Un enorme hipopòtam s’escapa d’un circ a Almeria i es passeja pel carrer

Imatge de l'hipopòtam escapat a Roquetes de Mar

Imatge de l’hipopòtam escapat a Roquetas de Mar | Twitter

 

La població de Roquetas de Mar, a Almeria, va viure divendres una d’aquelles sorprenents situacions que passen molt poques vegades i que deixen a tot el món amb la boca oberta. Per motius que encara es desconeixen, un gran hipopòtam es va escapar d’un circ que hi havia al municipi i va estar passejant-se per la població durant un temps. Per sort, no es van haver de lamentar danys personals ni materials i tot va quedar en una anècdota.

 

Cap a les 20.10 hores de la vesprada del divendres, el telèfon d’emergències 112 va començar a rebre nombroses cridades alertant que un hipopòtam s’estava passejant per les rodalies d’un centre comercial de Roquetas de Mar. Els serveis d’emergència van informar seguidament a la Policia Local dels fets i aquesta es va posar en contacte amb el circ al qual pertany l’animal.

 

Membres del mateix circ van ser els encarregats de reconduir a l’animal fins al recinte de nou. Es dóna el cas que aquest exemplar es trobava en una zona molt segura per la presència de tanques, cosa que va facilitar la seua captura i que no hi haguera danys. Aquestes són algunes de les impressionants imatges que alguns conductors van publicar a Twitter:

 

 

El col·lectiu de circs s’indigna i demana una investigació

Després dels fets, l’associació ‘Circos Reunidos’ va expressar la seua indignació condemnant «plenament» el comportament del Circ Roma Dola i es «desmarca totalment» de la situació dels animals en aquest recinte. A més, demanen al Servei de Protecció de la Natura (Seprona) de la Guàrdia Civil i a la Policia Local de Roquetas que inicien una investigació i inspecció «precisa» sobre l’incident i l’estat dels animals.

 

«Tots els animals dels circs que pertanyen a aquesta associació compleixen unes exquisites mesures de seguretat i benestar animal, tenen veterinari propi les 24 hores del dia, grans recintes per a córrer i jugar, vigilant de seguretat, cuidadors especialitzats per espècies i tota la documentació en regla», assegura en un comunicat l’associació.  

 

A més, el col·lectiu ha sigut molt dur amb el recinte assegurant que «mals professionals hi ha en tots els sectors». En aquest sentit, es desmarca «completament» d’aquest circ, a qui acusa de no complir amb els requisits per a formar part de l’associació.

Últimes notícies

Detingut a Alacant per un any d’assetjament a la seua exparella amb pintades sexuals en el cotxe

La Policia Nacional ha detingut a Cocentaina a un home de 47 anys acusat d'un any d'assetjament a la seua exparella mitjançant pintades sexuals en el seu cotxe i notes vexatòries en el seu entorn personal i laboral, que van obligar la víctima a rebre atenció psicològica.

Detingut un home per 14 robatoris en vivendes de Peníscola a les quals accedia per la terrassa

La Guàrdia Civil deté a un home de 43 anys acusat de 14 robatoris amb força en vivendes de Peníscola, on presumptament entrava fracturant la porta de la terrassa.

Detinguts dos hòmens i un menor a Almassora per portar droga oculta en un cotxe

La Guàrdia Civil arresta a Almassora a dos adults i un menor després de localitzar haixix, marihuana i diners en efectiu ocults en el cotxe en el qual circulaven.

Pérez Llorca abordarà en Les Corts la situació valenciana i la relació amb el Govern

Juanfran Pérez Llorca afrontarà una nova sessió de control en Les Corts centrada en la situació política, econòmica i social de la Comunitat Valenciana i en la col·laboració del Govern central.

La exalcaldesa de Requena defén que no va haver-hi víctimes en la dana per l’avís a la població

La exalcaldesa de Requena, Rocío Cortés, declara davant el jutjat que l'absència de morts i ferits en la dana es va deure als avisos i mesures preventives adoptades des de la matinada.

Una caixa de resistència ajuda als docents valencians en vaga indefinida

La Coordinadora d’Assemblees Docents del País Valencià impulsa una caixa de resistència per a fer costat econòmicament al professorat en vaga indefinida i facilitar la continuïtat de les mobilitzacions.

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.