16.6 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

La Diputació de Castelló impulsa una campanya fotogràfica en Instagram per a amenitzar la quarentena

 

La Diputació de Castelló ha posat en marxa amb notable èxit una campanya interactiva en Instagram per a animar a la població durant la crisi del coronavirus i fer més suportables els dies de confinament en casa. Es tracta d’una iniciativa que coordina el responsable de l’arxiu fotogràfic de la institució, Javier Vilar, amb la que es pretén oferir als seguidors del compte @dipcas sensacions agradables amb imàtgens representatives de la província de Castelló. S’afegix d’esta manera una finestra imaginària a les cases dels castellonencs per a què puguen vore a través d’ella els llocs que ara no és possible visitar.

 

Donat el bon acolliment que està tenint esta iniciativa, en 48 hores ja s’han pujat vora 200 fotos en l’apartat d’històries del compte de la institució provincial en esta xarxa social. Són imàtgens sol·licitades pels instagramers que al clickar en el logotip de la Diputació es troben amb un reclam al que donen resposta, a on es pot llegir «demana’ns una foto que et faça feliç i la intentem pujar».

 

Fins al moment, s’han publicat espectaculars fotografies de diferents localitats i de celebracions i situacions representatives de la província com els pelegrins de les Useres, la fira d’Onda o el FIB.

 

Fotografies originals mai abans publicades

Donat l’al·luvió de peticions, es prima l’originalitat de les mateixes i que no hagen sigut publicades amb anterioritat. I si la imatge sol·licitada no forma part de l’arxiu provincial, en la mesura que siga possible, s’intenta mostrar una altra que guarde certa relació amb ella.

 

Els administradors del compte recorden als seus seguidors que, a demés de sol·licitar fotos de poblacions concretes, també existix la possibilitat de fer peticions referides a temàtiques identificatives de la província relatives a música, danses, artesania, festes, celebracions religioses o civils, proves deportives, festivals, etc.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.