Les discoteques afectades pel coronavirus en València contactaran amb els seus clients per a fer-se les proves

 

Els clients de les discoteques de València que tenien treballadors afectats per coronavirus en la seua plantilla rebran un correu electrònic per part dels locals en el que els indicarà a on han d’anar a fer-se les proves PCR.

 

D’esta forma ho ha indicat la consellera de Sanitat, Ana Barceló, en una roda de premsa en la que ha indicat que les persones que van passar pels centres d’oci els dies 23 i 24 de juliol podran fer-se una PCR en diferents punts que s’habilitaran per a això.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Barceló no ha concretat el total de persones amb les que es contactarà, però ha agraït a les empreses la seua col·laboració per a localitzar als seus clients.

 

De la mateixa manera, ha indicat que el seu departament s’ha reunit amb l’Ajuntament d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), una altra de les zones més afectades per la pandèmia en este moment, i han acordat «llançar missatges sobre la necessitat de mantindre totes les precaucions a l’hora de celebrar trobades familiars o d’amics».

 

S’han de vigilar les reunions

Segons Barceló, este és un costum molt arrelat entre els valencians, per això des del consistori i la Generalitat extremaran els missatges de prudència i han fet una «crida a la ciutadania per a que vigilen constantment estes trobades».

 

La titular de Sanitat ha incidit en què «les grans agrupacions de persones estan afavorint els rebrots». «De moment, la meitat estan entre els 20 i els 40 anys, però esta tendència pot canviar quan tornen a casa amb la seua família. Podem trobar que hi ha persones majors en les que el comportament del virus pot ser molt més greu que la simptomatologia que apareix en els joves», ha assenyalat.

 

La consellera també ha destacat les àrees de salut de Gandia i Vinaròs, que han tingut dos brots relacionats amb l’oci nocturn que han afectat a més de 170 persones. Allí, ha dit, han «pres decisions pensant en la salut dels ciutadans» i ho continuaran fent atenent l’evolució de la pandèmia i l’opinió dels experts.

Últimes notícies

María José Catalá promet seguir cuidant València i optar a la reelecció en 2027

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat a Santiago de Compostela la seua voluntat de continuar al capdavant de l’Ajuntament fins a les eleccions de 2027 i ha defensat la seua gestió amb rebaixes fiscals, vivenda pública i aposta per la cultura i la innovació.

Luis Barcala tornarà a optar a l’Alcaldia d’Alacant amb el compromís de seguir transformant la ciutat

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha sigut proclamat de nou candidat del PP per a les municipals de 2027 i assegura que es lliurarà ‘a fons’ per a continuar millorant la ciutat. El partit manté tots els alcaldes actuals i renova 11 caps de llista en capitals on no governa.

Cenk Özkacar deixa el Valencia i fitxa pel Trabzonspor turc

El central turc Cenk Özkacar abandona definitivament el Valencia CF després d’un acord de traspàs amb el Trabzonspor, tot i tindre contracte fins a 2028.

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.

El rector de la UV reclama finançament suficient per a garantir una universitat pública equitativa

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, defensa que la universitat pública necessita finançament suficient, planificació a llarg termini i més participació en les decisions polítiques per a garantir una societat més justa i equitativa.

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.