Les discoteques afectades pel coronavirus en València contactaran amb els seus clients per a fer-se les proves

 

Els clients de les discoteques de València que tenien treballadors afectats per coronavirus en la seua plantilla rebran un correu electrònic per part dels locals en el que els indicarà a on han d’anar a fer-se les proves PCR.

 

D’esta forma ho ha indicat la consellera de Sanitat, Ana Barceló, en una roda de premsa en la que ha indicat que les persones que van passar pels centres d’oci els dies 23 i 24 de juliol podran fer-se una PCR en diferents punts que s’habilitaran per a això.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Barceló no ha concretat el total de persones amb les que es contactarà, però ha agraït a les empreses la seua col·laboració per a localitzar als seus clients.

 

De la mateixa manera, ha indicat que el seu departament s’ha reunit amb l’Ajuntament d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), una altra de les zones més afectades per la pandèmia en este moment, i han acordat «llançar missatges sobre la necessitat de mantindre totes les precaucions a l’hora de celebrar trobades familiars o d’amics».

 

S’han de vigilar les reunions

Segons Barceló, este és un costum molt arrelat entre els valencians, per això des del consistori i la Generalitat extremaran els missatges de prudència i han fet una «crida a la ciutadania per a que vigilen constantment estes trobades».

 

La titular de Sanitat ha incidit en què «les grans agrupacions de persones estan afavorint els rebrots». «De moment, la meitat estan entre els 20 i els 40 anys, però esta tendència pot canviar quan tornen a casa amb la seua família. Podem trobar que hi ha persones majors en les que el comportament del virus pot ser molt més greu que la simptomatologia que apareix en els joves», ha assenyalat.

 

La consellera també ha destacat les àrees de salut de Gandia i Vinaròs, que han tingut dos brots relacionats amb l’oci nocturn que han afectat a més de 170 persones. Allí, ha dit, han «pres decisions pensant en la salut dels ciutadans» i ho continuaran fent atenent l’evolució de la pandèmia i l’opinió dels experts.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Han firmat el protocol per a la Learning Factory-Escola Municipal del Calçat a Elx

Generalitat, Ajuntament, UMH, Inescop, Avecal i AEC han rubricat l'arrancada de la Learning Factory-Escola Municipal del Calçat a Elx. El centre combinarà formació pràctica i innovació per a reforçar la competitivitat del sector i atendre empreses, estudiants, treballadors i emprenedors.

La Comunitat Valenciana registra un 28,8% menys de matriculacions de turismes al febrer per l’efecte de la dana

La Comunitat Valenciana va registrar un descens del 28,8% en les matriculacions de turismes al febrer per l'efecte comparatiu després de la dana. A Espanya, el mercat va créixer un 7,5% impulsat pels electrificats i el canal del lloguer.

Impulsen una Learning Factory del calçat a Elx per a formació i innovació

Generalitat, Ajuntament d'Elx, UMH, Inescop i les patronals del sector han firmat un protocol per a llançar la Learning Factory-Escola Municipal del Calçat. El projecte aspira a reforçar la competitivitat amb formació pràctica, tecnologia i col·laboració públic-privada.

La Comunitat Valenciana va importar 47 milions de l’Iran i va exportar 6,3 milions en 2025

La Comunitat Valenciana va importar de l'Iran 47 milions d'euros en 2025 i només va exportar 6,3 milions, amb un fort pes de safrà, pistatxos i polímers. Un informe de Cambra València advertix d'efectes econòmics del conflicte en la zona.

L’IVAM revisa la modernitat a través de tres generacions de la família Pinazo

L'IVAM acull fins al 7 de febrer de 2027 la mostra 'L'aura d'una saga moderna', amb 138 obres d'Ignacio, José i Marisa Pinazo. El recorregut enllaça del Naturalisme i el Modernisme a l'Art déco i recupera la figura de Marisa.

28 anys de presó per assassinar i robar al canonge de la Catedral de València

Un jurat popular ha avalat la condemna a 28 anys per a l'autor de la mort del canonge emèrit de 79 anys en el seu domicili. No es fixa indemnització civil i la resolució és recurrible.

Aznar participarà en Forinvest 2026 per a analitzar l’escenari geoestratègic

José María Aznar intervindrà en Forinvest 2026 l'11 de març en Fira València amb una ponència sobre el nou desorde mundial. La seua xarrada s'emmarca en el Business & Innovation Fòrum.

Espanya inicia la classificació al Mundial 2027 davant Islàndia a Castelló

La campiona del món debuta en el grup A3 davant la 16a del rànquing FIFA en Castalia a les 19 hores, amb una llista amb onze canvis i el retorn de Missa Rodríguez.