document ja figura en el sumari de la causa sobre la gestió de la dana, al costat de fotos i un pla del reservat aportats pel propietari.

La factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del restaurant El Ventorro pel menjar de Carlos Mazón i Maribel Vilaplana el 29 d'octubre ascendix a 165 euros per 'dos menús concertats'. El document s'incorpora al sumari per la gestió de la dana i assenyala al PP de la Comunitat Valenciana com a receptor.

La factura pels dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la DANA ascendix a 165 euros

La causa per la gestió de la DANA incorpora la factura del 29 d'octubre de 2024: 165 euros per dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro. El document figura a nom del PP i el restaurant va aportar fotos i el pla del reservat.

Les exportacions agroalimentàries valencianes pugen un 8,7% fins a setembre

El sector suposa el 26,6% de les vendes exteriors valencianes i suma 7.402 milions entre gener i setembre de 2025, amb Alemanya com a principal destí.

La Diputació de València afig nous recursos de memòria democràtica

La Diputació de València ha presentat un llibre sobre Isidro Escandell i el webdoc 'Els fosses de la vergonya', ampliant el seu catàleg de recursos de Memòria Democràtica. La institució reforça així la seua estratègia per a facilitar ferramentes d'anàlisis i divulgació.

Grup Ferrero invertix 140 milions per a crear un centre tecnològic de gelats a Alzira

Grup Ferrero transforma la planta ICFC d'Alzira en la seua hub tecnològic europeu de gelats amb una inversió de 140 milions. Deixarà la marca blanca en 2026 i garantix l'ocupació.