Èxit total en el concurs de Pintura Ràpida de Godella

 

Durant tot el dia d’este dissabte Godella, en l’Horta Nord (València), ha quedat esguitada pels pintors de totes les edats que han participat en el XVII Concurs de Pintura Ràpida de la localitat, que van decidir entrar en el repte de crear, en poques hores, una obra d’art en qualsevol part del municipi.

 

«Enguany el nivell ha sigut altíssim. Godella és dels pocs municipis que ha mantingut el seu Concurs de Pintura Ràpida i això ha fet que vinga gent molt bona a pintar», expliquen des de l’ajuntament. L’impulsor del Concurs de Pintura Ràpida i pintor godellenc, Josep Ferriol, es mostrava, després de la deliberació del jurat per decidir els premis, orgullós i satisfet amb les obres presentades enguany.

 

Repartiment dels premis

L’obra guanyadora ha estat pintada per Emilio Cárdenas. David Escarabajal i José Luis Angulo reberen el segon i tercer premi respectivament. Ignacio Collado va pintar la Millor obra d’artista local, mentres que Adrián Marmolejo i Gonzalo Romero van rebre el Premi per a l’adquisició de material en la tenda de belles arts ‘El Almacén’ de Godella.

 

En la categoria infantil Aina Hueso ha sigut a guanyadora del primer premi, mentres que Lucía González i Marta Alcañiz es feren amb el segon. La regidora de Cultura, Tatiana Prades, ha destacat que «Godella està apostant per la cultura segura en estos temps difícils i estem molt contentes de rebre a tants i tant bons artistes. Enguany, donada la situació, no hem volgut demanar aportacions als patrocinadors i l’Ajuntament ha pagat els premis».

 

A demés, Prades estava molt orgullosa i satisfeta de la present edició. «Tot i les dificultats, seguim demostrant que s’ha de fer cultura segura, perquè tot el sector ho necessita i és fonamental per a la societat».  De la mateixa manera, ha donat un missatge als 17 xiquets i xiquetes que han participat en la categoria infantil: «Estem molt contentes de què hajau estat pintant hui en Godella. Vos anime a tots i totes a seguir pintant i disfrutant amb el que feu».

Últimes notícies

Els voluntaris valencians d’IAE localitzen víctimes mortals del terratrémol en 10 zones de La Guaira

Els onze voluntaris de l’ONG IAE, amb seu a Algemesí, han localitzat i marcat cossos sense vida en deu zones de La Guaira després del terratrémol de Veneçuela, sense rastre encara de supervivents.

Ibáñez (Compromís) exigix més explicacions a Sánchez per les causes judicials del seu entorn

El diputat de Compromís Alberto Ibáñez, integrat en el grup Sumar, ha reclamat a Pedro Sánchez més explicacions al Congrés sobre les causes judicials que afecten el seu entorn i ha instat el PSOE a fer una reflexió profunda i a escoltar el seu electorat.

Les constructores calculen quasi 29.000 milions en obres clau a la Comunitat Valenciana per als pròxims 10 anys

SEOPAN ha quantificat en 28.749 milions d'euros la inversió necessària en infraestructures prioritàries i conservació viària i hidràulica a la Comunitat Valenciana en la pròxima dècada, amb el gruix destinat a aigua i transport.

Colom estrena voreres de granit mentre avancen les obres al cor comercial de València

Les obres de remodelació del carrer Colom de València compleixen dues setmanes, ja mostren les primeres baldoses de granit i mantenen el trànsit i l’accés als comerços.

Les denúncies per violència de gènere creixen un 5,8 % fins a 7.080 casos en tres mesos

Els jutjats de la Comunitat Valenciana han registrat 7.080 denúncies per violència de gènere en el primer trimestre, un 5,8 % més, amb 6.327 víctimes i un descens de les ordres de protecció i de les persones enjuiciades.

Rufus Wainwright porta el seu concert més íntim a Les Arts el 2 de juliol

L’Auditori del Palau de les Arts Reina Sofía acollirà dijous 2 de juliol, a les 19.30 hores, un concert acústic i íntim de Rufus Wainwright, dins de la gira 'Goint to a Town Solo'. El cantant alternarà guitarra i piano per a repassar la seua trajectòria, de l’àlbum debut de 1998 fins a 'Folkocracy' (2023).

Tres trens cancel·lats en la C2 per la vaga en Renfe però la resta de serveis funcionen amb normalitat

La vaga convocada pel Sindicato Ferroviario este dilluns ha provocat la cancel·lació de tres servicis de Rodalia en la línia C2 a Valencia, mentres que l’Alta Velocitat i la Llarga i Mitja Distància circulen amb normalitat en la Comunitat Valenciana.

Detingut el conductor d’un dels vehicles en l’accident mortal de la N-340 amb quatre víctimes

La Guàrdia Civil ha detingut el conductor d’un dels cotxes implicats en l’accident d’esta matinada a la N-340 a Benicàssim, on han mort quatre persones i sis hòmens han resultat ferits greus.