La Diputació de Castelló impulsa una campanya fotogràfica en Instagram per a amenitzar la quarentena

 

La Diputació de Castelló ha posat en marxa amb notable èxit una campanya interactiva en Instagram per a animar a la població durant la crisi del coronavirus i fer més suportables els dies de confinament en casa. Es tracta d’una iniciativa que coordina el responsable de l’arxiu fotogràfic de la institució, Javier Vilar, amb la que es pretén oferir als seguidors del compte @dipcas sensacions agradables amb imàtgens representatives de la província de Castelló. S’afegix d’esta manera una finestra imaginària a les cases dels castellonencs per a què puguen vore a través d’ella els llocs que ara no és possible visitar.

 

Donat el bon acolliment que està tenint esta iniciativa, en 48 hores ja s’han pujat vora 200 fotos en l’apartat d’històries del compte de la institució provincial en esta xarxa social. Són imàtgens sol·licitades pels instagramers que al clickar en el logotip de la Diputació es troben amb un reclam al que donen resposta, a on es pot llegir «demana’ns una foto que et faça feliç i la intentem pujar».

 

Fins al moment, s’han publicat espectaculars fotografies de diferents localitats i de celebracions i situacions representatives de la província com els pelegrins de les Useres, la fira d’Onda o el FIB.

 

Fotografies originals mai abans publicades

Donat l’al·luvió de peticions, es prima l’originalitat de les mateixes i que no hagen sigut publicades amb anterioritat. I si la imatge sol·licitada no forma part de l’arxiu provincial, en la mesura que siga possible, s’intenta mostrar una altra que guarde certa relació amb ella.

 

Els administradors del compte recorden als seus seguidors que, a demés de sol·licitar fotos de poblacions concretes, també existix la possibilitat de fer peticions referides a temàtiques identificatives de la província relatives a música, danses, artesania, festes, celebracions religioses o civils, proves deportives, festivals, etc.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.