Fernando Tejero ven el seu pis de luxe del centre de Madrid

L'actor Fernando Tejero

Fernando Tejero vol anar-se’n a viure a les afores de Madrid | Instagram

 

Pareix que quan ho tens tot, vols menys. L’actor Fernando Tejero ha posat en venda el seu pis del centre de Madrid per anar-se’n a viure a les afores, on puga estar tranquil, allunyat del ‘tot’ que rodeja la gran capital, i on poder passar més desapercebut.

 

La immobiliària Gilmar és l’encarregada de gestionar la venda del pis, i per això ha publicat l’oferta en diferents portals web especialitzats com Idealista. El pis de Tejero té un total de 184 metres quadrats, i està molt prop del Palacio Real i el Teatre Reial. S’ubica en una quarta planta, dóna a l’exterior i té tres grans balcons que donen a la façana principal.

 

Sostres de més de tres metres i terra de fusta massissa

Cal destacar els seus alts sostres de més de tres metres, el terra de fusta massissa, així com el gas natural, del qual disposa tant per a l’aigua calenta com per a la calefacció. També destaca el menjador amb un menjador independent, un lavabo de cortesia i dos dormitoris amb banys suite. Un hall rebedor i una cuina amb despensa són les estances que complementen este pis de luxe de l’actor.

 

Finalment, en la descripció de l’immoble asseguren que «la finca està totalment rehabilitada amb ascensor en planta, conserge i amb despeses de comunitat molt baixes». Per tota esta classe de luxes, Tejero demana un total de 890.000 euros, que pretén invertir en un pis més discret i relaxat a les afores de Madrid. Una volta ha pres esta decisió i amb l’anunci ja publicat, el popular actor de ‘Aquí No Hay Quien Viva’ només ha d’esperar al comprador perfecte que li puga permetre encetar una nova etapa de la seua vida. 

Imatge del pis de Fernando Tejero

El pis de Fernando Tejero té un menjador amb tres balcons | Idealista

 

En el focus de la polèmica

Tejero fa poc que ha sigut notícia després de què es publicaren unes imatges on es donava un bes amb Pol Badía. Tot i l’evidència de les fotografies, Tejero es va afanyar en desmentir que tinguera parella a través de les xarxes socials, assegurant que estava feliç i solter.

 

També ha estat en boca de tots després de ser la portada de la revista ‘Sport Life’, on es podia vore un Tejero estilitzat i molt en forma. 

Últimes notícies

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.

Arcadi España acusa el Consell de tindre els Pressupostos pactats amb Vox des de fa temps

Arcadi España critica que els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 incloguen la prioritat nacional i sosté que l'acord entre PP i Vox estava tancat des de fa temps.

Morant se suma als Moros i Cristians d’Elda i enaltix una festa igualitària i multitudinària

La ministra Diana Morant participa en els Moros i Cristians d'Elda, recentment declarats d'interés turístic internacional, i els reivindica com una festa igualitària, multitudinària i bolcada en la música i la tradició.