S’eliminen franges horàries en municipis de menys de 10.000 habitants en fase 0 i 1

Vespre de desconfinament a Can Boada de Terrassa

Les franges horàries s’eliminen a partir de hui en els municipis de menys de 10.000 habitants | Marta

 

El Govern ha publicat en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE) una ordre que elimina les franges horàries en municipis de menys de 10.000 habitants que estiguen en fase 0 i 1. A demés, podran obrir bars i restaurants per al seu consum dins amb certes condicions.

 

Esta disposició entra en vigor este mateix divendres. Els municipis han de tindre una densitat inferior a 100 habitants per quilòmetre quadrat. Podran assistir als velatoris 15 persones en espais tancats i 25 a l’aire lliure. També es podrà anar al temple si no es supera el 50% de l’aforament. Estarà permés que òbriguen també les biblioteques, amb un terç de l’aforament.

 

Esta ordre elimina les franges per a la població infantil i també per als deportistes no professionals. A demés, no serà obligatori només un acompanyant en el cas dels xiquets. L’activitat es podrà practicar en el terme municipal o a una distància màxima de cinc quilòmetres, incloent municipis del costat, però sempre que també siguen de menys de 10.000 habitants.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.