Una entitat bancària d’Ucraïna busca a València 300 pisos de lloguer per a allotjar a treballadors i les seues famílies

Una important entitat bancària d’Ucraïna busca a València allotjament per a 300 treballadors que vindran amb les seues famílies a la ciutat en tres grups de 100. Compten amb un pressupost per a destinar al lloguer entre els 1.000 i 2.500 euros mensuals.

“Ens ha contactat una important entitat bancària d’Ucraïna demanant-nos allotjament per a 300 treballadors que vindran amb les seues famílies a la ciutat en tres grups de 100”, assenyala Luis Martínez, director de la divisió de lloguers de Engel & Völkers València. “També el consolat d’Ucraïna ens ha sol·licitat reubicar a 50 famílies”, afig al mateix temps que es lamenta de no comptar amb edificis o grans complexos perquè puguen allotjar-se tots junts com sol·liciten les companyies.

En l’últim mes, el 15-20% de les peticions de lloguer que Engel & Völkers València ha rebut provenia de ciutadans ucraïnesos, si bé hi ha hagut dies que han arribat a representar el 90% dels leads.”Estem tenint una gran demanda de ciutadans ucraïnesos que busquen un habitatge per a llogar a la ciutat i no hi ha oferta suficient per a atendre-la”, ha explicat el director de Engel & Völkers València, Miguel Ángel Cantos.

“Ara mateix estan allotjats en cases de familiars, amics o lloguers vacacionals i es troben en cerca d’una propietat per a poder viure en ella amb la seua família” i per aquest motiu fa una crida no sols a la solidaritat amb els ucraïnesos que estan arribant a València fugint del conflicte, sinó també a tots aquells propietaris que estiguen disposats a llogar els seus habitatges a persones solvents.

La companyia ha aconseguit reubicar a 35 famílies en un edifici cèntric de la ciutat. L’edifici rehabilitat té 75 habitatges a estrenar de superfícies entre 60 i 90 m², d’un i dos dormitoris, amb garatge, traster i zones comunes en les quals estan instal·lant-se les famílies a mesura que van acabant d’equipar els immobles, gràcies a 100.000 euros de donació que ha aportat la central de Engel & Völkers.

En aquest cas, el perfil de client ucraïnés que està rebent l’empresa és de poder adquisitiu mig-alt perquè la major part d’ells tenien llocs directius o eren empresaris al seu país. Predominen les famílies amb un o dos fills que sol·liciten habitatges completament moblats, amb dos o tres dormitoris i dos banys, encara que també hi ha perfils que busquen d’una habitació. La preferència és que estiguen situades en zones cèntriques amb bones comunicacions.“Compten amb un pressupost per a destinar al lloguer entre els 1.000 i 2.500 euros mensuals i són persones solvents i treballadores”, descriu Martínez que ha tancat les ultimes 25 operacions de lloguer amb ucraïnesos a un cost mitjà de 1.600 euros mensuals.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.