Comença la XXVa edició del Festival Internacional de Música Antiga i Barroca de Peníscola

 

El Festival Internacional de Música Antiga i Barroca de Peníscola, en el Baix Maestrat (Castelló), s’inaugura este dilluns 3 d’agost a les 22.30 hores en el Pati d’Armes del Castell del Papa Luna amb el concert ‘Quien amores tiene…’, del Cor de la Generalitat i el grup Harmonia del Parnàs. 

 

La XXV edició del Festival Internacional de Música Antiga i Barroca de Peníscola, que se celebra del 3 al 12 d’agost amb un total de tretze concerts, està organitzat per l’Institut Valencià de Cultura, amb la Diputació de Castelló i l’Ajuntament de Peníscola. Consulta tota la programació!

 

Dilluns 3 d’agost

Cor de la Generalitat Valenciana & Harmonia del Parnàs – ‘Quien amores tiene…’ Commemoració del V centenari de la primera volta al món.

 

Dimarts 4 d’agost

La Galería del Claroscuro – ‘Los colores del corazón’

  • A les 19.30 hores
  • Palau de Congressos

 

Adriana Mayer & Ensemble l’Albera – Crudelissima Clori, Filli adorata

 

Dimecres 5 d’agost

Accademia del Piacere – Rediscovering Spain

 

Dijous 6 d’agost

Jordi Savall & Hespèrion XXI / Orient-Occident: diàleg de les ànimes

 

Divendres 7 d’agost

L’Apothéose Ensemble – A tribute to tears. Sonates de Georg Friedrich Händel

 

Dissabte 8 d’agost

Capella de Ministrers – Mediterrània. Un mar de villanellas, villancicos y canciones

 

Diumenge 9 d’agost

Capella de Ministrers – Carmesina i Tirant

  • A les 19.30 hores
  • Palau de Congressos

 

La Guirlande / Bach & Sons

 

Dilluns 10 d’agost

Estil Concertant i Olga Pitarch / Espiritual

 

Dimarts 11 d’agost

Emilio Villalba & Sara Marina & Ángeles Núñez – Cantica, Magallanes y Elcano, la música de una aventura

  • A les 19.30 hores
  • Palau de Congressos

 

Il dolce incontro Ensemble – Herois duo

 

Dimecres 12 d’agost

Mediterrània Consort / Flauto concertato

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.

La guerra d’arcabusseria posa fi als Moros i Cristians d’Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa jornada de trets d'arcabusseria, ambaixades i l'Aparició de Sant Jordiet sobre el castell.

La guerra d’arcabusseria tanca les festes de Moros i Cristians a Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa recreació de les batalles de 1276 amb quasi tres tones de pólvora i l'Aparició de Sant Jordiet.

Mor una dona i tres ferits per inhalació de fum en l’incendi d’una vivenda a Orihuela

Una dona de 77 anys ha mort i altres tres persones han resultat ferides per inhalació de fum en l'incendi d'una vivenda unifamiliar en Orihuela Costa, el foc de la qual es va originar en la cuina.