Estudiants netegen la Vall de les Fonts d’Oliva

 

L’IES Gregori Maians d’Oliva, en la Safor (València), ha organitzat esta setmana passada, dos jornades de treballs de neteja a la Vall de les Fonts. Esta activitat va comptar amb la participació de l’alumnat de 4t d’ESO i 1er de Batxiller i del seu professorat. La regidora d’Educació i Medi Ambient i professora del centre educatiu, Maria Josep Llorens, també va participar com a tutora d’un dels cursos.

 

El gran treball fet pels i les alumnes d’este centre, junt als coordinadors de l’activitat, van permetre arreplegar de la Vall més de 20 kg de vidres, llaunes, toalletes i altres tipus de restes de brutícia.

 

Alguns participants, que ja són repetidors en esta experiència de conscienciació, manifestaven la seua indignació amb les persones irrespectuoses amb el medi ambient, perquè «si totes férem el correcte, no caldria netejar tant a sovint la Vall de Les Fonts», comentava Amèlia, alumna de 4t d’ESO. 

 

Esta activitat demostra la implicació de l’IES Gregori Maians en la neteja de la Vall de Les Fonts: «cal més activitats com esta en els col·legis de tota la localitat per a que la gent prenga consciència del que fa quan tira una toalleta a l’inodor» va comentar una altra de les alumnes que va participar en la iniciativa. Per la seua banda, la regidoria va destacar la importància de respectar el Medi Ambient, canviant xicotets costums en el nostre dia a dia per tal d’afavorir la conservació de llocs naturals tan emblemàtics com La Vall de Les Fonts.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.