La fira de València oferix ‘2×1’ en totes les atraccions en els seus últims dies

Fira

Una fira en una imatge d’arxiu | Cedida

La Fira d’Atraccions de Nadal de València, encara la seua recta final abans d’abandonar la ciutat. A pesar de les inclemències climatològiques dels últims dies, la trobada oferix en els seus últims dies una de les seues ofertes més populars, la del 2×1

 

Del 24 de gener i fins al dia 26, els usuaris que decidisquen visitar les atraccions de la fira rebran pel preu d’una entrada, dos d’elles, d’eixa manera dos persones podran pujar a les atraccions a mitat de preu. 

 

La fira està situada en la Marina de València, entre el carrer Enginyer Manuel Soto i l’avinguda de França, al costat de l’antiga Estació del Grau. Els seus horaris són de dilluns a dijous (de 17.00 a 0.00 hores), de divendres, dissabte i vespres de festiu (de 17.00 a 02.00 hores) i diumenges i festius (de 17.00 a 01.00 hores). A més dissabtes, diumenges i festius s’obrirà també en horari de matins, d’11.00 fins al tancament.

 

Quant a les atraccions més populars es troben la nòria, el tren de la bruixa, el barco viking, pista de cotxes, ‘circus party’, el circuit de l’horror, el polp el ‘súper kanguro’, el bomber, roda de cavallets. A més també hi ha llocs per a menjar i per a jugar, on poder conseguir tota classe de premis. 

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.

La sinistralitat viària cau en la Comunitat Valenciana amb 19 morts en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana registra 19 morts en carretera en el primer trimestre, 13 menys que un any abans, en un context de rècord de seguretat viària a Espanya.