El Milió d’Euromilions toca en València

Euromillones

El pot d’Euromilions es situa ara en 71 milions d’euros | Twitter – @tuloteroApp

Una persona que comprà el seu bolet d’Euromilions en València s’ha convertit en milionària. Este divendres, el Milió d’Euromilions ha tocat en la capital del Túria. Concretament, el bolet premiat amb un milió d’euros i amb el codi XPV95090 va ser adquirit en l’Administració de Loteries núm. 64, situada en el carrer de Jesús núm. 94 i coneguda com a l’Administració de Santa Maria Tordera Ruiz.

 

En este sorteig, cap persona ha conseguit encertar els números guanyadors en la Primera Categoria (5+2), que eren el 37, 50, 34, 39, 40, a més de les estrelles 4 i 10. Tot i això, fins a tres persones, tot i que no d’Espanya, s’han emportat el premi de la Segona Categoria (5+1) de 400.907 euros cada un i cinc persones, totes també d’altres països europeus, s’han emportat el premi de la Tercera Categoria (5+0), de 56.025 euros cada un.

 

Com que no hi ha hagut cap encertant de la Primera Categoria, que s’haguera emportat un premi de 61 milions d’euros, el pot per al següent sorteig, i que només es podria endur una persona, es situa en 71 milions d’euros.

 

euromilions 26-10

Premis repartits en l’Euromilions d’este divendres | Loteries i Apostes de l’Estat

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Dos veïns d’Alacant rebran 12.000 euros per les molèsties d’una discoteca

El Tribunal de Instancia d’Alacant ha condemnat l’Ajuntament a pagar 12.000 euros per danys morals a dos veïns afectats durant anys pel soroll d’una discoteca situada en el soterrani del seu edifici.

Corberán es reforça abans de visitar el Sevilla: Estic sencer, amb forces i il·lusió

Carlos Corberán assegura que es troba sencer, amb forces, il·lusió i ganes per a revertir la mala arrancada del València CF abans de visitar el Sevilla, després d’haver sumat només un punt en quatre jornades.

Arresten un home per incendiar una vivenda a Vall d’Alba

La Guàrdia Civil ha detingut a Vall d'Alba un home de 49 anys acusat d'entrar en una vivenda i provocar un incendi, que va obligar a desallotjar alguns veïns però no va causar ferits.

Xest concentra este cap de setmana 150 pilots en la recta final de l’ESBK

El Circuit Ricardo Tormo rep este cap de setmana 150 pilots per a disputar la sisena prova del Campionat d'Espanya de Superbike.

Xefs de 14 països es jugaran diumenge a Sueca el títol de millor paella del món

Sueca reunirà este diumenge al Passeig de l'Estació 40 xefs de 14 països i cinc continents per a competir pel títol de millor paella del món en la 65a edició del Concurs Internacional de Paella Valenciana.

L’oferta final de Ford Almussafes: pujada salarial lligada a l’IPC i gratificació de 1.000 euros anuals

La direcció de Ford Almussafes ha plantejat una oferta final per al període 2027-2030 amb salaris lligats a l’IPC real, una gratificació anual de 1.000 euros i fins a huit dissabtes obligatoris si la producció ho exigix.

Pérez Llorca reclama a Sánchez que deixe de discriminar la Comunitat Valenciana en inversions i finançament

Juanfran Pérez Llorca confia que la visita de Pedro Sánchez a Alacant servisca perquè el Govern central assumisca que no pot continuar discriminant la Comunitat Valenciana en inversions, infraestructures, aigua i finançament sanitari.

Pérez Llorca es veu tranquil davant la candidatura del PP a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca assegura que està 'absolutament tranquil' davant la seua possible candidatura del PP per a revalidar la Presidència de la Generalitat i remarca que va assumir el càrrec sense exigir res a canvi. El president defensa la seua gestió i sosté que cap altre president interí ha oferit tantes 'realitats' als municipis.