Èxit total en el concurs de Pintura Ràpida de Godella

 

Durant tot el dia d’este dissabte Godella, en l’Horta Nord (València), ha quedat esguitada pels pintors de totes les edats que han participat en el XVII Concurs de Pintura Ràpida de la localitat, que van decidir entrar en el repte de crear, en poques hores, una obra d’art en qualsevol part del municipi.

 

«Enguany el nivell ha sigut altíssim. Godella és dels pocs municipis que ha mantingut el seu Concurs de Pintura Ràpida i això ha fet que vinga gent molt bona a pintar», expliquen des de l’ajuntament. L’impulsor del Concurs de Pintura Ràpida i pintor godellenc, Josep Ferriol, es mostrava, després de la deliberació del jurat per decidir els premis, orgullós i satisfet amb les obres presentades enguany.

 

Repartiment dels premis

L’obra guanyadora ha estat pintada per Emilio Cárdenas. David Escarabajal i José Luis Angulo reberen el segon i tercer premi respectivament. Ignacio Collado va pintar la Millor obra d’artista local, mentres que Adrián Marmolejo i Gonzalo Romero van rebre el Premi per a l’adquisició de material en la tenda de belles arts ‘El Almacén’ de Godella.

 

En la categoria infantil Aina Hueso ha sigut a guanyadora del primer premi, mentres que Lucía González i Marta Alcañiz es feren amb el segon. La regidora de Cultura, Tatiana Prades, ha destacat que «Godella està apostant per la cultura segura en estos temps difícils i estem molt contentes de rebre a tants i tant bons artistes. Enguany, donada la situació, no hem volgut demanar aportacions als patrocinadors i l’Ajuntament ha pagat els premis».

 

A demés, Prades estava molt orgullosa i satisfeta de la present edició. «Tot i les dificultats, seguim demostrant que s’ha de fer cultura segura, perquè tot el sector ho necessita i és fonamental per a la societat».  De la mateixa manera, ha donat un missatge als 17 xiquets i xiquetes que han participat en la categoria infantil: «Estem molt contentes de què hajau estat pintant hui en Godella. Vos anime a tots i totes a seguir pintant i disfrutant amb el que feu».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.