Anuncios

Comença la XXVa edició del Festival Internacional de Música Antiga i Barroca de Peníscola

 

El Festival Internacional de Música Antiga i Barroca de Peníscola, en el Baix Maestrat (Castelló), s’inaugura este dilluns 3 d’agost a les 22.30 hores en el Pati d’Armes del Castell del Papa Luna amb el concert ‘Quien amores tiene…’, del Cor de la Generalitat i el grup Harmonia del Parnàs. 

 

La XXV edició del Festival Internacional de Música Antiga i Barroca de Peníscola, que se celebra del 3 al 12 d’agost amb un total de tretze concerts, està organitzat per l’Institut Valencià de Cultura, amb la Diputació de Castelló i l’Ajuntament de Peníscola. Consulta tota la programació!

 

Dilluns 3 d’agost

Cor de la Generalitat Valenciana & Harmonia del Parnàs – ‘Quien amores tiene…’ Commemoració del V centenari de la primera volta al món.

 

Dimarts 4 d’agost

La Galería del Claroscuro – ‘Los colores del corazón’

  • A les 19.30 hores
  • Palau de Congressos

 

Adriana Mayer & Ensemble l’Albera – Crudelissima Clori, Filli adorata

 

Dimecres 5 d’agost

Accademia del Piacere – Rediscovering Spain

 

Dijous 6 d’agost

Jordi Savall & Hespèrion XXI / Orient-Occident: diàleg de les ànimes

 

Divendres 7 d’agost

L’Apothéose Ensemble – A tribute to tears. Sonates de Georg Friedrich Händel

 

Dissabte 8 d’agost

Capella de Ministrers – Mediterrània. Un mar de villanellas, villancicos y canciones

 

Diumenge 9 d’agost

Capella de Ministrers – Carmesina i Tirant

  • A les 19.30 hores
  • Palau de Congressos

 

La Guirlande / Bach & Sons

 

Dilluns 10 d’agost

Estil Concertant i Olga Pitarch / Espiritual

 

Dimarts 11 d’agost

Emilio Villalba & Sara Marina & Ángeles Núñez – Cantica, Magallanes y Elcano, la música de una aventura

  • A les 19.30 hores
  • Palau de Congressos

 

Il dolce incontro Ensemble – Herois duo

 

Dimecres 12 d’agost

Mediterrània Consort / Flauto concertato

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.