La fira de València oferix ‘2×1’ en totes les atraccions en els seus últims dies

Fira

Una fira en una imatge d’arxiu | Cedida

La Fira d’Atraccions de Nadal de València, encara la seua recta final abans d’abandonar la ciutat. A pesar de les inclemències climatològiques dels últims dies, la trobada oferix en els seus últims dies una de les seues ofertes més populars, la del 2×1

 

Del 24 de gener i fins al dia 26, els usuaris que decidisquen visitar les atraccions de la fira rebran pel preu d’una entrada, dos d’elles, d’eixa manera dos persones podran pujar a les atraccions a mitat de preu. 

 

La fira està situada en la Marina de València, entre el carrer Enginyer Manuel Soto i l’avinguda de França, al costat de l’antiga Estació del Grau. Els seus horaris són de dilluns a dijous (de 17.00 a 0.00 hores), de divendres, dissabte i vespres de festiu (de 17.00 a 02.00 hores) i diumenges i festius (de 17.00 a 01.00 hores). A més dissabtes, diumenges i festius s’obrirà també en horari de matins, d’11.00 fins al tancament.

 

Quant a les atraccions més populars es troben la nòria, el tren de la bruixa, el barco viking, pista de cotxes, ‘circus party’, el circuit de l’horror, el polp el ‘súper kanguro’, el bomber, roda de cavallets. A més també hi ha llocs per a menjar i per a jugar, on poder conseguir tota classe de premis. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.