Èxit total en el concurs de Pintura Ràpida de Godella

 

Durant tot el dia d’este dissabte Godella, en l’Horta Nord (València), ha quedat esguitada pels pintors de totes les edats que han participat en el XVII Concurs de Pintura Ràpida de la localitat, que van decidir entrar en el repte de crear, en poques hores, una obra d’art en qualsevol part del municipi.

 

«Enguany el nivell ha sigut altíssim. Godella és dels pocs municipis que ha mantingut el seu Concurs de Pintura Ràpida i això ha fet que vinga gent molt bona a pintar», expliquen des de l’ajuntament. L’impulsor del Concurs de Pintura Ràpida i pintor godellenc, Josep Ferriol, es mostrava, després de la deliberació del jurat per decidir els premis, orgullós i satisfet amb les obres presentades enguany.

 

Repartiment dels premis

L’obra guanyadora ha estat pintada per Emilio Cárdenas. David Escarabajal i José Luis Angulo reberen el segon i tercer premi respectivament. Ignacio Collado va pintar la Millor obra d’artista local, mentres que Adrián Marmolejo i Gonzalo Romero van rebre el Premi per a l’adquisició de material en la tenda de belles arts ‘El Almacén’ de Godella.

 

En la categoria infantil Aina Hueso ha sigut a guanyadora del primer premi, mentres que Lucía González i Marta Alcañiz es feren amb el segon. La regidora de Cultura, Tatiana Prades, ha destacat que «Godella està apostant per la cultura segura en estos temps difícils i estem molt contentes de rebre a tants i tant bons artistes. Enguany, donada la situació, no hem volgut demanar aportacions als patrocinadors i l’Ajuntament ha pagat els premis».

 

A demés, Prades estava molt orgullosa i satisfeta de la present edició. «Tot i les dificultats, seguim demostrant que s’ha de fer cultura segura, perquè tot el sector ho necessita i és fonamental per a la societat».  De la mateixa manera, ha donat un missatge als 17 xiquets i xiquetes que han participat en la categoria infantil: «Estem molt contentes de què hajau estat pintant hui en Godella. Vos anime a tots i totes a seguir pintant i disfrutant amb el que feu».

Últimes notícies

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.

Aemet alerta d’un possible gir brusc del vent a l’incendi de Tírig

Aemet advertix que en les pròximes hores podria produir-se un gir brusc i breu del vent en la zona de l’incendi forestal de Tírig, originat ahir previsiblement per un llamp.

La UCI de l’Hospital Sant Joan d’Alacant estrena monitorització avançada per al pacient crític

La UCI de l’Hospital Universitari Sant Joan d’Alacant ha incorporat un sistema de monitorització avançada amb 16 punts i alarmes personalitzades que permet detectar abans complicacions en pacients crítics i millorar-ne la seguretat.

Risc extrem d’incendis diumenge a la Comunitat Valenciana i tempestes seques a Alacant

El nivell roig de risc d’incendis forestals s’ha activat per a diumenge a tota la Comunitat Valenciana i es preveuen possibles tempestes seques a la província d’Alacant.

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.
FILMOTECA D'ESTIU