El Departament d’Habitatge i Regeneració Urbana de Gandia renova la seua imatge

 

Amparo Victoria, regidora delegada d’Habitatge i Regeneració Urbana de l’Ajuntament de Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha informat que s’ha procedit a la renovació de la imatge corporativa del Departament, amb un nou logotip més modern i actual que s’ajusta als nous temps.

 

«Ara és el moment de fer un gran pas endavant i rellançar l’Oficina d’Habitatge i Regeneració Urbana, perquè la ciutadania de Gandia ens identifique i sàpiga que estem a la seua disposició per a ajudar-la en totes les qüestions relacionades amb l’habitatge i la regeneració urbana, sobretot en estos moments de tanta dificultat que vivim», va declarar.

 

Les polítiques d’habitatge no han parat durant la pandèmia posant, a demés, nous reptes damunt de la taula com la Xarxa Xaloc, per a seguir millorant la ciutat de Gandia i la qualitat de vida. Totes estes accions demostren la importància de comptar amb una Oficina Municipal i una regidoria específica que, des de l’inici de la pandèmia, ja ha beneficiat a 826 famílies amb la concessió d’1.380.000 euros en ajudes destinades a l’habitatge.

 

Amb esta nova imatge també es reforça l’altra vessant del Departament, incorporant la denominació de la ‘Regeneració Urbana’ que fins ara havia passat un tant desapercebuda com a marca.

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.