Les discoteques afectades pel coronavirus en València contactaran amb els seus clients per a fer-se les proves

 

Els clients de les discoteques de València que tenien treballadors afectats per coronavirus en la seua plantilla rebran un correu electrònic per part dels locals en el que els indicarà a on han d’anar a fer-se les proves PCR.

 

D’esta forma ho ha indicat la consellera de Sanitat, Ana Barceló, en una roda de premsa en la que ha indicat que les persones que van passar pels centres d’oci els dies 23 i 24 de juliol podran fer-se una PCR en diferents punts que s’habilitaran per a això.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Barceló no ha concretat el total de persones amb les que es contactarà, però ha agraït a les empreses la seua col·laboració per a localitzar als seus clients.

 

De la mateixa manera, ha indicat que el seu departament s’ha reunit amb l’Ajuntament d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), una altra de les zones més afectades per la pandèmia en este moment, i han acordat «llançar missatges sobre la necessitat de mantindre totes les precaucions a l’hora de celebrar trobades familiars o d’amics».

 

S’han de vigilar les reunions

Segons Barceló, este és un costum molt arrelat entre els valencians, per això des del consistori i la Generalitat extremaran els missatges de prudència i han fet una «crida a la ciutadania per a que vigilen constantment estes trobades».

 

La titular de Sanitat ha incidit en què «les grans agrupacions de persones estan afavorint els rebrots». «De moment, la meitat estan entre els 20 i els 40 anys, però esta tendència pot canviar quan tornen a casa amb la seua família. Podem trobar que hi ha persones majors en les que el comportament del virus pot ser molt més greu que la simptomatologia que apareix en els joves», ha assenyalat.

 

La consellera també ha destacat les àrees de salut de Gandia i Vinaròs, que han tingut dos brots relacionats amb l’oci nocturn que han afectat a més de 170 persones. Allí, ha dit, han «pres decisions pensant en la salut dels ciutadans» i ho continuaran fent atenent l’evolució de la pandèmia i l’opinió dels experts.

Últimes notícies

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.