El Departament d’Habitatge i Regeneració Urbana de Gandia renova la seua imatge

 

Amparo Victoria, regidora delegada d’Habitatge i Regeneració Urbana de l’Ajuntament de Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha informat que s’ha procedit a la renovació de la imatge corporativa del Departament, amb un nou logotip més modern i actual que s’ajusta als nous temps.

 

«Ara és el moment de fer un gran pas endavant i rellançar l’Oficina d’Habitatge i Regeneració Urbana, perquè la ciutadania de Gandia ens identifique i sàpiga que estem a la seua disposició per a ajudar-la en totes les qüestions relacionades amb l’habitatge i la regeneració urbana, sobretot en estos moments de tanta dificultat que vivim», va declarar.

 

Les polítiques d’habitatge no han parat durant la pandèmia posant, a demés, nous reptes damunt de la taula com la Xarxa Xaloc, per a seguir millorant la ciutat de Gandia i la qualitat de vida. Totes estes accions demostren la importància de comptar amb una Oficina Municipal i una regidoria específica que, des de l’inici de la pandèmia, ja ha beneficiat a 826 famílies amb la concessió d’1.380.000 euros en ajudes destinades a l’habitatge.

 

Amb esta nova imatge també es reforça l’altra vessant del Departament, incorporant la denominació de la ‘Regeneració Urbana’ que fins ara havia passat un tant desapercebuda com a marca.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.