Un enorme hipopòtam s’escapa d’un circ a Almeria i es passeja pel carrer

Imatge de l'hipopòtam escapat a Roquetes de Mar

Imatge de l’hipopòtam escapat a Roquetas de Mar | Twitter

 

La població de Roquetas de Mar, a Almeria, va viure divendres una d’aquelles sorprenents situacions que passen molt poques vegades i que deixen a tot el món amb la boca oberta. Per motius que encara es desconeixen, un gran hipopòtam es va escapar d’un circ que hi havia al municipi i va estar passejant-se per la població durant un temps. Per sort, no es van haver de lamentar danys personals ni materials i tot va quedar en una anècdota.

 

Cap a les 20.10 hores de la vesprada del divendres, el telèfon d’emergències 112 va començar a rebre nombroses cridades alertant que un hipopòtam s’estava passejant per les rodalies d’un centre comercial de Roquetas de Mar. Els serveis d’emergència van informar seguidament a la Policia Local dels fets i aquesta es va posar en contacte amb el circ al qual pertany l’animal.

 

Membres del mateix circ van ser els encarregats de reconduir a l’animal fins al recinte de nou. Es dóna el cas que aquest exemplar es trobava en una zona molt segura per la presència de tanques, cosa que va facilitar la seua captura i que no hi haguera danys. Aquestes són algunes de les impressionants imatges que alguns conductors van publicar a Twitter:

 

 

El col·lectiu de circs s’indigna i demana una investigació

Després dels fets, l’associació ‘Circos Reunidos’ va expressar la seua indignació condemnant «plenament» el comportament del Circ Roma Dola i es «desmarca totalment» de la situació dels animals en aquest recinte. A més, demanen al Servei de Protecció de la Natura (Seprona) de la Guàrdia Civil i a la Policia Local de Roquetas que inicien una investigació i inspecció «precisa» sobre l’incident i l’estat dels animals.

 

«Tots els animals dels circs que pertanyen a aquesta associació compleixen unes exquisites mesures de seguretat i benestar animal, tenen veterinari propi les 24 hores del dia, grans recintes per a córrer i jugar, vigilant de seguretat, cuidadors especialitzats per espècies i tota la documentació en regla», assegura en un comunicat l’associació.  

 

A més, el col·lectiu ha sigut molt dur amb el recinte assegurant que «mals professionals hi ha en tots els sectors». En aquest sentit, es desmarca «completament» d’aquest circ, a qui acusa de no complir amb els requisits per a formar part de l’associació.

Últimes notícies

Ruixats amb tempestes en el nord de Castelló i lleuger descens de les màximes

La Comunitat Valenciana tindrà hui cels poc nuvolosos al matí i ruixats amb tempesta probables a la vesprada en el nord de Castelló, amb temperatures sense canvis importants.

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.