El Milió d’Euromilions toca en València

Euromillones

El pot d’Euromilions es situa ara en 71 milions d’euros | Twitter – @tuloteroApp

Una persona que comprà el seu bolet d’Euromilions en València s’ha convertit en milionària. Este divendres, el Milió d’Euromilions ha tocat en la capital del Túria. Concretament, el bolet premiat amb un milió d’euros i amb el codi XPV95090 va ser adquirit en l’Administració de Loteries núm. 64, situada en el carrer de Jesús núm. 94 i coneguda com a l’Administració de Santa Maria Tordera Ruiz.

 

En este sorteig, cap persona ha conseguit encertar els números guanyadors en la Primera Categoria (5+2), que eren el 37, 50, 34, 39, 40, a més de les estrelles 4 i 10. Tot i això, fins a tres persones, tot i que no d’Espanya, s’han emportat el premi de la Segona Categoria (5+1) de 400.907 euros cada un i cinc persones, totes també d’altres països europeus, s’han emportat el premi de la Tercera Categoria (5+0), de 56.025 euros cada un.

 

Com que no hi ha hagut cap encertant de la Primera Categoria, que s’haguera emportat un premi de 61 milions d’euros, el pot per al següent sorteig, i que només es podria endur una persona, es situa en 71 milions d’euros.

 

euromilions 26-10

Premis repartits en l’Euromilions d’este divendres | Loteries i Apostes de l’Estat

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.