La Diputació de Castelló anima als ajuntaments de l’interior a adoptar mesures per a impulsar el turisme

 

El Patronat Provincial de Turisme dependent de la Diputació de Castelló ha celebrat una jornada informativa per videoconferència amb alcaldes, regidors i tècnics de turisme de municipis de l’àmbit rural, de cara al seu posicionament com a destinació de turisme actiu.

 

Del que es tracta és d’atraure empreses amb capacitat d’invertir en l’àmbit del turisme rural vinculat a les activitats que es desenvolupen en espais naturals, i clients disposats a viure noves experiències en els paisatges de Castelló.

 

Així ho ha explicat la diputada de Turisme, Virgínia Martí, qui ha oferit els detalls d’este projecte en el que el president de l’Associació Comunitat Valenciana Activa d’empreses del sector, Fernando Falomir, ha dut a terme diferents recomanacions que poden resultar de gran utilitat per als ajuntaments interessats.

 

Mesures que ajudaran a crear un turisme sostenible

Entre els suggeriments fets es troben les d’efectuar un òptim manteniment de les senderes homologades, crear noves vies ferrades, fer un adequat peritatge i manteniment de les vies d’escalada, millorar els embarcadors i els accessos per a embarcacions, i la posada en valor dels recursos naturals com a itineraris d’aventura.

 

Segons Virgínia Martí, són mesures que «ens ajudaran a crear una destinació turística vinculada a l’interior, que resulte sostenible mediambiental, social, cultural i econòmicament parlant», i que supose, a demés, «una eficaç eina per a afrontar el repte demogràfic i combatre la despoblació».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig