Les discoteques afectades pel coronavirus en València contactaran amb els seus clients per a fer-se les proves

 

Els clients de les discoteques de València que tenien treballadors afectats per coronavirus en la seua plantilla rebran un correu electrònic per part dels locals en el que els indicarà a on han d’anar a fer-se les proves PCR.

 

D’esta forma ho ha indicat la consellera de Sanitat, Ana Barceló, en una roda de premsa en la que ha indicat que les persones que van passar pels centres d’oci els dies 23 i 24 de juliol podran fer-se una PCR en diferents punts que s’habilitaran per a això.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Barceló no ha concretat el total de persones amb les que es contactarà, però ha agraït a les empreses la seua col·laboració per a localitzar als seus clients.

 

De la mateixa manera, ha indicat que el seu departament s’ha reunit amb l’Ajuntament d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), una altra de les zones més afectades per la pandèmia en este moment, i han acordat «llançar missatges sobre la necessitat de mantindre totes les precaucions a l’hora de celebrar trobades familiars o d’amics».

 

S’han de vigilar les reunions

Segons Barceló, este és un costum molt arrelat entre els valencians, per això des del consistori i la Generalitat extremaran els missatges de prudència i han fet una «crida a la ciutadania per a que vigilen constantment estes trobades».

 

La titular de Sanitat ha incidit en què «les grans agrupacions de persones estan afavorint els rebrots». «De moment, la meitat estan entre els 20 i els 40 anys, però esta tendència pot canviar quan tornen a casa amb la seua família. Podem trobar que hi ha persones majors en les que el comportament del virus pot ser molt més greu que la simptomatologia que apareix en els joves», ha assenyalat.

 

La consellera també ha destacat les àrees de salut de Gandia i Vinaròs, que han tingut dos brots relacionats amb l’oci nocturn que han afectat a més de 170 persones. Allí, ha dit, han «pres decisions pensant en la salut dels ciutadans» i ho continuaran fent atenent l’evolució de la pandèmia i l’opinió dels experts.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.