Les discoteques afectades pel coronavirus en València contactaran amb els seus clients per a fer-se les proves

 

Els clients de les discoteques de València que tenien treballadors afectats per coronavirus en la seua plantilla rebran un correu electrònic per part dels locals en el que els indicarà a on han d’anar a fer-se les proves PCR.

 

D’esta forma ho ha indicat la consellera de Sanitat, Ana Barceló, en una roda de premsa en la que ha indicat que les persones que van passar pels centres d’oci els dies 23 i 24 de juliol podran fer-se una PCR en diferents punts que s’habilitaran per a això.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Barceló no ha concretat el total de persones amb les que es contactarà, però ha agraït a les empreses la seua col·laboració per a localitzar als seus clients.

 

De la mateixa manera, ha indicat que el seu departament s’ha reunit amb l’Ajuntament d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), una altra de les zones més afectades per la pandèmia en este moment, i han acordat «llançar missatges sobre la necessitat de mantindre totes les precaucions a l’hora de celebrar trobades familiars o d’amics».

 

S’han de vigilar les reunions

Segons Barceló, este és un costum molt arrelat entre els valencians, per això des del consistori i la Generalitat extremaran els missatges de prudència i han fet una «crida a la ciutadania per a que vigilen constantment estes trobades».

 

La titular de Sanitat ha incidit en què «les grans agrupacions de persones estan afavorint els rebrots». «De moment, la meitat estan entre els 20 i els 40 anys, però esta tendència pot canviar quan tornen a casa amb la seua família. Podem trobar que hi ha persones majors en les que el comportament del virus pot ser molt més greu que la simptomatologia que apareix en els joves», ha assenyalat.

 

La consellera també ha destacat les àrees de salut de Gandia i Vinaròs, que han tingut dos brots relacionats amb l’oci nocturn que han afectat a més de 170 persones. Allí, ha dit, han «pres decisions pensant en la salut dels ciutadans» i ho continuaran fent atenent l’evolució de la pandèmia i l’opinió dels experts.

Últimes notícies

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.

Així serà el calendari escolar 2026-2027 a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 començarà el 9 de setembre en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP i acabarà el 18 de juny, amb 179 dies lectius i més flexibilitat per als ajuntaments.

València estrena 245 bombers nous i el major consorci provincial d’Espanya

El Consorci Provincial de Bombers de València ha incorporat 245 professionals nous i es convertix en el consorci provincial amb més efectius d’Espanya, després d’una inversió històrica de la Diputació.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres gestionades per un tinent coronel a la Comunitat

Un informe del Servei d'Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala un tinent coronel de la Unitat de Gestió Econòmica a la Comunitat Valenciana per presumptes sobrecostos en obres adjudicades a empreses amb què hauria obtingut beneficis il·lícits des de fons públics.