El festival Ensems arriba este diumenge a Castelló de la Plana

 

L’Institut Valencià de Cultura i l’ADDA presenten la programació conjunta que farà de nexe entre el festival Ensems i el Festival Contemporani d’Alacant. Els quatre concerts que s’oferixen en esta col·laboració tindran lloc a l’auditori de l’ADDA.

 

L’Ensems més simfònic començarà el dijous 10 de setembre en l’auditori de l’ADDA de la Diputació d’Alacant amb l’orquestra ADDA Simfònica, davall de la direcció de Josep Vicent i amb un programa homenatge a Miguel Hernández que es podrà escoltar novament el diumenge 13 de setembre en l’Auditori i Palau de Congressos de Castelló.

 

Voro García, director d’Ensems, ha assenyalat que «estem molt satisfets d’haver conseguit esta sinergia amb l’ADDA. D’una banda, perquè ens permet assolir la fita de la territorialització amb Ensems, que el porta per primera volta des de València fins a Castelló i Alacant, i, d’una altra, perquè enceta una col·laboració que ens portarà a disfrutar d’un Ensems més simfònic que mai i amb moltíssima qualitat tècnica i musical».

Últimes notícies

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.