La Diputació de Castelló anima als ajuntaments de l’interior a adoptar mesures per a impulsar el turisme

 

El Patronat Provincial de Turisme dependent de la Diputació de Castelló ha celebrat una jornada informativa per videoconferència amb alcaldes, regidors i tècnics de turisme de municipis de l’àmbit rural, de cara al seu posicionament com a destinació de turisme actiu.

 

Del que es tracta és d’atraure empreses amb capacitat d’invertir en l’àmbit del turisme rural vinculat a les activitats que es desenvolupen en espais naturals, i clients disposats a viure noves experiències en els paisatges de Castelló.

 

Així ho ha explicat la diputada de Turisme, Virgínia Martí, qui ha oferit els detalls d’este projecte en el que el president de l’Associació Comunitat Valenciana Activa d’empreses del sector, Fernando Falomir, ha dut a terme diferents recomanacions que poden resultar de gran utilitat per als ajuntaments interessats.

 

Mesures que ajudaran a crear un turisme sostenible

Entre els suggeriments fets es troben les d’efectuar un òptim manteniment de les senderes homologades, crear noves vies ferrades, fer un adequat peritatge i manteniment de les vies d’escalada, millorar els embarcadors i els accessos per a embarcacions, i la posada en valor dels recursos naturals com a itineraris d’aventura.

 

Segons Virgínia Martí, són mesures que «ens ajudaran a crear una destinació turística vinculada a l’interior, que resulte sostenible mediambiental, social, cultural i econòmicament parlant», i que supose, a demés, «una eficaç eina per a afrontar el repte demogràfic i combatre la despoblació».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial després de la decisió del Consell

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes públiques, en un context de tensions polítiques a Alacant per la gestió de vivendes públiques.

Catalá reclama que la policia autonòmica assumisca els mesuraments de soroll en els festivals de València

L'alcaldessa de València insistix que la sentència sobre contaminació acústica a la Ciutat de les Arts i les Ciències ha de complir-se i proposa que els mesuraments les realitze la policia autonòmica, mentres es desplacen esdeveniments a nous recintes.

Metges valencians convoquen una asseguda i manifestació a València el 29 d’abril

Els metges de la Comunitat Valenciana convoquen una setmana de vaga del 27 al 30 d'abril que inclou una asseguda i manifestació a València el dia 29 per a reclamar millores laborals i assistencials.

Pedro Martínez prioritza quedar el més amunt possible i evita fer travesses en l’Eurolliga

Pedro Martínez insistix que el València Basket ha de barallar per acabar el més amunt possible en la fase regular de l'Eurolliga i rebutja triar rival per als quarts de final.

El València Basket tanca la fase regular de l’Eurolliga a Bòsnia amb el treball fet

El València Basket afronta a Bòsnia davant el Dubai un tancament de fase regular de l'Eurolliga sense urgències classificatòries, ja amb el bitllet directe a quarts i avantatge de pista assegurats.

Catalá defén que l’agenda de Marí Olano és pública i es compromet a entregar tota la documentació

María José Catalá assegura que l'agenda del regidor José Marí Olano és pública i reitera que l'Ajuntament entregarà a la Fiscalia Anticorrupció tota la documentació sobre la recol·locació de personal investigada.

Compromís i PSPV rebutgen les explicacions de Catalá i preparen noves accions judicials

Compromís i PSPV qüestionen la defensa de María José Catalá sobre els contractes vinculats al Consorci València 2007 i anuncien noves iniciatives davant la Fiscalia Anticorrupció.

Sara Sorribes afronta el Masters 1.000 de Madrid amb bones sensacions i una mentalitat renovada

Sara Sorribes arriba al Masters 1.000 de Madrid amb una mentalitat distinta, menys pressió i la confiança reforçada després de ser clau en la classificació d'Espanya per a les Finals de la Billie Jean King Cup.