La Diputació de Castelló impulsa una campanya fotogràfica en Instagram per a amenitzar la quarentena

 

La Diputació de Castelló ha posat en marxa amb notable èxit una campanya interactiva en Instagram per a animar a la població durant la crisi del coronavirus i fer més suportables els dies de confinament en casa. Es tracta d’una iniciativa que coordina el responsable de l’arxiu fotogràfic de la institució, Javier Vilar, amb la que es pretén oferir als seguidors del compte @dipcas sensacions agradables amb imàtgens representatives de la província de Castelló. S’afegix d’esta manera una finestra imaginària a les cases dels castellonencs per a què puguen vore a través d’ella els llocs que ara no és possible visitar.

 

Donat el bon acolliment que està tenint esta iniciativa, en 48 hores ja s’han pujat vora 200 fotos en l’apartat d’històries del compte de la institució provincial en esta xarxa social. Són imàtgens sol·licitades pels instagramers que al clickar en el logotip de la Diputació es troben amb un reclam al que donen resposta, a on es pot llegir «demana’ns una foto que et faça feliç i la intentem pujar».

 

Fins al moment, s’han publicat espectaculars fotografies de diferents localitats i de celebracions i situacions representatives de la província com els pelegrins de les Useres, la fira d’Onda o el FIB.

 

Fotografies originals mai abans publicades

Donat l’al·luvió de peticions, es prima l’originalitat de les mateixes i que no hagen sigut publicades amb anterioritat. I si la imatge sol·licitada no forma part de l’arxiu provincial, en la mesura que siga possible, s’intenta mostrar una altra que guarde certa relació amb ella.

 

Els administradors del compte recorden als seus seguidors que, a demés de sol·licitar fotos de poblacions concretes, també existix la possibilitat de fer peticions referides a temàtiques identificatives de la província relatives a música, danses, artesania, festes, celebracions religioses o civils, proves deportives, festivals, etc.

Últimes notícies

Lleones, el documental que visibilitza als menors hospitalitzats en soledat

Lleones arriba als cinemes per a mostrar la realitat dels menors sense tutela que passen llargues estades en hospitals sense companyia i la labor de la asociacion Mames en Accion.

Cap de setmana en la Comunitat Valenciana amb vent fort, ruixats i millora progressiva

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb vent molt fort a l'interior de Castelló i ruixats en el sud, abans de donar pas a un ambient més estable amb núvols i clars.

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.