11.8 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

El festival Ensems arriba este diumenge a Castelló de la Plana

 

L’Institut Valencià de Cultura i l’ADDA presenten la programació conjunta que farà de nexe entre el festival Ensems i el Festival Contemporani d’Alacant. Els quatre concerts que s’oferixen en esta col·laboració tindran lloc a l’auditori de l’ADDA.

 

L’Ensems més simfònic començarà el dijous 10 de setembre en l’auditori de l’ADDA de la Diputació d’Alacant amb l’orquestra ADDA Simfònica, davall de la direcció de Josep Vicent i amb un programa homenatge a Miguel Hernández que es podrà escoltar novament el diumenge 13 de setembre en l’Auditori i Palau de Congressos de Castelló.

 

Voro García, director d’Ensems, ha assenyalat que «estem molt satisfets d’haver conseguit esta sinergia amb l’ADDA. D’una banda, perquè ens permet assolir la fita de la territorialització amb Ensems, que el porta per primera volta des de València fins a Castelló i Alacant, i, d’una altra, perquè enceta una col·laboració que ens portarà a disfrutar d’un Ensems més simfònic que mai i amb moltíssima qualitat tècnica i musical».

Últimes notícies

El departament de salut d’Elx implanta realitat virtual per a reduir l’ansietat en les extraccions de sang

El Departament de Salut d'Elx‑Hospital General ha incorporat de manera rutinària ulleres de realitat virtual com a suport no farmacològic en extraccions de sang de pacients amb ansietat moderada‑alta. La mesura s'ha estés a Atenció Primària i Hematologia després de validar resultats en la revista Virtual Reality.

Alliberen una parella segrestada i detenen a un captor a Corbera (València)

La Policia Nacional ha alliberat un home i una dona a Corbera (València) i ha detingut a un sospitós després d'una persecució. La víctima va avisar des del maleter i va compartir la seua ubicació, la qual cosa va permetre activar el dispositiu.

València reforça la recollida de taronges caigudes pel vent dels arbres ornamentals

L'Ajuntament intensifica la retirada del fruit caigut pel vent i la maduració primerenca, amb reforços per zones i coordinació amb les contractes.

La Generalitat reforça la seua aposta pel Benidorm Fest pel seu potencial turístic i econòmic

La Generalitat manté el seu suport al Benidorm Fest pel seu impacte en la promoció i la desestacionalització turística. El certamen activa una setmana de gales i activitats a Benidorm.

Dos detinguts a València per tràfic de drogues: confiscats 255 grams de cocaïna i 8.050 euros

La Policia Nacional ha arrestat a dos hòmens de 50 i 55 anys i ha decomissat 255 grams de cocaïna ocults a la roba i 8.050 euros en efectiu després d'una investigació sobre un punt negre de venda. Les entrades i registres en domicilis de València i Sedaví van culminar amb la seua posada a disposició judicial.

La Generalitat ultima el Pla Xina per a impulsar la promoció de la Comunitat Valenciana al país asiàtic

La Generalitat ultima el Pla Xina per a intensificar la promoció de la Comunitat Valenciana i atraure acords de cooperació i inversió productiva des de la Xina. La iniciativa naix després d'una missió institucional i fixa una estratègia més proactiva en sectors clau.

Detinguda a Orihuela una dona reclamada per Bèlgica amb una Orde Europea de Detenció

La Policia Nacional ha detingut a Orihuela a una dona de 44 anys buscada per Bèlgica per insolvència fraudulenta, danys i agressió. Ha sigut posada a la disposició de l'Audiència Nacional per al seu lliurament.

Investiguen a una falsa metgessa per centenars de tractaments estètics il·legals a València

La Guàrdia Civil ha investigat a una dona de 36 anys per realitzar centenars de tractaments estètics sense habilitació a la província de València. Se li atribuïxen intrusisme, un delicte contra la salut pública per ús de toxina botulínica i falsedat documental; operava en locals sense llicència U48 i en el seu domicili.