Comença la XXVa edició del Festival Internacional de Música Antiga i Barroca de Peníscola

 

El Festival Internacional de Música Antiga i Barroca de Peníscola, en el Baix Maestrat (Castelló), s’inaugura este dilluns 3 d’agost a les 22.30 hores en el Pati d’Armes del Castell del Papa Luna amb el concert ‘Quien amores tiene…’, del Cor de la Generalitat i el grup Harmonia del Parnàs. 

 

La XXV edició del Festival Internacional de Música Antiga i Barroca de Peníscola, que se celebra del 3 al 12 d’agost amb un total de tretze concerts, està organitzat per l’Institut Valencià de Cultura, amb la Diputació de Castelló i l’Ajuntament de Peníscola. Consulta tota la programació!

 

Dilluns 3 d’agost

Cor de la Generalitat Valenciana & Harmonia del Parnàs – ‘Quien amores tiene…’ Commemoració del V centenari de la primera volta al món.

 

Dimarts 4 d’agost

La Galería del Claroscuro – ‘Los colores del corazón’

  • A les 19.30 hores
  • Palau de Congressos

 

Adriana Mayer & Ensemble l’Albera – Crudelissima Clori, Filli adorata

 

Dimecres 5 d’agost

Accademia del Piacere – Rediscovering Spain

 

Dijous 6 d’agost

Jordi Savall & Hespèrion XXI / Orient-Occident: diàleg de les ànimes

 

Divendres 7 d’agost

L’Apothéose Ensemble – A tribute to tears. Sonates de Georg Friedrich Händel

 

Dissabte 8 d’agost

Capella de Ministrers – Mediterrània. Un mar de villanellas, villancicos y canciones

 

Diumenge 9 d’agost

Capella de Ministrers – Carmesina i Tirant

  • A les 19.30 hores
  • Palau de Congressos

 

La Guirlande / Bach & Sons

 

Dilluns 10 d’agost

Estil Concertant i Olga Pitarch / Espiritual

 

Dimarts 11 d’agost

Emilio Villalba & Sara Marina & Ángeles Núñez – Cantica, Magallanes y Elcano, la música de una aventura

  • A les 19.30 hores
  • Palau de Congressos

 

Il dolce incontro Ensemble – Herois duo

 

Dimecres 12 d’agost

Mediterrània Consort / Flauto concertato

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.