Anuncios

Una entitat bancària d’Ucraïna busca a València 300 pisos de lloguer per a allotjar a treballadors i les seues famílies

Una important entitat bancària d’Ucraïna busca a València allotjament per a 300 treballadors que vindran amb les seues famílies a la ciutat en tres grups de 100. Compten amb un pressupost per a destinar al lloguer entre els 1.000 i 2.500 euros mensuals.

“Ens ha contactat una important entitat bancària d’Ucraïna demanant-nos allotjament per a 300 treballadors que vindran amb les seues famílies a la ciutat en tres grups de 100”, assenyala Luis Martínez, director de la divisió de lloguers de Engel & Völkers València. “També el consolat d’Ucraïna ens ha sol·licitat reubicar a 50 famílies”, afig al mateix temps que es lamenta de no comptar amb edificis o grans complexos perquè puguen allotjar-se tots junts com sol·liciten les companyies.

Anuncios

En l’últim mes, el 15-20% de les peticions de lloguer que Engel & Völkers València ha rebut provenia de ciutadans ucraïnesos, si bé hi ha hagut dies que han arribat a representar el 90% dels leads.”Estem tenint una gran demanda de ciutadans ucraïnesos que busquen un habitatge per a llogar a la ciutat i no hi ha oferta suficient per a atendre-la”, ha explicat el director de Engel & Völkers València, Miguel Ángel Cantos.

“Ara mateix estan allotjats en cases de familiars, amics o lloguers vacacionals i es troben en cerca d’una propietat per a poder viure en ella amb la seua família” i per aquest motiu fa una crida no sols a la solidaritat amb els ucraïnesos que estan arribant a València fugint del conflicte, sinó també a tots aquells propietaris que estiguen disposats a llogar els seus habitatges a persones solvents.

La companyia ha aconseguit reubicar a 35 famílies en un edifici cèntric de la ciutat. L’edifici rehabilitat té 75 habitatges a estrenar de superfícies entre 60 i 90 m², d’un i dos dormitoris, amb garatge, traster i zones comunes en les quals estan instal·lant-se les famílies a mesura que van acabant d’equipar els immobles, gràcies a 100.000 euros de donació que ha aportat la central de Engel & Völkers.

En aquest cas, el perfil de client ucraïnés que està rebent l’empresa és de poder adquisitiu mig-alt perquè la major part d’ells tenien llocs directius o eren empresaris al seu país. Predominen les famílies amb un o dos fills que sol·liciten habitatges completament moblats, amb dos o tres dormitoris i dos banys, encara que també hi ha perfils que busquen d’una habitació. La preferència és que estiguen situades en zones cèntriques amb bones comunicacions.“Compten amb un pressupost per a destinar al lloguer entre els 1.000 i 2.500 euros mensuals i són persones solvents i treballadores”, descriu Martínez que ha tancat les ultimes 25 operacions de lloguer amb ucraïnesos a un cost mitjà de 1.600 euros mensuals.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios