El festival Ensems arriba este diumenge a Castelló de la Plana

 

L’Institut Valencià de Cultura i l’ADDA presenten la programació conjunta que farà de nexe entre el festival Ensems i el Festival Contemporani d’Alacant. Els quatre concerts que s’oferixen en esta col·laboració tindran lloc a l’auditori de l’ADDA.

 

L’Ensems més simfònic començarà el dijous 10 de setembre en l’auditori de l’ADDA de la Diputació d’Alacant amb l’orquestra ADDA Simfònica, davall de la direcció de Josep Vicent i amb un programa homenatge a Miguel Hernández que es podrà escoltar novament el diumenge 13 de setembre en l’Auditori i Palau de Congressos de Castelló.

 

Voro García, director d’Ensems, ha assenyalat que «estem molt satisfets d’haver conseguit esta sinergia amb l’ADDA. D’una banda, perquè ens permet assolir la fita de la territorialització amb Ensems, que el porta per primera volta des de València fins a Castelló i Alacant, i, d’una altra, perquè enceta una col·laboració que ens portarà a disfrutar d’un Ensems més simfònic que mai i amb moltíssima qualitat tècnica i musical».

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.