El Departament d’Habitatge i Regeneració Urbana de Gandia renova la seua imatge

 

Amparo Victoria, regidora delegada d’Habitatge i Regeneració Urbana de l’Ajuntament de Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha informat que s’ha procedit a la renovació de la imatge corporativa del Departament, amb un nou logotip més modern i actual que s’ajusta als nous temps.

 

«Ara és el moment de fer un gran pas endavant i rellançar l’Oficina d’Habitatge i Regeneració Urbana, perquè la ciutadania de Gandia ens identifique i sàpiga que estem a la seua disposició per a ajudar-la en totes les qüestions relacionades amb l’habitatge i la regeneració urbana, sobretot en estos moments de tanta dificultat que vivim», va declarar.

 

Les polítiques d’habitatge no han parat durant la pandèmia posant, a demés, nous reptes damunt de la taula com la Xarxa Xaloc, per a seguir millorant la ciutat de Gandia i la qualitat de vida. Totes estes accions demostren la importància de comptar amb una Oficina Municipal i una regidoria específica que, des de l’inici de la pandèmia, ja ha beneficiat a 826 famílies amb la concessió d’1.380.000 euros en ajudes destinades a l’habitatge.

 

Amb esta nova imatge també es reforça l’altra vessant del Departament, incorporant la denominació de la ‘Regeneració Urbana’ que fins ara havia passat un tant desapercebuda com a marca.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.