Èxit total en el concurs de Pintura Ràpida de Godella

 

Durant tot el dia d’este dissabte Godella, en l’Horta Nord (València), ha quedat esguitada pels pintors de totes les edats que han participat en el XVII Concurs de Pintura Ràpida de la localitat, que van decidir entrar en el repte de crear, en poques hores, una obra d’art en qualsevol part del municipi.

 

«Enguany el nivell ha sigut altíssim. Godella és dels pocs municipis que ha mantingut el seu Concurs de Pintura Ràpida i això ha fet que vinga gent molt bona a pintar», expliquen des de l’ajuntament. L’impulsor del Concurs de Pintura Ràpida i pintor godellenc, Josep Ferriol, es mostrava, després de la deliberació del jurat per decidir els premis, orgullós i satisfet amb les obres presentades enguany.

 

Repartiment dels premis

L’obra guanyadora ha estat pintada per Emilio Cárdenas. David Escarabajal i José Luis Angulo reberen el segon i tercer premi respectivament. Ignacio Collado va pintar la Millor obra d’artista local, mentres que Adrián Marmolejo i Gonzalo Romero van rebre el Premi per a l’adquisició de material en la tenda de belles arts ‘El Almacén’ de Godella.

 

En la categoria infantil Aina Hueso ha sigut a guanyadora del primer premi, mentres que Lucía González i Marta Alcañiz es feren amb el segon. La regidora de Cultura, Tatiana Prades, ha destacat que «Godella està apostant per la cultura segura en estos temps difícils i estem molt contentes de rebre a tants i tant bons artistes. Enguany, donada la situació, no hem volgut demanar aportacions als patrocinadors i l’Ajuntament ha pagat els premis».

 

A demés, Prades estava molt orgullosa i satisfeta de la present edició. «Tot i les dificultats, seguim demostrant que s’ha de fer cultura segura, perquè tot el sector ho necessita i és fonamental per a la societat».  De la mateixa manera, ha donat un missatge als 17 xiquets i xiquetes que han participat en la categoria infantil: «Estem molt contentes de què hajau estat pintant hui en Godella. Vos anime a tots i totes a seguir pintant i disfrutant amb el que feu».

Últimes notícies

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.