Comença la XXVa edició del Festival Internacional de Música Antiga i Barroca de Peníscola

 

El Festival Internacional de Música Antiga i Barroca de Peníscola, en el Baix Maestrat (Castelló), s’inaugura este dilluns 3 d’agost a les 22.30 hores en el Pati d’Armes del Castell del Papa Luna amb el concert ‘Quien amores tiene…’, del Cor de la Generalitat i el grup Harmonia del Parnàs. 

 

La XXV edició del Festival Internacional de Música Antiga i Barroca de Peníscola, que se celebra del 3 al 12 d’agost amb un total de tretze concerts, està organitzat per l’Institut Valencià de Cultura, amb la Diputació de Castelló i l’Ajuntament de Peníscola. Consulta tota la programació!

 

Dilluns 3 d’agost

Cor de la Generalitat Valenciana & Harmonia del Parnàs – ‘Quien amores tiene…’ Commemoració del V centenari de la primera volta al món.

 

Dimarts 4 d’agost

La Galería del Claroscuro – ‘Los colores del corazón’

  • A les 19.30 hores
  • Palau de Congressos

 

Adriana Mayer & Ensemble l’Albera – Crudelissima Clori, Filli adorata

 

Dimecres 5 d’agost

Accademia del Piacere – Rediscovering Spain

 

Dijous 6 d’agost

Jordi Savall & Hespèrion XXI / Orient-Occident: diàleg de les ànimes

 

Divendres 7 d’agost

L’Apothéose Ensemble – A tribute to tears. Sonates de Georg Friedrich Händel

 

Dissabte 8 d’agost

Capella de Ministrers – Mediterrània. Un mar de villanellas, villancicos y canciones

 

Diumenge 9 d’agost

Capella de Ministrers – Carmesina i Tirant

  • A les 19.30 hores
  • Palau de Congressos

 

La Guirlande / Bach & Sons

 

Dilluns 10 d’agost

Estil Concertant i Olga Pitarch / Espiritual

 

Dimarts 11 d’agost

Emilio Villalba & Sara Marina & Ángeles Núñez – Cantica, Magallanes y Elcano, la música de una aventura

  • A les 19.30 hores
  • Palau de Congressos

 

Il dolce incontro Ensemble – Herois duo

 

Dimecres 12 d’agost

Mediterrània Consort / Flauto concertato

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.