Una entitat bancària d’Ucraïna busca a València 300 pisos de lloguer per a allotjar a treballadors i les seues famílies

Una important entitat bancària d’Ucraïna busca a València allotjament per a 300 treballadors que vindran amb les seues famílies a la ciutat en tres grups de 100. Compten amb un pressupost per a destinar al lloguer entre els 1.000 i 2.500 euros mensuals.

“Ens ha contactat una important entitat bancària d’Ucraïna demanant-nos allotjament per a 300 treballadors que vindran amb les seues famílies a la ciutat en tres grups de 100”, assenyala Luis Martínez, director de la divisió de lloguers de Engel & Völkers València. “També el consolat d’Ucraïna ens ha sol·licitat reubicar a 50 famílies”, afig al mateix temps que es lamenta de no comptar amb edificis o grans complexos perquè puguen allotjar-se tots junts com sol·liciten les companyies.

En l’últim mes, el 15-20% de les peticions de lloguer que Engel & Völkers València ha rebut provenia de ciutadans ucraïnesos, si bé hi ha hagut dies que han arribat a representar el 90% dels leads.”Estem tenint una gran demanda de ciutadans ucraïnesos que busquen un habitatge per a llogar a la ciutat i no hi ha oferta suficient per a atendre-la”, ha explicat el director de Engel & Völkers València, Miguel Ángel Cantos.

“Ara mateix estan allotjats en cases de familiars, amics o lloguers vacacionals i es troben en cerca d’una propietat per a poder viure en ella amb la seua família” i per aquest motiu fa una crida no sols a la solidaritat amb els ucraïnesos que estan arribant a València fugint del conflicte, sinó també a tots aquells propietaris que estiguen disposats a llogar els seus habitatges a persones solvents.

La companyia ha aconseguit reubicar a 35 famílies en un edifici cèntric de la ciutat. L’edifici rehabilitat té 75 habitatges a estrenar de superfícies entre 60 i 90 m², d’un i dos dormitoris, amb garatge, traster i zones comunes en les quals estan instal·lant-se les famílies a mesura que van acabant d’equipar els immobles, gràcies a 100.000 euros de donació que ha aportat la central de Engel & Völkers.

En aquest cas, el perfil de client ucraïnés que està rebent l’empresa és de poder adquisitiu mig-alt perquè la major part d’ells tenien llocs directius o eren empresaris al seu país. Predominen les famílies amb un o dos fills que sol·liciten habitatges completament moblats, amb dos o tres dormitoris i dos banys, encara que també hi ha perfils que busquen d’una habitació. La preferència és que estiguen situades en zones cèntriques amb bones comunicacions.“Compten amb un pressupost per a destinar al lloguer entre els 1.000 i 2.500 euros mensuals i són persones solvents i treballadores”, descriu Martínez que ha tancat les ultimes 25 operacions de lloguer amb ucraïnesos a un cost mitjà de 1.600 euros mensuals.

Últimes notícies

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.

Rescatats dos banyistes arrossegats per un fort corrent a la cala del Moraig

Dos persones que feien paddle surf a la cala del Moraig, al Poble Nou de Benitatxell, han sigut rescatades després de quedar arrossegades per forts corrents causats per un canvi sobtat d’oratge. El telèfon mòbil protegit que portaven ha sigut clau per a localitzar-les després de quasi dos hores de búsqueda.

Així afectarà l’oratge a la visió de l’eclipsi solar des de Castelló i Alacant

L’eclipsi solar d’este dimecres es preveu amb cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló i a l’interior nord d’Alacant.

Compromís acusa Catalá de posar els joves a la cua davant el turisme

Compromís assegura que l’infobaròmetre municipal sobre la joventut evidencia greus dificultats per accedir a una vivenda i critica que el govern de Catalá prioritza el turisme. El sondeig mostra que més de la mitat dels jóvens de València encara no s’han emancipat.

La Comunitat Valenciana s’oferix per a ajudar Colòmbia després del terratrémol

La Generalitat ha expressat les seues condolences per les víctimes del terratrémol de Colòmbia i s’ha posat a disposició per a col·laborar en la resposta humanitària, especialment a través de les ONG valencianes que treballen en el país.

Pinedo atura per l’eclipse les seues històriques Corregudes de Joies

La pedania de Pinedo està celebrant les seues Corregudes de Joies, una tradició de més de 180 anys que s’interromprà demà per l’eclipse i es reprendrà dijous a la platja.

Víctor Chust augura un Elche molt compacte i amb fam de LALIGA

El central valencià de l’Elche, Víctor Chust, assegura que es veurà un equip molt compacte i compromés i destaca el rècord de 27.000 abonats per a la nova temporada de LALIGA.