14 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

La fira de València oferix ‘2×1’ en totes les atraccions en els seus últims dies

Fira

Una fira en una imatge d’arxiu | Cedida

La Fira d’Atraccions de Nadal de València, encara la seua recta final abans d’abandonar la ciutat. A pesar de les inclemències climatològiques dels últims dies, la trobada oferix en els seus últims dies una de les seues ofertes més populars, la del 2×1

 

Del 24 de gener i fins al dia 26, els usuaris que decidisquen visitar les atraccions de la fira rebran pel preu d’una entrada, dos d’elles, d’eixa manera dos persones podran pujar a les atraccions a mitat de preu. 

 

La fira està situada en la Marina de València, entre el carrer Enginyer Manuel Soto i l’avinguda de França, al costat de l’antiga Estació del Grau. Els seus horaris són de dilluns a dijous (de 17.00 a 0.00 hores), de divendres, dissabte i vespres de festiu (de 17.00 a 02.00 hores) i diumenges i festius (de 17.00 a 01.00 hores). A més dissabtes, diumenges i festius s’obrirà també en horari de matins, d’11.00 fins al tancament.

 

Quant a les atraccions més populars es troben la nòria, el tren de la bruixa, el barco viking, pista de cotxes, ‘circus party’, el circuit de l’horror, el polp el ‘súper kanguro’, el bomber, roda de cavallets. A més també hi ha llocs per a menjar i per a jugar, on poder conseguir tota classe de premis. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València envia molta força a Lubo Penev, ingressat en estat greu per càncer de renyó

El València CF va traslladar un missatge d'ànim al seu exdelantero Lubo Penev, ingressat en un centre oncològic d'Alemanya per un càncer de renyó. La família ha demanat ajuda per a afrontar un tractament de 150.000 euros al mes.

La Comunitat Valenciana suma 62 ofegaments dels 441 a Espanya fins a novembre

Espanya ha sumat 441 morts per ofegament fins a novembre, 62 en la Comunitat Valenciana, després de 13 morts en el mes. 2025 es convertirà en el segon pitjor any de la dècada per darrere de 2024 si desembre supera 2017.

La Va unir convoca una tractorada a València per a denunciar la inacció amb el camp

La Va unir Llauradora i Ramadera ha convocat una tractorada el dijous 18 de desembre a València per a denunciar la inacció de la UE, el Govern i la Generalitat. La marxa partirà del Palau de la Generalitat i acabarà en la Delegació del Govern.

Compromís urgix intensificar la lluita contra el terrorisme feixista després de la desarticulació d’una cèl·lula neonazi

Compromís ha instat el Govern a intensificar la lluita contra el terrorisme feixista després de la desarticulació d'una cèl·lula de 'The Base' a Castelló. Alberto Ibáñez ha registrat preguntes per a conéixer els objectius dels detinguts i les mesures enfront d'esta amenaça.

Pérez Llorca dissenyarà un Govern que es pose a treballar com més prompte millor

El nou president ha assenyalat que, després de la presa de possessió, perfilarà un Executiu operatiu des de l'inici. No ha avançat noms i ha demanat mesurar els temps.

Torrevieja, Gandia i Benidorm lideren el creixement de població en 2024

Espanya va aconseguir 49,1 milions a 1 de gener de 2025, amb augments en totes les comunitats excepte Extremadura. Torrevieja, Gandia i Benidorm van ser les que més van créixer.

Detingut per robatoris en autocaravanes en l’Albufera després d’infringir el veto als cámpines

Un home ha sigut detingut per una sèrie de robatoris i furts en autocaravanes i cámpines de l'entorn de l'Albufera. Va incomplir una orde d'allunyament vigent.

Quatre investigats per furts de perfums de luxe amb bossa de Faraday a Calp

La Guàrdia Civil ha investigat a quatre persones per cinc furts de cosmètica i perfumeria de luxe a Calp mitjançant la bossa de Faraday. S'han recuperat productes valorats en uns 2.000 euros i els sospitosos han quedat en llibertat a l'espera de juí ràpid.