14.6 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Comença la XXVa edició del Festival Internacional de Música Antiga i Barroca de Peníscola

 

El Festival Internacional de Música Antiga i Barroca de Peníscola, en el Baix Maestrat (Castelló), s’inaugura este dilluns 3 d’agost a les 22.30 hores en el Pati d’Armes del Castell del Papa Luna amb el concert ‘Quien amores tiene…’, del Cor de la Generalitat i el grup Harmonia del Parnàs. 

 

La XXV edició del Festival Internacional de Música Antiga i Barroca de Peníscola, que se celebra del 3 al 12 d’agost amb un total de tretze concerts, està organitzat per l’Institut Valencià de Cultura, amb la Diputació de Castelló i l’Ajuntament de Peníscola. Consulta tota la programació!

 

Dilluns 3 d’agost

Cor de la Generalitat Valenciana & Harmonia del Parnàs – ‘Quien amores tiene…’ Commemoració del V centenari de la primera volta al món.

 

Dimarts 4 d’agost

La Galería del Claroscuro – ‘Los colores del corazón’

  • A les 19.30 hores
  • Palau de Congressos

 

Adriana Mayer & Ensemble l’Albera – Crudelissima Clori, Filli adorata

 

Dimecres 5 d’agost

Accademia del Piacere – Rediscovering Spain

 

Dijous 6 d’agost

Jordi Savall & Hespèrion XXI / Orient-Occident: diàleg de les ànimes

 

Divendres 7 d’agost

L’Apothéose Ensemble – A tribute to tears. Sonates de Georg Friedrich Händel

 

Dissabte 8 d’agost

Capella de Ministrers – Mediterrània. Un mar de villanellas, villancicos y canciones

 

Diumenge 9 d’agost

Capella de Ministrers – Carmesina i Tirant

  • A les 19.30 hores
  • Palau de Congressos

 

La Guirlande / Bach & Sons

 

Dilluns 10 d’agost

Estil Concertant i Olga Pitarch / Espiritual

 

Dimarts 11 d’agost

Emilio Villalba & Sara Marina & Ángeles Núñez – Cantica, Magallanes y Elcano, la música de una aventura

  • A les 19.30 hores
  • Palau de Congressos

 

Il dolce incontro Ensemble – Herois duo

 

Dimecres 12 d’agost

Mediterrània Consort / Flauto concertato

Últimes notícies

Congrés i Senat suspenen les comissions de la DANA per la tragèdia ferroviària

Les comissions sobre la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 s'han suspés després de l'accident ferroviari de Adamuz. Congrés i Senat han paralitzat tres dies la seua activitat i ajornen compareixences clau.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El València s'enfrontarà a l'Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa del Rei, a partit únic entre el 3 i el 5 de febrer. El sorteig també va aparellar Albacete-Barcelona, Alabés-Reial Societat i Betis-Atlètic.

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per alt risc de fugida

El Suprem ha confirmat la presó provisional de José Luis Ábalos i Koldo García en apreciar un alt risc de fugida i la proximitat del juí. Les peticions de pena i el creixement dels indicis pesen en la decisió.

Basset afirma que l’És-Alert per la DANA del 29-O es va retardar després de moltes voltes

L'excap dels bombers de València ha declarat que el text de l'avís es va debatre en excés i va arribar tard. Critica la falta de dades i un comandament poc clar.

La borrasca Harry deixarà en el Mediterrani ones de més de 6 metres, pluges i neu

Harry assotarà el Mediterrani amb ones de més de 6 metres, pluges intenses i neu des de 1.000 metres. El dimecres remetrà, però s'esperen nous fronts atlàntics.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla en quarts, ronda a partit únic prevista entre el 3 i el 5 de febrer. Bossio va anticipar un encreuament exigent i va destacar l'empenyiment de l'afició.

Les Corts guarden un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz

Les Corts han rendit un minut de silenci en memòria de les víctimes del sinistre de Adamuz, amb participació de tots els grups i missatges de suport i prudència informativa.

Pérez Llorca presidix un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Còrdova

Pérez Llorca ha presidit un minut de silenci en memòria de les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ajusta la seua agenda a l'espera del dol nacional.