Una empresa de Sagunt crea mascaretes transparents per a facilitar la comunicació durant les rutes turístiques

 

L’empresa ‘Celia Peris Visitas Guiadas’ de la localitat de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), continua apostant per les visites inclusives, segons han destacat des de la Delegació de Turisme. La innovació i la inclusió han marcat el full de ruta de l’empresa des del seu naixement.

 

L’última novetat en afegir-se a les visites ha sigut la incorporació de mascaretes transparents, donant resposta d’esta forma a la necessitat de trencar amb la barrera que suposava en comunicar-se amb persones amb dificultats auditives. «Era necessari oferir visites a on totes les persones pogueren disfrutar d’esta, sense perdre’s res a causa de la mascareta. Quan vam saber les condicions en les que treballaríem, ens vam posar a buscar la millor solució», explica Celia Peris. «La nostra experiència en visites inclusives és àmplia, portem molts anys fent-les. És per això que les visites que s’oferixen des del Departament de Turisme i les de la meua empresa, continuaran sent-ho. Per exemple, en la Ruta Teatralitzada del Greal, tant l’actor com jo, comptarem amb mascaretes transparents».

 

La regidora de Turisme, Natalia Antonino, assegura que des del Departament «es treballa el destí Sagunt i Comarca inclusives. I per descomptat creiem que són necessàries i molt benvingudes totes les iniciatives que puguen incloure dins de les rutes a les persones amb diversitat funcional».

 

Els productes nous han sigut el senyal d’identitat d’esta jove empresa. Mostra d’això són les visites que, des del Departament de Turisme, s’estan fent per a fer costat al sector empresarial i la resposta dels visitants ha sigut excel·lent, completant tots els aforaments d’estes.

 

La Delegació de Turisme ha presentat, en col·laboració amb el Patronat Provincial de Turisme, una varietat d’activitats i tallers per a donar suport al sector del turisme i l’hostaleria del municipi durant la temporada estival. Esta proposta relacionada amb productes turístics del municipi, oferix diferents rutes com la ruta del patrimoni industrial, la ruta teatralitzada del Greal i la ruta amb tren al Grau Vell. També inclou tallers romans i una gimcana per al públic familiar i una visita en el tren turístic.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.