La Diputació de Castelló instal·larà panells solars fotovoltaics en les EDAR per a reduir la petjada de CO₂

 

La Diputació de Castelló ha aprovat la presentació del projecte Instal·lacions solars fotovoltaiques per a la reducció de gasos d’efecte d’hivernacle en les depuradores d’aigües residuals gestionades per la Diputació de Castelló’ a la convocatòria d’ajudes FEDER de creixement sostenible 2014-2020.

 

La convocatòria està destinada a finançar projectes d’entitats locals que afavorisquen la transició a una economia baixa en carboni, amb el que l’ens provincial reforça el seu compromís per la sostenibilitat al seu àmbit d’actuació.

 

L’import del projecte ascendix a 926.176,31 € i s’executarà entre els anys 2021 i 2022 en un total de 20 EDAR de de municipis de menys de 5.000 habitants, entre els que es troben Ares, Azuébar, Canet lo Roig, Chóvar, Cortes de Arenoso, Costur, Gaibiel, La Llosa, La Mata de Morella, la Pobla de Benifassà, Pina de Montalgrao, Portell de Morella, Puebla de Arenoso, Sot de Ferrer, Teresa, Torás, Vilar de Canes, Villahermosa del Río, Xodos i Zucaina.

 

El diputat de Sostenibilitat, Ignasi Garcia, ha destacat que «la Diputació de Castelló està sent de nou una administració capdavantera a escala estatal en la lluita contra el canvi climàtic» i ha destacat el treball de l’àrea de Promoció Econòmica i Internacionalització, que ha estat l’encarregada de registrar la sol·licitud a l’Institut per la Diversificació i Estalvi de l’Energia (IDAE) del Ministeri per Transició Ecològica, que gestiona estes ajudes europees.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.