La Diputació de Castelló impulsa una campanya fotogràfica en Instagram per a amenitzar la quarentena

 

La Diputació de Castelló ha posat en marxa amb notable èxit una campanya interactiva en Instagram per a animar a la població durant la crisi del coronavirus i fer més suportables els dies de confinament en casa. Es tracta d’una iniciativa que coordina el responsable de l’arxiu fotogràfic de la institució, Javier Vilar, amb la que es pretén oferir als seguidors del compte @dipcas sensacions agradables amb imàtgens representatives de la província de Castelló. S’afegix d’esta manera una finestra imaginària a les cases dels castellonencs per a què puguen vore a través d’ella els llocs que ara no és possible visitar.

 

Donat el bon acolliment que està tenint esta iniciativa, en 48 hores ja s’han pujat vora 200 fotos en l’apartat d’històries del compte de la institució provincial en esta xarxa social. Són imàtgens sol·licitades pels instagramers que al clickar en el logotip de la Diputació es troben amb un reclam al que donen resposta, a on es pot llegir «demana’ns una foto que et faça feliç i la intentem pujar».

 

Fins al moment, s’han publicat espectaculars fotografies de diferents localitats i de celebracions i situacions representatives de la província com els pelegrins de les Useres, la fira d’Onda o el FIB.

 

Fotografies originals mai abans publicades

Donat l’al·luvió de peticions, es prima l’originalitat de les mateixes i que no hagen sigut publicades amb anterioritat. I si la imatge sol·licitada no forma part de l’arxiu provincial, en la mesura que siga possible, s’intenta mostrar una altra que guarde certa relació amb ella.

 

Els administradors del compte recorden als seus seguidors que, a demés de sol·licitar fotos de poblacions concretes, també existix la possibilitat de fer peticions referides a temàtiques identificatives de la província relatives a música, danses, artesania, festes, celebracions religioses o civils, proves deportives, festivals, etc.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.