Un enorme hipopòtam s’escapa d’un circ a Almeria i es passeja pel carrer

Ejemplo de shortcode con estilo
Imatge de l’hipopòtam escapat a Roquetas de Mar | Twitter   La població de Roquetas de Mar, a Almeria, va viure divendres una d’aquelles sorprenents situacions que passen molt poques vegades i que deixen a tot el món amb la boca oberta. Per motius que encara es desconeixen, un gran hipopòtam es va escapar d’un circ […]
Imatge de l'hipopòtam escapat a Roquetes de Mar

Imatge de l’hipopòtam escapat a Roquetas de Mar | Twitter

 

La població de Roquetas de Mar, a Almeria, va viure divendres una d’aquelles sorprenents situacions que passen molt poques vegades i que deixen a tot el món amb la boca oberta. Per motius que encara es desconeixen, un gran hipopòtam es va escapar d’un circ que hi havia al municipi i va estar passejant-se per la població durant un temps. Per sort, no es van haver de lamentar danys personals ni materials i tot va quedar en una anècdota.

 

Cap a les 20.10 hores de la vesprada del divendres, el telèfon d’emergències 112 va començar a rebre nombroses cridades alertant que un hipopòtam s’estava passejant per les rodalies d’un centre comercial de Roquetas de Mar. Els serveis d’emergència van informar seguidament a la Policia Local dels fets i aquesta es va posar en contacte amb el circ al qual pertany l’animal.

 

Membres del mateix circ van ser els encarregats de reconduir a l’animal fins al recinte de nou. Es dóna el cas que aquest exemplar es trobava en una zona molt segura per la presència de tanques, cosa que va facilitar la seua captura i que no hi haguera danys. Aquestes són algunes de les impressionants imatges que alguns conductors van publicar a Twitter:

 

 

El col·lectiu de circs s’indigna i demana una investigació

Després dels fets, l’associació ‘Circos Reunidos’ va expressar la seua indignació condemnant «plenament» el comportament del Circ Roma Dola i es «desmarca totalment» de la situació dels animals en aquest recinte. A més, demanen al Servei de Protecció de la Natura (Seprona) de la Guàrdia Civil i a la Policia Local de Roquetas que inicien una investigació i inspecció «precisa» sobre l’incident i l’estat dels animals.

 

«Tots els animals dels circs que pertanyen a aquesta associació compleixen unes exquisites mesures de seguretat i benestar animal, tenen veterinari propi les 24 hores del dia, grans recintes per a córrer i jugar, vigilant de seguretat, cuidadors especialitzats per espècies i tota la documentació en regla», assegura en un comunicat l’associació.  

 

A més, el col·lectiu ha sigut molt dur amb el recinte assegurant que «mals professionals hi ha en tots els sectors». En aquest sentit, es desmarca «completament» d’aquest circ, a qui acusa de no complir amb els requisits per a formar part de l’associació.

Últimes notícies

Els acusats del ‘cas Bar España’ demanen prescriure les injúries i calúmnies

Les defenses dels set acusats de difondre el bulo del conegut com a ‘cas Bar España’ han sol·licitat al jutge a Castelló que declare prescrits els delictes d’injúries i calúmnies i que rebutge el paper de la Fiscalia com a part acusadora. El judici ha començat amb llargues qüestions prèvies i problemes tècnics que han impedit la primera declaració prevista per videoconferència.

Les víctimes de la DANA demanen empatia per a la marxa del segon aniversari a València

Les associacions de víctimes de la DANA han fet una crida a la ciutadania perquè secunde la manifestació convocada a València el 31 d’octubre, quan es compliran dos anys de les riudes que van causar 233 morts. Reclamen empatia, unitat i responsabilitats polítiques al Consell per la gestió d’aquella catàstrofe.

Esquerra Unida se suma finalment a la coalició Compromís-Front Valencià per al 23J valencià

Esquerra Unida del País Valencià ha acceptat l últim oferiment de Compromís per a concórrer junta a Podem i Esquerra Republicana del País Valencià a les generals del 29 de novembre, en una candidatura que es dirà Compromís-Front Valencià i que encara ha de ser ratificada per la militància d EUPV.

L’assetjador de Mazón va revisar 170 vegades la seua agenda i va buscar dades de la seua dona

Un home investigat per amenaçar de mort Carlos Mazón després de la dana de 2024 ha consultat 170 vegades la seua agenda pública i ha buscat informació sobre el seu domicili i la seua dona. Un nou informe policial ha motivat la reobertura de la causa i el jutjat dona ara deu dies a Fiscalia i acusacions per demanar juí oral o l’arxiu.

Els equips del SAMU reanimen enguany 1.841 persones en parada cardíaca a la Comunitat Valenciana

Els equips mèdics del SAMU han reanimat enguany 1.841 persones en parada cardiorrespiratòria a la Comunitat Valenciana, 902 d’elles a la província de València. Sanitat impulsa jornades de formació en reanimació cardiopulmonar bàsica per a la població.

Kata, el gos policia d’Alacant, destapa una maleta amb cocaïna d’un pròfug buscat des de 2020

Un home de 28 anys buscat des de 2020 per un jutjat d'Almeria ha sigut detingut a l'estació d'autobusos d'Alacant per tràfic de drogues, després que la gossa policia Kata localitzara una maleta amb 678 grams de cocaïna en un autobús de la línia Algeciras-Barcelona.

Pérez Llorca reivindica una intel·ligència artificial al servici de les persones

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha defensat en un congrés a Alacant una intel·ligència artificial basada en la responsabilitat, la confiança i la supervisió humana per a millorar la sanitat, l’Administració i els servicis d’emergències.

Arriba Adam, la primera DANA de gran impacte que sacseja el Mediterrani

L’Aemet ha batejat com Adam la primera DANA de gran impacte de la temporada 2026-2027, que deixarà ruixats molt forts i persistents al Mediterrani peninsular i Balears almenys fins dilluns.