Anuncios

Gandia tanca l’oci nocturn de la ciutat a partir d’este dissabte

 

La Conselleria de Sanitat Universal ha anunciat este dissabte el tancament de l’oci nocturn en la ciutat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), davant del brot de coronavirus que afecta ja a 49 persones en el municipi.

 

D’eixa manera ho ha anunciat la consellera de Sanitat, Ana Barceló, en una roda de premsa este dissabte en la que ha informat de l’obligatorietat de l’ús de mascaretes, en tot moment, en tot el territori valencià. Este anunci l’ha fet mentres ha explicat que esta setmana han saltat les alarmes perquè els contagis s’han multiplicat per quatre en la franja d’edat d’entre 20 i 40 anys. I, de fet, la Conselleria ha confirmat este divendres 19 casos positius relacionats amb el brot de coronavirus en Gandia, cosa que ha fet pujar a 49 les persones afectades.

Anuncios

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

La mesura es farà efectiva en les pròximes hores, ha detallat Barceló, que ha agraït la col·laboració l’ajuntament i de l’alcaldessa de la ciutat, Diana Morant. La consellera també ha advertit que l’administració «actuarà d’esta mateixa manera en tots aquells llocs en els que es donen circumstàncies similars», i quan «no s’apliquen totes les mesures» recomanades per Salut Pública.

 

Controlar el brot de Santa Pola: prioritari

Igualment, s’ha informat que el dimarts s’iniciarà un estudi de contactes per a descartar i detectar casos relacionats amb el brot originat en una discoteca de Santa Pola, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), que afecta a 5 persones. Per això ha demanat a tots els ciutadans que hagen estat en el local els dies 10,11 i 12 de juliol que contacten amb les autoritats sanitàries per a fer-se les proves de coronavirus, coordinades per l’Àrea de Salut d’Elx. De fet, s’ha anunciat que es procedirà de la mateixa manera en tots els casos similars a partir d’ara.

 

Barceló ha insistit que «ens queda per recórrer un ampli camí» fins a tindre una vacuna per a la pandèmia mundial que patim i ha apel·lat a la responsabilitat entre els ciutadans, al sector de la restauració i «molt especialment l’oci nocturn» per a no llançar a perdre tot l’esforç fet durant estos mesos per part de la població, els professionals sanitaris i en record de les víctimes.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

CGT Ensenyament crida el professorat a donar suport a la vaga indefinida des del dilluns 11

CGT Ensenyament insta a tot el professorat de la Comunitat Valenciana a sumar-se a la vaga indefinida que arranca el dilluns 11, en defensa d'una educació pública i de qualitat.

Desenrotllen un sistema intel·ligent que detecta fugues d’aigua i danys en canonades en temps real

Un equip amb participació de la Universitat Politècnica de València desenrotlla un sistema que combina fibra òptica distribuïda, intel·ligència artificial i computació en la vora per a vigilar xarxes d'aigua en temps real.

La comissió de la dana de Les Corts afronta la seua recta final després d’un any de treball i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre en Les Corts Valencianes conclourà este mes després d'onze sessions, amb només un terç de les compareixences previstes i un fort xoc polític sobre si es tracta d'un tancament per termini o d'una carpetada.

Jovenes amb malaltia renal: la diàlisi que marca la seua vida personal i laboral

Raúl i Nacho conviuen amb una malaltia renal des dels 20 anys i organitzen estudis, treball i oci al voltant de la diàlisi, mentres esperen un nou trasplantament.

Detinguts dos hòmens per robatoris de cadenes d’or mitjançant estirada a Carlet

La Guàrdia Civil ha detingut a Carlet a dos hòmens de 27 i 32 anys acusats de robar cadenes d'or mitjançant estirada i ha recuperat diverses peces sostretes.

Sanitat envia al Centre Nacional de Microbiologia la mostra de la pacient en estudi per hantavirus a Alacant

Sanitat ha remés al Centre Nacional de Microbiologia la mostra d'una dona de 32 anys ingressada en aïllament a l'Hospital de Sant Joan d'Alacant després de volar amb una passatgera morta per hantavirus.

Dissabte de ruixats forts i possible graníssol a la província d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte molt nuvolós, amb ruixats localment forts i tempestes, sense descartar graníssol menut en punts d'Alacant, i temperatures mínimes en ascens.

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.
Anuncios