Un enorme hipopòtam s’escapa d’un circ a Almeria i es passeja pel carrer

Imatge de l'hipopòtam escapat a Roquetes de Mar

Imatge de l’hipopòtam escapat a Roquetas de Mar | Twitter

 

La població de Roquetas de Mar, a Almeria, va viure divendres una d’aquelles sorprenents situacions que passen molt poques vegades i que deixen a tot el món amb la boca oberta. Per motius que encara es desconeixen, un gran hipopòtam es va escapar d’un circ que hi havia al municipi i va estar passejant-se per la població durant un temps. Per sort, no es van haver de lamentar danys personals ni materials i tot va quedar en una anècdota.

 

Cap a les 20.10 hores de la vesprada del divendres, el telèfon d’emergències 112 va començar a rebre nombroses cridades alertant que un hipopòtam s’estava passejant per les rodalies d’un centre comercial de Roquetas de Mar. Els serveis d’emergència van informar seguidament a la Policia Local dels fets i aquesta es va posar en contacte amb el circ al qual pertany l’animal.

 

Membres del mateix circ van ser els encarregats de reconduir a l’animal fins al recinte de nou. Es dóna el cas que aquest exemplar es trobava en una zona molt segura per la presència de tanques, cosa que va facilitar la seua captura i que no hi haguera danys. Aquestes són algunes de les impressionants imatges que alguns conductors van publicar a Twitter:

 

 

El col·lectiu de circs s’indigna i demana una investigació

Després dels fets, l’associació ‘Circos Reunidos’ va expressar la seua indignació condemnant «plenament» el comportament del Circ Roma Dola i es «desmarca totalment» de la situació dels animals en aquest recinte. A més, demanen al Servei de Protecció de la Natura (Seprona) de la Guàrdia Civil i a la Policia Local de Roquetas que inicien una investigació i inspecció «precisa» sobre l’incident i l’estat dels animals.

 

«Tots els animals dels circs que pertanyen a aquesta associació compleixen unes exquisites mesures de seguretat i benestar animal, tenen veterinari propi les 24 hores del dia, grans recintes per a córrer i jugar, vigilant de seguretat, cuidadors especialitzats per espècies i tota la documentació en regla», assegura en un comunicat l’associació.  

 

A més, el col·lectiu ha sigut molt dur amb el recinte assegurant que «mals professionals hi ha en tots els sectors». En aquest sentit, es desmarca «completament» d’aquest circ, a qui acusa de no complir amb els requisits per a formar part de l’associació.

Últimes notícies

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.

La Generalitat planteja 35 vivendes industrialitzades i de lloguer assequible a Chiva

La Generalitat ha proposat a l'Ajuntament de Chiva construir 35 vivendes industrialitzades de protecció pública per a lloguer assequible dins del Pla Viu Dana, que preveu 250 pisos en sis municipis afectats per la DANA.

Paiporta tanca l’últim punt d’apilament d’enderrocs de la dana després de retirar 58.400 tones

El tancament de l'últim punt d'apilament a Paiporta posa fi a la segona fase del dispositiu extraordinari de retirada de residus de la dana, amb un fort esforç inversor de la Generalitat.

Pedro Martínez defén la seua imatge i destaca la seua sintonia amb Scariolo abans de la Final Four

Pedro Martínez reivindica que no és un entrenador conflictiu, ressalta la seua amistat i respecte per Sergio Scariolo i apel·la a la confiança interna abans de la Final Four davant el Reial Madrid.

Dolores convoca una manifestació contra el crim masclista que va posar fi a la vida de Marisol i el seu fill

L'Ajuntament de Dolores convoca una manifestació per a este divendres en repulsa per l'assassinat masclista de Marisol i el seu fill Alberto, després d'un minut de silenci enfront de la casa consistorial.

Scariolo es reivindica abans de la Final Four: encara puc ajudar un equip a aconseguir grans resultats

Sergio Scariolo explica que va fitxar pel Reial Madrid per a demostrar-se que seguix capacitat per a liderar a un equip a grans resultats i afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb ambició i equilibri emocional.

El TSJCV avala la doble denominació Castelló/Castelló i rebutja dos recursos

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha desestimat dos recursos contra el canvi de nom del municipi a la seua forma bilingüe Castelló/Castelló, en considerar que la decisió és jurídicament vàlida i no arbitrària.