Una empresa de Sagunt crea mascaretes transparents per a facilitar la comunicació durant les rutes turístiques

 

L’empresa ‘Celia Peris Visitas Guiadas’ de la localitat de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), continua apostant per les visites inclusives, segons han destacat des de la Delegació de Turisme. La innovació i la inclusió han marcat el full de ruta de l’empresa des del seu naixement.

 

L’última novetat en afegir-se a les visites ha sigut la incorporació de mascaretes transparents, donant resposta d’esta forma a la necessitat de trencar amb la barrera que suposava en comunicar-se amb persones amb dificultats auditives. «Era necessari oferir visites a on totes les persones pogueren disfrutar d’esta, sense perdre’s res a causa de la mascareta. Quan vam saber les condicions en les que treballaríem, ens vam posar a buscar la millor solució», explica Celia Peris. «La nostra experiència en visites inclusives és àmplia, portem molts anys fent-les. És per això que les visites que s’oferixen des del Departament de Turisme i les de la meua empresa, continuaran sent-ho. Per exemple, en la Ruta Teatralitzada del Greal, tant l’actor com jo, comptarem amb mascaretes transparents».

 

La regidora de Turisme, Natalia Antonino, assegura que des del Departament «es treballa el destí Sagunt i Comarca inclusives. I per descomptat creiem que són necessàries i molt benvingudes totes les iniciatives que puguen incloure dins de les rutes a les persones amb diversitat funcional».

 

Els productes nous han sigut el senyal d’identitat d’esta jove empresa. Mostra d’això són les visites que, des del Departament de Turisme, s’estan fent per a fer costat al sector empresarial i la resposta dels visitants ha sigut excel·lent, completant tots els aforaments d’estes.

 

La Delegació de Turisme ha presentat, en col·laboració amb el Patronat Provincial de Turisme, una varietat d’activitats i tallers per a donar suport al sector del turisme i l’hostaleria del municipi durant la temporada estival. Esta proposta relacionada amb productes turístics del municipi, oferix diferents rutes com la ruta del patrimoni industrial, la ruta teatralitzada del Greal i la ruta amb tren al Grau Vell. També inclou tallers romans i una gimcana per al públic familiar i una visita en el tren turístic.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.