La Diputació de Castelló anima als ajuntaments de l’interior a adoptar mesures per a impulsar el turisme

 

El Patronat Provincial de Turisme dependent de la Diputació de Castelló ha celebrat una jornada informativa per videoconferència amb alcaldes, regidors i tècnics de turisme de municipis de l’àmbit rural, de cara al seu posicionament com a destinació de turisme actiu.

 

Del que es tracta és d’atraure empreses amb capacitat d’invertir en l’àmbit del turisme rural vinculat a les activitats que es desenvolupen en espais naturals, i clients disposats a viure noves experiències en els paisatges de Castelló.

 

Així ho ha explicat la diputada de Turisme, Virgínia Martí, qui ha oferit els detalls d’este projecte en el que el president de l’Associació Comunitat Valenciana Activa d’empreses del sector, Fernando Falomir, ha dut a terme diferents recomanacions que poden resultar de gran utilitat per als ajuntaments interessats.

 

Mesures que ajudaran a crear un turisme sostenible

Entre els suggeriments fets es troben les d’efectuar un òptim manteniment de les senderes homologades, crear noves vies ferrades, fer un adequat peritatge i manteniment de les vies d’escalada, millorar els embarcadors i els accessos per a embarcacions, i la posada en valor dels recursos naturals com a itineraris d’aventura.

 

Segons Virgínia Martí, són mesures que «ens ajudaran a crear una destinació turística vinculada a l’interior, que resulte sostenible mediambiental, social, cultural i econòmicament parlant», i que supose, a demés, «una eficaç eina per a afrontar el repte demogràfic i combatre la despoblació».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.