L’EMT reforça el servici d’autobusos en un 30% a partir del dilluns

 

L’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València incrementarà a partir del dilluns 7 de setembre el seu servici en un 30% i reforçarà les línies cap als centres escolars i universitaris de cara a l’inici del curs.

 

A demés, tornarà a entrar en funcionament la línia 63 que connecta l’Estació del Nord amb el campus de Burjassot per a facilitar la mobilitat als estudiants, després de què el seu servici s’interrompera durant la pandèmia amb motiu de la suspensió de l’activitat universitària, ha explicat l’Ajuntament de València en un comunicat.

 

Igualment, s’ha restablit el recorregut final de la línia 98 fins a l’Estació del Cabanyal per a donar connexió entre l’estació i la universitat de Tarongers. A demés, coincidint amb l’inici del calendari lectiu escolar, la línia 73 tornarà a fer les entrades al CIPFP Misericòrdia en el seu horari habitual.

 

L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’estació del carrer de Colón també ha ampliat al setembre el seu horari d’atenció presencial, que passa a ser de 08.30 a 18.00 hores.

Últimes notícies

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.

Alerta taronja este dimecres per fortes pluges a la província de València

Emergències ha activat per a este dimecres l’alerta taronja en tota la província de València per fortes pluges i tempestes, amb fins a 80 l/m2 en poques hores i possibilitat de granís de fins a quatre centímetres.