El Departament d’Habitatge i Regeneració Urbana de Gandia renova la seua imatge

 

Amparo Victoria, regidora delegada d’Habitatge i Regeneració Urbana de l’Ajuntament de Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha informat que s’ha procedit a la renovació de la imatge corporativa del Departament, amb un nou logotip més modern i actual que s’ajusta als nous temps.

 

«Ara és el moment de fer un gran pas endavant i rellançar l’Oficina d’Habitatge i Regeneració Urbana, perquè la ciutadania de Gandia ens identifique i sàpiga que estem a la seua disposició per a ajudar-la en totes les qüestions relacionades amb l’habitatge i la regeneració urbana, sobretot en estos moments de tanta dificultat que vivim», va declarar.

 

Les polítiques d’habitatge no han parat durant la pandèmia posant, a demés, nous reptes damunt de la taula com la Xarxa Xaloc, per a seguir millorant la ciutat de Gandia i la qualitat de vida. Totes estes accions demostren la importància de comptar amb una Oficina Municipal i una regidoria específica que, des de l’inici de la pandèmia, ja ha beneficiat a 826 famílies amb la concessió d’1.380.000 euros en ajudes destinades a l’habitatge.

 

Amb esta nova imatge també es reforça l’altra vessant del Departament, incorporant la denominació de la ‘Regeneració Urbana’ que fins ara havia passat un tant desapercebuda com a marca.

Últimes notícies

Un banc de meduses obliga a extremar les precaucions a la platja de la Goleta

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta, a Tavernes de la Valldigna, i ha obligat a hissar bandera groga i avís específic de meduses.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.

Les donacions de sang aporten més de 77.500 unitats a la Sanitat valenciana este any

El Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana ha arreplegat 77.502 unitats de sang en els primers mesos de l'any, amb València com a província capdavantera, i quasi 8.000 nous donants.