El Milió d’Euromilions toca en València

Euromillones

El pot d’Euromilions es situa ara en 71 milions d’euros | Twitter – @tuloteroApp

Una persona que comprà el seu bolet d’Euromilions en València s’ha convertit en milionària. Este divendres, el Milió d’Euromilions ha tocat en la capital del Túria. Concretament, el bolet premiat amb un milió d’euros i amb el codi XPV95090 va ser adquirit en l’Administració de Loteries núm. 64, situada en el carrer de Jesús núm. 94 i coneguda com a l’Administració de Santa Maria Tordera Ruiz.

 

En este sorteig, cap persona ha conseguit encertar els números guanyadors en la Primera Categoria (5+2), que eren el 37, 50, 34, 39, 40, a més de les estrelles 4 i 10. Tot i això, fins a tres persones, tot i que no d’Espanya, s’han emportat el premi de la Segona Categoria (5+1) de 400.907 euros cada un i cinc persones, totes també d’altres països europeus, s’han emportat el premi de la Tercera Categoria (5+0), de 56.025 euros cada un.

 

Com que no hi ha hagut cap encertant de la Primera Categoria, que s’haguera emportat un premi de 61 milions d’euros, el pot per al següent sorteig, i que només es podria endur una persona, es situa en 71 milions d’euros.

 

euromilions 26-10

Premis repartits en l’Euromilions d’este divendres | Loteries i Apostes de l’Estat

 

També pots llegir…

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.