11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

El Departament d’Habitatge i Regeneració Urbana de Gandia renova la seua imatge

 

Amparo Victoria, regidora delegada d’Habitatge i Regeneració Urbana de l’Ajuntament de Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha informat que s’ha procedit a la renovació de la imatge corporativa del Departament, amb un nou logotip més modern i actual que s’ajusta als nous temps.

 

«Ara és el moment de fer un gran pas endavant i rellançar l’Oficina d’Habitatge i Regeneració Urbana, perquè la ciutadania de Gandia ens identifique i sàpiga que estem a la seua disposició per a ajudar-la en totes les qüestions relacionades amb l’habitatge i la regeneració urbana, sobretot en estos moments de tanta dificultat que vivim», va declarar.

 

Les polítiques d’habitatge no han parat durant la pandèmia posant, a demés, nous reptes damunt de la taula com la Xarxa Xaloc, per a seguir millorant la ciutat de Gandia i la qualitat de vida. Totes estes accions demostren la importància de comptar amb una Oficina Municipal i una regidoria específica que, des de l’inici de la pandèmia, ja ha beneficiat a 826 famílies amb la concessió d’1.380.000 euros en ajudes destinades a l’habitatge.

 

Amb esta nova imatge també es reforça l’altra vessant del Departament, incorporant la denominació de la ‘Regeneració Urbana’ que fins ara havia passat un tant desapercebuda com a marca.

Últimes notícies

93-89: el Bayern castiga el València amb defensa i els ex ‘taronja’ Lucic i Dimitrijevic

El Bayern es va imposar 93-89 al València a Munic amb Lucic i Dimitrijevic al comandament. La defensa agressiva i el contraatac van castigar el 27% en triples dels visitants.

Identificades les 45 víctimes de l’accident de Adamuz

S'han identificat les 45 persones mortes en el sinistre ferroviari de Adamuz i s'han completat totes les autòpsies. La majoria es va confirmar per petjades i part per ADN.

Pluges febles, neu des de 500-700 m el dissabte i vent fort a l’interior el diumenge

El cap de setmana es presenta amb cels nuvolosos i ruixats febles. El dissabte baixa la cota de neu a 500-700 m i el diumenge el vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior.

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.