El Milió d’Euromilions toca en València

Euromillones

El pot d’Euromilions es situa ara en 71 milions d’euros | Twitter – @tuloteroApp

Una persona que comprà el seu bolet d’Euromilions en València s’ha convertit en milionària. Este divendres, el Milió d’Euromilions ha tocat en la capital del Túria. Concretament, el bolet premiat amb un milió d’euros i amb el codi XPV95090 va ser adquirit en l’Administració de Loteries núm. 64, situada en el carrer de Jesús núm. 94 i coneguda com a l’Administració de Santa Maria Tordera Ruiz.

 

En este sorteig, cap persona ha conseguit encertar els números guanyadors en la Primera Categoria (5+2), que eren el 37, 50, 34, 39, 40, a més de les estrelles 4 i 10. Tot i això, fins a tres persones, tot i que no d’Espanya, s’han emportat el premi de la Segona Categoria (5+1) de 400.907 euros cada un i cinc persones, totes també d’altres països europeus, s’han emportat el premi de la Tercera Categoria (5+0), de 56.025 euros cada un.

 

Com que no hi ha hagut cap encertant de la Primera Categoria, que s’haguera emportat un premi de 61 milions d’euros, el pot per al següent sorteig, i que només es podria endur una persona, es situa en 71 milions d’euros.

 

euromilions 26-10

Premis repartits en l’Euromilions d’este divendres | Loteries i Apostes de l’Estat

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.