S’eliminen franges horàries en municipis de menys de 10.000 habitants en fase 0 i 1

Vespre de desconfinament a Can Boada de Terrassa

Les franges horàries s’eliminen a partir de hui en els municipis de menys de 10.000 habitants | Marta

 

El Govern ha publicat en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE) una ordre que elimina les franges horàries en municipis de menys de 10.000 habitants que estiguen en fase 0 i 1. A demés, podran obrir bars i restaurants per al seu consum dins amb certes condicions.

 

Esta disposició entra en vigor este mateix divendres. Els municipis han de tindre una densitat inferior a 100 habitants per quilòmetre quadrat. Podran assistir als velatoris 15 persones en espais tancats i 25 a l’aire lliure. També es podrà anar al temple si no es supera el 50% de l’aforament. Estarà permés que òbriguen també les biblioteques, amb un terç de l’aforament.

 

Esta ordre elimina les franges per a la població infantil i també per als deportistes no professionals. A demés, no serà obligatori només un acompanyant en el cas dels xiquets. L’activitat es podrà practicar en el terme municipal o a una distància màxima de cinc quilòmetres, incloent municipis del costat, però sempre que també siguen de menys de 10.000 habitants.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.