La Generalitat demanarà que tot el territori valencià passe a la fase 1, però amb limitacions

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha informat este matí en roda de premsa telemàtica, sobre la nova proposta de desescalada que presentarà al Ministeri de Sanitat. 

 

La principal petició d’esta nova proposta és que els 14 departaments de salut valencians que continuen en la fase 0 passen a la fase 1 este pròxim dilluns, 18 de maig.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Les dos mesures que no s’aplicaran

La consellera també ha explicat que proposarà al Ministeri que dos de les mesures contemplades pel Govern central en esta fase, no s’apliquen en el territori valencià.

 

La primera d’elles fa referència a la possibilitat de celebrar actes i espectacles a l’aire lliure amb un aforament de màxim 200 persones. Barceló ha informat que demanaran al Ministeri que no s’aplique esta mesura en tot el territori valencià, pel que quedarien prohibides estes celebracions.

 

D’altra banda, la consellera ha afirmat que també demanarà que no s’aplique, només en un departament, la mesura de contacte social entre 10 persones. A preguntes dels periodistes, Barceló ha afirmat que no desvelarà de quin departament es tracta fins que no es pose en contacte amb els alcaldes de les diferents localitats que el conformen.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.