La Diputació de Castelló anima als ajuntaments de l’interior a adoptar mesures per a impulsar el turisme

 

El Patronat Provincial de Turisme dependent de la Diputació de Castelló ha celebrat una jornada informativa per videoconferència amb alcaldes, regidors i tècnics de turisme de municipis de l’àmbit rural, de cara al seu posicionament com a destinació de turisme actiu.

 

Del que es tracta és d’atraure empreses amb capacitat d’invertir en l’àmbit del turisme rural vinculat a les activitats que es desenvolupen en espais naturals, i clients disposats a viure noves experiències en els paisatges de Castelló.

 

Així ho ha explicat la diputada de Turisme, Virgínia Martí, qui ha oferit els detalls d’este projecte en el que el president de l’Associació Comunitat Valenciana Activa d’empreses del sector, Fernando Falomir, ha dut a terme diferents recomanacions que poden resultar de gran utilitat per als ajuntaments interessats.

 

Mesures que ajudaran a crear un turisme sostenible

Entre els suggeriments fets es troben les d’efectuar un òptim manteniment de les senderes homologades, crear noves vies ferrades, fer un adequat peritatge i manteniment de les vies d’escalada, millorar els embarcadors i els accessos per a embarcacions, i la posada en valor dels recursos naturals com a itineraris d’aventura.

 

Segons Virgínia Martí, són mesures que «ens ajudaran a crear una destinació turística vinculada a l’interior, que resulte sostenible mediambiental, social, cultural i econòmicament parlant», i que supose, a demés, «una eficaç eina per a afrontar el repte demogràfic i combatre la despoblació».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.

El Vila-real festeja el seu passe a la Champions amb una volta d’honor i una graderia entregada

El Vila-real va celebrar la golejada davant el Llevant i la seua classificació matemàtica per a la Lliga de Campions amb una volta d'honor, l'himne de la competició i una graderia totalment entregada.

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.

Les víctimes de la dana rebutgen reunir-se amb la Generalitat per falta de respostes urgents

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 i els comités locals refusen acudir a la reunió convocada per la Generalitat en considerar que l'orde del dia ignora les prioritats urgents dels afectats.

El València Basket es juga a Manresa la segona plaça i moral per a l’Eurolliga

El València Basket visita al BAXI Manresa amb la necessitat de guanyar per a defendre la segona plaça de la Lliga Endesa i reforçar la seua moral abans de jugar-se la vida en l'Eurolliga a Atenes.

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.