L’EMT reforça el servici d’autobusos en un 30% a partir del dilluns

 

L’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València incrementarà a partir del dilluns 7 de setembre el seu servici en un 30% i reforçarà les línies cap als centres escolars i universitaris de cara a l’inici del curs.

 

A demés, tornarà a entrar en funcionament la línia 63 que connecta l’Estació del Nord amb el campus de Burjassot per a facilitar la mobilitat als estudiants, després de què el seu servici s’interrompera durant la pandèmia amb motiu de la suspensió de l’activitat universitària, ha explicat l’Ajuntament de València en un comunicat.

 

Igualment, s’ha restablit el recorregut final de la línia 98 fins a l’Estació del Cabanyal per a donar connexió entre l’estació i la universitat de Tarongers. A demés, coincidint amb l’inici del calendari lectiu escolar, la línia 73 tornarà a fer les entrades al CIPFP Misericòrdia en el seu horari habitual.

 

L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’estació del carrer de Colón també ha ampliat al setembre el seu horari d’atenció presencial, que passa a ser de 08.30 a 18.00 hores.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.